رئال مادرید 2-2 دورتموند؛ سرگروهی مادریدی‌ ها در دقیقه آخر از دست رفت

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 2-2 دورتموند؛ سرگروهی مادریدی‌ ها در دقیقه آخر از دست رفت

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 2-2 دورتموند؛ سرگروهی مادریدی‌ ها در دقیقه آخر از دست رفت

طرفداری- یک گل در آخرین دقایق بازی از مارکو رویس، مانع سرگروهی رئال مادرید در گروه F رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شد.

در آخرین هفته مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل 2016/17، رئال مادرید میزبان دورتموند بود. پیش از این دیدار، دورتموند با 13 امتیاز در جایگاه نخست گروه قرار داشت و رئال مادرید با 11 امتیاز در تعقیب دورتموند بود تا با کسب پیروزی در این دیدار، به عنوان سرگروه راهی مرحله حذفی شود. 

در نیمه اول، این رئال مادرید بود که بازی را در اختیار داشت و پس از ناکامی در چند حمله، بالاخره این کریم بنزما بود که موفق شد در دقیقه 28، دروازه دورتموند را باز کند. این گل با حرکت پا به توپ دنیل کارواخال از سمت راست شکل گرفت و پاس مورب کارواخال به داخل محوطه جریمه، ضربه تمام‌کننده مهاجم فرانسوی را در پی داشت تا میزبان پیش بیفتد.

کریم بنزما

پس از گل رئال مادرید، بازی در اختیار دورتموند قرار گرفت که و در اولین فرصت خطرناک دورتموند، کیلور ناواس موفق به مهار ضربه پولیشیچ در دقیقه 38 بازی شد. ضربه‌ای که با فرار  پولیشیچ روی پاس دمبله  از سمت راست محوطه جریمه رئال مادرید به سمت دروازه این تیم زده شد. تنها یک دقیقه بعد بود که ضربه آزاد آندره شورله که از میان دیوار دفاعی رئال مادرید عبور کرده بود و در آستانه وارد شدن به دروازه این تیم بود، به زیبایی توسط کیلور ناواس مهار شد. 

در دقیقه 42  و در ادامه فشار حملات شاگردان توخل، نیز پاس تند و تیز کاسترو در محوطه جریمه به اوبامیانگ نرسید. اگرچه این حملات از سوی رئال نیز بی‌پاسخ نماند و در فرصتی خوب، همانند اتفاقی که منجر به، به‌ثمر رسیدن گل نخست دیدار شد، کریستیانو رونالدو فرصت داشت گل دوم رئال مادرید را به‌ثمر برساند که اتفاقی چند سانتی‌متر فاصله با توپ، باعث شد نیمه اول بازی با نتیجه 1-0 به سود رئال مادرید به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم، رئال مادرید بازی را تهاجمی‌تر آغاز کرد. اگرچه رفته‌رفته حملات دورتموند شدت گرفت و در فرصتی خوب در دقیقه 49، دمبله فرصت گل‌زنی داشت و یک دقیقه بعد نیز کاسترو در شرایطی که همه‌چیز برای زدن گل تساوی مهیا بود، فرصت فوق‌العاده‌ای را از دست داد. برخلاف دورتموند اما شاگردان بنزما فرصت‌سوزی نکردند و کریم بنزما این‌بار روی ارسال رونالدو، موفق شد با ضربه‌ سر توپ را از بین پای وایدنفلر عبور دهد و دروازه دورتموند را بار دیگر در دقیقه 53 باز کند. 

کریم بنزماکریم بنزما در این دیدار پنجاهمین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند. تنها پنج نفر دیگر موفق به به‌ثمر رساندن 50 گل در لیگ قهرمانان اروپا شده‌اند.

دورتموند که نمی‌خواست خیلی زود فرصت سرگروهی را از دست بدهد، در دقیقه 60 بازی روی پاس اشملزر و ضربه تمام‌کننده اوبامیانگ اختلاف را به حداقل رساند. روی این گل کاسترو ابتدا اشملزر را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و او نیز با یک پاس تک‌ضرب اوبامیانگ را در بهترین شرایط ممکن قرار داد تا گل نخست دورتموند به‌ثمر برسد. 

در ادامه، اگرچه دورتموند اشتیاق بیش‌تری برای گل زدن داشت، اما بازی پایاپای دنبال می‌شد و هر دو تیم فرصت‌هایی برای گل زدن داشتند. از جمله فرصتی که در دقیقه 64 نصیب اوبامیانگ برای زدن گل تساوی شد یا شانسی که مارسلو در دقیقه 74 برای بیش‌تر کردن اختلاف از دست داد. 

اما درحالی که انتظار می‌رفت بازی با پیروزی رئال به پایان برسد، این زنبورها بودند که با یک ضد-حمله برق‌آسا در دقیقه 88 روی حرکتی شبیه به گل اول رئال مادرید، موفق شدند توسط مارکو رویس به گل تساوی برسند. این گل علاوه بر این‌که رکوردی جدید را به نام دورتموند ثبت کرد، به منزله صدرنشینی دورتموند در گروه F بود. 

دمبله - اوبامیانگ - رویس - اشملزر

بدین ترتیب دورتموند که با 14 امتیاز به عنوان تیم سرگروه صعود کرد، در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی میزبان خواهد بود و رئال مادرید نیز که به عنوان تیم دوم صعود کرد، احتمال دارد با تیم‌هایی چون یوونتوس، آرسنال، ناپولی، موناکو یا لستر سیتی روبه‌رو شود. در ادامه می‌توانید سایر اطلاعات در مورد این بازی، اعم از ترکیب دو تیم و آمار و ارقام بازی را در بخش نتایج زنده طرفداری مشاهده کنید. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 18 آذر 1395 | 10:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.