توخل: به هیچ عنوان برای تساوی بازی نخواهیم کرد؛ تمایل اوبامیانگ به بازی در رئال مادرید کاملا طبیعی س

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

توخل: به هیچ عنوان برای تساوی بازی نخواهیم کرد؛ تمایل اوبامیانگ به بازی در رئال مادرید کاملا طبیعی س

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

توخل: به هیچ عنوان برای تساوی بازی نخواهیم کرد؛ تمایل اوبامیانگ به بازی در رئال مادرید کاملا طبیعی س

طرفداری - بروسیا دورتموند فرداشب در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در برنابئو میهمان رئال مادرید خواهد بود. به همین دلیل هم توماس توخل، سرمربی این تیم در در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی شرکت کرد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

به گزارش AS، درباره بازی فردا و حریف گفت:

قطعا دوست داریم صدرنشین شویم. به این دلیل که نشان داده‌ایم لیاقت صدرنشینی را داشتیم. ارزشش به افزایش اعتماد به نفس تیم است. تاییدی‌ست بر اینکه می‌توانید در این سطح پیروز شوید. برای من ارزش صدرنشینی به این چیزهاست نه اینکه در دور بعدی به حریف راحت‌تری برخورد کنیم. بنابراین در بازی فردا به هیچ عنوان برای تساوی بازی نمی‌کنیم. واضح بگویم نیازی نیست روی نتیجه تمرکز کنیم چون هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. شرایط را کاملا می‌دانیم. درست است که با یک تساوی هم به عنوان صدرنشین راهی دور بعد می‌شویم اما قطعا مانند همیشه برای پیروزی وارد میدان خواهیم شد.

رویس

نمی‌دانم که او فردا بازی خواهد کرد یا نه چون از دیروز سرما خورده است و این شاید باعث شود در بازی فردا به میدان نرود. در حال حاضر در آمادگی کامل قرار ندارد و فردا ظهر درباره حضور و یا عدم حضورش در بازی تصمیم خواهم گرفت. خود مارکو قطعا دوست دارد فیکس باشد اما من او را برای بازی با کلن هم لازم دارم!

غیبت گریرو

از آمار و نتایج می‌توانید حدس بزنید که او چقدر بازیکن مهمی برای تیم است.جایگزینی او بسیار دشوار است اما همین موارد باعث رشد یک تیم می‌شود. همان‌طور که همیشه گفته‌ام، وقتی او بازی می‌کند، مشکلی وجود ندارد. مشکل اصلی در جایگزین کردن اوست. واضح است که به هر روی غیبت رافائل را احساس خواهیم کرد. روی او حساب کرده بودیم اما از یکشنبه وضعیت خوبی نداشت. این مصدومیتی‌ست که تاکنون چند بار گریبانش را گرفته و از اینکه نمی‌تواند با ما در این بازی باشد بسیار ناراحت بود.

اوبامیانگ

موضع من درباره او کاملا شفاف است. بدون او نمی‌توانیم به اهدافمان دست پیدا کنیم. او فوق العاده است و در تمامی زمینه‌ها باعث بهترشدن تیم می‌شود. هر کسی که در کنار او بازی کرده می‌داند که اوبا در هر لحظه می‌تواند تفاوت‌ها را رقم بزند. اینکه دوست دارد روزی در مادرید بازی کنید کاملا طبیعی‌ست چون هر بازیکنی دوست دارد در بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیا بازی کند و مادرید نیز یکی از آن‌هاست. در برنابئو همواره فشار مضاعفی وجود دارد. نمی‌دانم که در بازی فردا فشار بیشتری به اوبا وارد خواهد شد یا نه اما مطمئنم که او فشار را دوست و بدان نیاز دارد و فکر نمی‌کنم بازی تحت فشار مشکلی برای او به وجود بیاورد.

شاهین

نوری شرایط تلخی را سپری می‌کند و متاسفانه راهی جز تحمل آن نیز وجود ندارد. شواهد نشان می‌دهد که احتمالا تا زمستان او با ما نخواهد بود.

رکوردشکنی در تعداد گل‌های زده

گل‌های زیادی به ثمر رسانده‌ایم.  تلاشمان را برای شکستن این رکورد خواهیم کرد. فوق العاده است که تیم جوان ما موفق شده در چنین رقابتی به این تعداد گل دست پیدا کند. همیشه برای زدن حداکثر گل‌های ممکن به زمین می‌رویم و بازی فردا نیز همین‌گونه است. قصد داریم کیفیتمان را به همه نشان دهیم.

تفاوت های بایرن و رئال

شباهت‌هایی دارند اما متفاوتند. مخصوصا در خط هافبک رئال تیم فوق العاده قدرتمندی‌ست و من هم دوست ندارم تیمم میانه میان را واگذار کند. چون اگر این اتفاق بیفتد رنج زیادی را متحمل خواهیم شد. باید با دقت پاس‌های مودریچ و کروس مقابله کنیم. بایستی در بهترین سطح خود باشیم تا بتوانیم نقاط قوت حریف را کنترل کنیم. بایرن با رئال به خصوص در میانه میدان متفاوت است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 17 آذر 1395 | 10:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.