زیدان با رکورد شکست ناپذیری لئو بین هاکر در رئال مادرید برابری کرد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان با رکورد شکست ناپذیری لئو بین هاکر در رئال مادرید برابری کرد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان با رکورد شکست ناپذیری لئو بین هاکر در رئال مادرید برابری کرد

شکست ناپذیری مادریدی ها ادامه دارد.

طرفداری- تساوی بامداد امروز دو تیم رئال مادرید و بروسیا دورتموند تعداد بازی های بدون شکست مادریدی ها را به رقم 34 رساند تا این باشگاه با رکورد شکست ناپذیری خود برابری کند. تیم لئو بین هاکر در فصل 9-1988 از تاریخ 2 اکتبر تا 9 آوریل شکست نخورد و در آن بازه به 25 برد و 9 تساوی دست پیدا کرد؛ درست همان کاری که رئال مادرید نسخه 2016 انجام داده است.

به گزارش مارکا، رئال مادرید اواخر دهه 80 در 34 بازی یاد شده 86 گل به ثمر رسانده بود و 35 گل دریافت کرده بود که در مقایسه با تیم زین الدین زیدان، کفه ترازو به سوی مربی فرانسوی فعلی تیم سنگینی می کند؛ رئال شکست ناپذیر زیدان 95 گل زده و تنها 32 گل دریافت کرده است.

عدم شکست برابر دپورتیوو لاکرونیا در دیدار خانگی پیش رو، رکوردی جدید را در تاریخ رئال مادرید به ثبت خواهد رساند اما آن ها کماکان نگاهی به رکورد تیم های اسپانیایی در این زمینه خواهند داشت که تعداد 39 بازی شکست ناپذیری را می طلبد؛ کاری که لوئیز انریکه در بارسلونا موفق به ثبت آن شده است.

دیگر رکوردهایی که رئال مادرید به شکستن آن ها نزدیک شده است، شکست ناپذیری ناتینگهام فارست نایجل کلاف افسانه ای طی 40 بازی در فصل 78-1977 است. البته آنتونیو کونته در فصل 11-2010 همراه با یوونتوس 43 بازی بدون شکست را تجربه کرده و آرسنال نیز برای دوره ای 49 بازی در لیگ شکست نخورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 18 آذر 1395 | 10:45 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.