رونالدو پس از کسب چهارمین توپ طلا: احتمالا بهترین سال کاری ام بود؛ برای کسب پنجمین توپ طلا تلاش خواه

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو پس از کسب چهارمین توپ طلا: احتمالا بهترین سال کاری ام بود؛ برای کسب پنجمین توپ طلا تلاش خواه

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو پس از کسب چهارمین توپ طلا: احتمالا بهترین سال کاری ام بود؛ برای کسب پنجمین توپ طلا تلاش خواه

CR7 به افزودن چهارمین توپ طلا به گنجینه افتخاراتش می بالد.

طرفداری- پس از کسب چهارمین توپ طلای خود، کریستیانو رونالدو مصاحبه ای با فرانس فوتبال انجام داد. صحبت های او را به نقل از تارنمای رسمی باشگاه رئال مادرید می خوانید که این گونه شروع کرد:

کسب چهارمین توپ طلایم افتخاری بزرگ است. خیلی خوشحالم و از کسب این جایزه به خود می بالم و می خواهم از کلیه اعضای تیمم، هم تیمی هایم در رئال مادرید و پرتغال سپاس گزاری کنم.

آیا همان حسی را داری که پس از کسب نخستین توپ طلایت داشتی؟

نخستین بار حس و حال دیگری داشت. خیلی خوشحال بودم و کاملا همانند یک رویا بود. آن موقع 23-4 ساله بودم و آن اتفاقی ویژه در زندگی من بود. حسی که امروز دارم هم به همان گونه است؛ این شغل من است، حرفه من. همیشه می خواهم که بهترین باشم و برای این تلاش و کوشش به خرج می دهم. کسب چنین چیزی برای من بسیار با اهمیت است. بدیهی است که تیم در وهله نخست قرار دارد و اگر با رئال مادرید یا پرتغال قهرمان نمی شدم، نمی توانستم این عنوان را به دست بیاورم.

آیا توپ طلا برایت با قهرمانی در یورو برابری می کند؟

احتمالا این بهترین سال دوران حرفه ای من بود؛ چه از دید جمعی و چه فردی.  کسب یک عنوان با پرتغال برای نخستین بار در تاریخ چیزی بود که در کارنامه ام آن را کم داشتم و در عین حال یکی از لحظات فراموش نشدنی و البته نباید لیگ قهرمانان با رئال مادرید را هم فراموش کرد‌، همچنین آقای گل شدن و به ثمر رساندن بهترین گل ها. احتمالا این بهترین سال دوران حرفه ای من بود.

و یازدهمین عنوان قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان را کسب کردی...

فرق بین رئال مادرید و پرتغال این است که رئال مادرید در پی قهرمانی در اروپاست و یازده بار این کار را انجام داده ولی پرتغال هرگز به این مهم دست نیافته نبود و بنابراین من آن را ارزشمندتر می دانم البته بدون ناچیز شمردن لیگ قهرمانان. قهرمانی در یورو برایم کمی بالاتر است، چیزی ویژه همانند نخستین توپ طلایم. این سالی فراموش نشدنی بود.

این توپ طلا یکی از چیزهایی است که به تو خیلی می چسبد؟

برای من کسب چنین جایزه مهمی، لحظه ای ویژه به شمار می رود. این به اندازه تلاش من در کل سال می ارزد و بنابراین مرا خشنود می سازد. لذت بسیاری را حس می کنم چون برای رسیدن به این عنوان خیلی تلاش کردم. خوشحالم و افرادی را که به من اطمینان کردند را به خاطر می آورم. هم تیمی هایم، خانواده ام، افرادی که مستقیما برای من کار می کنند، آن هایی که نگران من هستند، آن هایی که به من کمک می کنند بهتر شوم و سال به سال در همین سطح خود را نگه دارم که البته کار آسانی نیست.

کسب این جایزه در سانتیاگو برنابئو خاص است؟

کسب این عنوان همیشه خاص است، نه فقط زمانی که در خانه ام به من رسیده باشد؛ در باشگاهی که در قلبم جای دارد. در منچستر هم چنین لذتی را داشتم. اما بله‌، اینجا مکانی عالی برای کسب این جایزه است.

کدامیک سخت تر خواهد بود؟ کسب پنجمین توپ طلا یا قهرمانی دوباره با پرتغال؟

پرسش دشواری است. هر دوی این ها برایم مهم هستند. همانند هر سال، هر کاری که از دستم بر بیاید انجام خواهم داد. هر فصل چالش جدیدی است. تمام تلاشم را برای کسب عناوین برای رئال مادرید و کشورم انجام خواهم داد و البته که کار دشواری در پیش است. به سختی تلاش خواهم کرد ولی اینک می خواهم که از کسب این عنوان لذت ببرم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 23 آذر 1395 | 10:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.