رونالدو و انتشار مدارکی دال بر بی گناهی خود در پرونده فرار مالیاتی

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو و انتشار مدارکی دال بر بی گناهی خود در پرونده فرار مالیاتی

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو و انتشار مدارکی دال بر بی گناهی خود در پرونده فرار مالیاتی

شرکتی که نمایندگی فوق ستاره پرتغالی را برعهده دارد با انتشار مدارکی مدعی شد خزانه داری اسپانیا کاملا از میزان دارایی‌های این بازیکن آگاه بوده است.

طرفداری - کمپانی ژستیفوت، که نمایندگی کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید را بر عهده دارد، امروز با انتشار مدارکی درباره اقدامات این بازیکن در راستای شفاف‌سازی دارایی‌هایش، مدعی شد موکل این کمپانی هیچ‌گاه قصد دور زدن قانون را نداشته است.

به گزارش marca، در روزهای اخیر اخبار بسیار زیادی درباره بزرگ‌ترین فرار مالیاتی ورزش منتشر می‌شود که وظیفه افشای آن را یک گروه متشکل از چندین و چند روزنامه و خبرنگار با کمک سایتی به نام فوتبال لیکس برعهده دارند. طبق ادعاهای این منابع، کریستیانو رونالدو از پرداخت مالیات درآمد 150 میلیون یورویی خود که از سال 2008 آن‌ها را به دست آورده، طفره رفته است و با معرفی چند شرکت با ملیت‌های متفاوتی که از آن‌ها به عنوان بهشت مالیاتی نام برده می‌شود، مقدار واقعی و دقیق دارایی‌های خود را به اداره مالیات اسپانیا اعلام نکرده است.

امروز اما کمپانی ژستیفوت که وظیفه نمایندگی رونالدو را نیز برعهده دارد با انتشار مدارکی دال بر اینکه رونالدو در ماه مارس 2015 تمام دارایی‌های خود را به خزانه‌داری اسپانیا اعلام کرده است - اموالی که حدود 203 میلیون یورو ارزش دارند - در بیانیه خود نوشت:

در روز 30 مارس سال 2015 رونالدو اسناد تمام دارایی‌های خود را در اختیار اداره امور مالیات قرار داد. این اسناد نشان می‌دهند که خزانه داری کاملا در جریان میزان دقیق دارایی‌ها و اموال کریستیانو قرار داشته و این کمپانی از این پس اسناد بیشتری منتشر نخواهد کرد. کریستیانو از روز اول دوران فوتبال حرفه‌ای خود در هر کشوری که توپ می‌زد از تعهدات مالیاتی‌اش آگاه بوده است. اسناد منتشره اگر چه الزامی به انتشار آن‌ها وجود نداشت اما در اینکه بازیکن و مدیربرنامه‌‌هایش کاملا در مسیر قانون فعالیت کرده و می‌کنند، انکارناپذیرند.

کریستیانو رونالدو - رئال مادرید - فرار مالیاتی

گفتنی‌ست خود رونالدو پس از بازی با دورتموند از بی گناهی‌اش گفته بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 19 آذر 1395 | 18:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.