واتسکه: پرز باید برای اوبامیانگ سر کیسه را شل کند، مثل مورینیو برای مخیتاریان

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

واتسکه: پرز باید برای اوبامیانگ سر کیسه را شل کند، مثل مورینیو برای مخیتاریان

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

واتسکه: پرز باید برای اوبامیانگ سر کیسه را شل کند، مثل مورینیو برای مخیتاریان

نایب رئیس دورتموند تاکید کرد جدایی اوبامیانگ او را نمی‌ترساند.

طرفداری- پیر امریک اوبامیانگ درخشان‌ترین و موثرترین مهره سال‌های اخیر بروسیا دورتموند بوده و بر همین اساس نامش همواره هم ردیف باشگاه‌های بزرگ اروپایی سوژه گمانه‌زنی‌های بازار نقل و انتقالات می‌شود. خود او هم به کرات ابراز تمایل کرده است به خاطر وصیت پدربزرگ مرحومش هم که شده روزی پیراهن رئال مادرید را بر تن کند. امروز هانس یواخیم واتسکه تاکید کرد ترسی از جدایی او ندارد.

به گزارش Goal، در پی کاهش یافتن مدت محرومیت کهکشانی‌ها در امر نقل و انتقالات، شایعات رفتن قریب الوقوع مهاجم گابنی زنبورها به اسپانیا دوباره به جریان افتاده است. با این حال نایب رئیس بروسیا دورتموند با تاکید بر اینکه این اتفاق اختلالی در برنامه‌های باشگاهش به وجود نخواهد آورد به Kicker گفت:

من چند سال است روابط دوستانه‌ای با فلورنتینو پرز دارم اما طی ماه‌های اخیر یک بار هم در گفتگوهایمان نامی از اوبامیانگ برده نشده است. با این حال اگر روزی تصمیم بگیرد این بازیکن را به مادرید ببرد باید حسابی سر کیسه را شل کند. ژوزه مورینیو موقع خرید هنریک مخیتاریان چه سودی از روابط حسنه‌ای که با هم داشتیم برد؟ هیچ! 42 میلیون یورو شمرد و تقدیم کرد.

واتسکه افزود:

کسی ما را از جدایی اوبا نترساند. سال 2014 که روبرت لواندوفسکی به بایرن مونیخ رفت نیز می‌گفتند دنیا برای دورتموند به آخر خواهد رسید. ما با مارکو رویس و آندره شورله دو بازیکن عالی داریم که می‌توانند هر خلأی را پر کنند.

گفتنی است با توجه به اعتبار قرارداد اوبامیانگ با دورتموند تا سال 2020 مقامات این باشگاه برای فروش او هشتاد میلیون یورو مطالبه کرده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 8 دی 1395 | 11:8 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.