بله درست می‌‌گویند، لالیگا شدیدا کسل کننده و قابل پیش بینی‌ است!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بله درست می‌‌گویند، لالیگا شدیدا کسل کننده و قابل پیش بینی‌ است!

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بله درست می‌‌گویند، لالیگا شدیدا کسل کننده و قابل پیش بینی‌ است!

طرفداری- ۱۴ هفته از لالیگا گذشته است و بارسلونای قهرمان تا الان نصف امتیازات ممکن در نیوکمپ را از دست داده، رئال مادرید در این فصل بی‌ شکست مانده و اتلتیکو که نایب قهرمان اروپا بود، بیشترین امتیاز را زیر نظر دیگو سیمئونه به حریفان داده است. با این وجود، رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو مقابل ایبار به تساوی رسید. تیمی که اگر کل شهرش را به سانتیاگو برنابئو بیاورد، باز هم ۵۰ هزار صندلی‌ خالی‌ برای هواداران لوس بلانکوس باقی‌ خواهد ماند. ال‌ چولو این فصل مقابل آلاوز و لگانسی امتیاز داده که یکی‌ از آنها تا به حال اصلا و دیگری یک دهه بود که در سطح اول فوتبال اسپانیا بازی نکرده است. 

این فصل اسپانیا، این طور که آغاز شده است به همین راحتی‌ قصد اتمام ندارد. نکاتی‌ که به عنوان نقطه قوت لیگ‌ها دیگر مطرح شده است، در اسپانیا "عادت" نام می‌‌گیرد. در لیگی که هنوز ۴ تیم در چمپیونزلیگ دارد و تمام ۷ تیم حاضر در رقابت‌های اروپایی آن، به دور بعد رفتند. ۶ قهرمان قبلی اروپا در لیگی بازی می‌‌کنند که در ۴ سال اخیر، ۵ تیم مختلف به فینال اروپا فرستاده است. 

لیگی که صفت "قابل پیش بینی‌" گرفته، هر چیزی هست به جز قابل پیش بینی‌.

دوشنبه شب، دپورتیوو، لا رئال را خرد کرد. روز قبل از آن، بتیس و سلتا به تساوی فوق العاده ۳-۳ رسیده و شب قبل از آن سرخیو راموس در دقیقه ۸۹ بازی را در ال‌ کلاسیکو به تساوی کشانده است. گل تساوی بخش مالاگا در همین هفته در دقایق آخر به دست آمد و آنها روی عدد ۹۳، توانستند بازی را در برابر والنسیا به تساوی ۲-۲ بکشانند. نکته مهمتر اینکه، همه این اتفاقت، غیر عادی نیست. نه برای اسپانیا، نه برای مالاگا، نه برای هیچکس. 

سرخیو راموسسرخیو راموس در دقیقه ۸۹ بازی را در ال‌ کلاسیکو به تساوی کشاند

دومین هفته بود که شاگردان خوانده راموس در دقیقه آخر به گل می‌‌رسیدند. در هفته‌ای که مربی‌ اسپورتینگ می‌‌گفت با ۴ نفر جلو رئال مادرید ایستادند و رئال سوسیداد کاملا بارسلونا را در مشت خود داشت، مالاگا توانست در دقیقه آخر ۴-۳ دپورتیوو لاکرونیا را شکست دهد. گل پیروزی بخش هم، استثنایی‌ بود. دقیقه ۹۲ و توسط جوانی ۱۹ ساله به اسم خاویر انتیورس. همان هفته سویا هم والنسیا را با نتیجه آشنای ۲-۱ برد. جایی‌ که سرخیو ریکو در دقیقه آخر با سیوش سویا را نجات داد. 

