بارترا: دیدار رئال مادرید و دورتموند یکی از بهترین بازی هایی است که می توانید در اروپا پیدا کنید

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بارترا: دیدار رئال مادرید و دورتموند یکی از بهترین بازی هایی است که می توانید در اروپا پیدا کنید

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بارترا: دیدار رئال مادرید و دورتموند یکی از بهترین بازی هایی است که می توانید در اروپا پیدا کنید

بارترا می گوید این دیدار برای وی خیلی خاص خواهد بود.

طرفداری- مارک بارترا، مدافع اسپانیایی تیم بروسیا دورتموند پیش از دیدار این تیم برابر رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو برابر خبرنگاران حاضر شد.

به گزارش FourFourTwo، بارترا که تابستان امسال پس از انجام بیش از 100 بازی برای بارسلونا به دورتموند پیوست برای جدالی حساس به مادرید و به خانه دشمن دیرینه بارسلونا باز می گردد. وی پیش از این دیدار که جدالی بر سر صدرنشینی است گفت:

برگشت به برنابئو عالی است؛ مخصوصاً با رقابت دیرینه ای که با باشگاه سابقم بارسلونا دارند و اینکه حالا به عنوان بازیکن دورتموند برای رقابت بر سر صدرنشینی به اینجا برگشته ام عالی است. این یکی از بهترین هایی است که می توانید در اروپا پیدا کنید و برای من خیلی خاص خواهد بود.

مادرید در زمان حمله تیم خطرناکی است. به اینکه چه تیمی مدعی است فکر نمی کنیم. می خواهیم بازی خوبی انجام دهیم و برنده شویم. مرحله گروهی خوبی داشته ایم همه بازی ها جز دیدار با رئال را برده ایم و فکر می کنم تیمی داریم که می تواند با رئال رو در رو شود. گرفتن سه امتیاز در مادرید خیلی سخت است و باید برای کسب پیروزی 100% آماده باشیم.

این بازی ای است که چیز های زیادی از شما می خواهد، هم از نظر دفاعی و از هم از نظر تهاجمی. بازی ها بسیار رقابتی هستند و باید از نظر ذهنی کاملاً متمرکز بود. ما در برابر بایرن مونیخ و بروسیا مونشن گلادباخ بازی کرده ایم، تیم هایی که بسیار با کیفیت هستند.

وی در پایان گفت انعطاف پذیری تیم و توماس توخل می تواند در نتیجه گیری بسیار موثر باشد:

می توانیم سیستم خود را تغییر دهیم. ما خیلی تغییر کرده ایم اما از زمان پیوستنم در سبک بازی مربی احساس راحتی کرده ام. فردا مربی تصمیم می گیرد که برای نتیجه گیری چطور باید بازی کنیم. سیستم تیم هر چه که باشد ما نگرش درست برای گرفتن نتیجه ای مثبت را داریم و این مهم است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 17 آذر 1395 | 10:12 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.