رونالدو: پول دغدغه من نیست ولی می خواهم شماره یک باشم؛ دوست ندارم پسرم دروازه بان شود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: پول دغدغه من نیست ولی می خواهم شماره یک باشم؛ دوست ندارم پسرم دروازه بان شود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: پول دغدغه من نیست ولی می خواهم شماره یک باشم؛ دوست ندارم پسرم دروازه بان شود

فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید عنوان کرد؛ رشد فرزندش برایش بسیار مهم است و آنچنان دیگر به پول فکر نمی کند.

طرفداری- کریستیانو رونالدو، مهاجم 31 ساله و برنده چهار عنوان توپ طلا مصاحبه مفصلی با تلویزیون کشور مصر داشت.

به گزارش وبسایت آ اس، رونالدو در خصوص بسیاری از مسائل اعم از خانواده اش، چیز هایی که موجب لذت بردن او می شوند، قهرمانان زندگی اش و اینکه تا چه حد مسائل اقتصادی برایش اهمیت دارد در تازه ترین گفتگویش، پیرامون آن ها صحبت کرد:

دوران کودکی جز سخت ترین دوره های زندگی هر فرد است. برای من دشوار بود و زجر زیادی برای رسیدن به چیزی که الان هستم کشیدم. پسرم، کریستیانو جونیور نیز زندگی در این سن و سال برایش آسان نخواهد بود. برخی به او به چشم حسادت نگاه می کنند، با این حال او کودکی شاد و خوشحال است. گاهی اوقات مردم به او می گویند که پدرت بازیکن خوبی نیست، این تغییری در حال او ایجاد نمی کند و از این گفته عصبی نمی شود. او شباهت زیادی به من دارد و آسان کنار می آید. مهمترین مسئله در رشد جونیور تربیتش بوده و  می داند باید چگونه باشد. البته بزرگ شدنش کمی با من فرق دارد، چرا که در خانه ای مجلل زندگی می کند و پدرش صاحب اتوموبیل های زیباست. او سختی کشیدن مرا می بیند که چگونه در حال حاضر نیز بعد از تمرینات رئال مادرید به تمرین پر فشار در خانه با فیزیوتراپ می پردازم. من دوست دارم جونیور هم کار پدرش را ادامه دهد و فوتبالیست شود. فوروارد شدنش را به دروازه بانی ترجیح می دهم. چالش بزرگ و سنگینی است اما باید ببینیم خودش چه خواسته ای دارد. در این مورد به او فشار نخواهم آورد.

کریستیانو رونالدو - پسر کریستیانو رونالدو - کریستیانو جونیور 

فوتبالیست شدن ایجاب می کند که ضمن مراقبت از بدنتان همواره آماده باشید. خواب من همیشه منظم است و در 99 درصد مواقع به راحتی به خواب می روم. پول برای من در حرفه ام خیلی اهمیت ندارد. درست است، زمانی که به این حرفه می آیید به پول برای رسیدن به استقلال در زندگی آینده فکر می کنید، اما من اکنون خیلی به آن فکر نمی کنم. من صدای خوبی برای خوانندگی ندارم ولی به موسیقی، به ویژه سبک هیپ هاپ علاقه دارم. رقصیدن هم همینطور اما برای لذت بردن بیشتر  سعی می کنم کنار دوستانم استراحت کنم. من همچنین خانواده فوق العاده ای دارم. پسرم، مادرم، خواهر و برادرم در کنار دوستانم برای من دوست داشتنی ترین هستند. من مشکلی با پیش داوری های مردم که مرا از نزدیک نمی شناسند، ندارم. من اوقاتم با کسانی می گذرد که با آن ها راحت هستم و مرا دوست دارند. خوشحال باشم لبخند می زنم، درست مثل همین لحظه در این مصاحبه کنار شما. (خنده)

من در زندگی ام الگو و قهرمان های زیادی دارم، اما نمی توانم از یک نفر به عنوان تقلید کننده نام ببرم. در چنین جایگاهی باید سبک خاص خودم را داشته باشم. به طور مثال در زدن ضربات آزاد تلاش می کنم تمرکزم را حفظ کرده و به بهترین نحو توپ را روانه هدف کنم. در اینجا سبک انحصاری خودم را دارم و مشابه کسی دیگر کار نمی کنم. خوشحالم که جز شماره  یک ها در شبکه های اجتماعی هستم اما برای من مهم تر از هر چه، نمایشی است که در زمین مسابقه دارم. می خواهم بالاترین نمره را در بازی با کیفیت خوب و گلزنی داشته باشم. برای اتفاقی نیست و باید حداکثر آمادگی را داشته باشید. تمرین کردن اهمیت ویژه ای دارد. نه صرفا زمان تمرین، بلکه نوع تمرینات مهم است. گاهی امکان دارد با یک ساعت تمرین به چیزی که می خواهید دست پیدا کنید. طی هفت، هشت سال اخیر سعی کرده ام با تلاش فراوان فرمم را ثابت نگه دارم.

با در نظر گرفتن سن و شرایط، از قرارداد های بزرگی که به تازگی با نایکی و  رئال مادرید بستم، خوشحالم. انگیزه و هدف من همچنان سر جایش است و می خواهم سخت کار کردن را برای حفظ سطح کنونی خود ادامه دهم. به این نظریه که دستمزدم بیشتر از پزشکان است احترام می گذارم. نهایت سعی ام را به کار می گیرم که از هر لحاظ اعم از فنی، اقتصادی و... شماره یک باشم. من عاشق فوتبال هستم و از بازی کردن لذت می برم. خوشحالی خودم، هم بازیانم و کسانی که هوادار من هستند برایم بسیار مهم است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 12 دی 1395 | 17:1 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.