والنسیا، چهارمین باشگاه موفق تاریخ اسپانیا و فینالیست این قرن، تیم بزرگی‌ است. آنها در منطقه سقوط هستند. در مورد سویا، گل دقیقه آخر برای آنها زیاد در این فصل مورد استفاده قرار گرفته است. البته فقط ریکو نیست که دروازه تیمش را نجات می‌‌دهد، کارلوس کامنی با نمایشی که بیشتر به یک معجزه انسانی‌ می‌‌ماند، از بارسلونا در نیوکمپ امتیاز گرفت. 

اینطور که پیش می‌‌رود، هر هفته در اسپانیا، یک سریال درام پخش می‌‌شود. 

هفته اول لالیگا، سویا، اسپانیول را ۶-۴ و لاس پالماس، والنسیا را ۴-۲ برد و ۴۰ گل در روز اول به ثمر رسید. آلاوز اولین بازی در لالیگا را بعد از ۱۰ سال در ویسنته کالدرون انجام می‌‌داد و در دقیقه آخر گل خورد اما در یک دقیقه بعد از دقیقه آخر، دوباره بازی را مساوی کرد. گل تساوی آلاوز را، بازیکن آکادمی، کاپیتان، هوادار و دارنده بلیت فصل باشگاه یعنی‌ مانو گارسیا به ثمر رساند. 

بازیگران سریال بازی تاج و تختهالیوودی ها در پشت صحنه بازی تاج و تخت در فوتبال اسپانیا

هیجان هر هفته در اسپانیا برقرار است. در هفته سوم، روبن کاسترو گل دقیقه آخری زد که بتیس را مقابل والنسیا به برد ۳-۲ رساند. والنسیا بازی ۲-۰ باخته را مساوی کرد اما معجزه لالیگا دامن آنها را گرفت. در همان هفته لاس پالماس صدر نشین ۱-۰ از سویا جلو بود که در دقیقه آخر بازی ۲-۱ شد. گل پیروزی بخش سویا را، جوانی ۱۹ ساله زد. تا یادمان نرفته بگوییم این همان هفته‌ای بود که آلاوز تازه صعود کرده به لالیگا، بارسلونا را در نیوکمپ برای دومین بار در تاریخ خود برد. 

در هفته ششم، لاس پالماس با رئال مادرید ۲-۲ مساوی کرد. ساعت ورزشگاه دقیقه ۸۸ را نشان می‌‌داد وقتی‌ که لاس پالماس به تساوی و گل‌های سلتا برابر اسپانیول در دقایق ۹۱ و ۹۳ به ثمر رسید. 

در هفته نهم، اول اتلتیکو صدر بود، سپس بارسلونا، سپس سویا و سپس رئال مادرید. تمام این اتفاقات در یک آخر هفته در اسپانیا رقم خورد. رئال مادرید دقیقه آخر مقابل بیلبائو به گل رسید تا صدر نشین هفته نهم باشد. در همین هفته بود که بارسلونا در دقیقه آخر از روی نقطه پنالتی والنسیا را ۳-۲ برد و ایبار و اسپانیول ۳-۳ مساوی کردند. 

این آخرین تساوی ۳-۳ این فصل نبود. لاس پالماس و سلتا در هفته دهم به همین نتیجه رسیده بودند. 

کارلوس کامنیدروازه بانی که در اسپانیا لقب "هشت پا" گرفته است

هفته دوازدهم دو شگفت بزرگ رقم خورد. کامنی در نیوکمپ و رونالدو در ویسنته کالدرون معجزه کردند و حالا دپورتیوو از چیزی نمی‌‌ترسد چون هفته قبل در منطقه سقوط بود و حالا سوسیداد را ۵-۱ می‌‌برد. تازه این شگفت بزرگ هفته نبود. گرانادا، تیمی که ۱۳ هفته هیچ بردی نداشت، سویایی را برد که به دنبال رتبه دوم جدول بود. 

بله. درست می‌‌گویند. لالیگا شدیدا کسل کننده و قابل پیش بینی‌ است!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 20 آذر 1395 | 9:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.