زیدان: برابر تیمی قهرمان بازی می کنیم و قهرمانان در مسابقات بزرگ خود را نشان می دهند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: برابر تیمی قهرمان بازی می کنیم و قهرمانان در مسابقات بزرگ خود را نشان می دهند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: برابر تیمی قهرمان بازی می کنیم و قهرمانان در مسابقات بزرگ خود را نشان می دهند

نشست خبری سرمربی رئال مادرید پیش از ال کلاسیکو برگزار شد.

طرفداری- از هفته چهاردهم رقابت های لالیگای اسپانیا و از ساعت 18:45 دقیقه فردا شب، رئال مادرید در استادیوم نیوکمپ میهمان آبی اناری پوشان بارسلونا خواهد بود.

به نقل از آ اس، زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از ال کلاسیکو، در خصوص دیدار پیش رو صحبت کرد:

بازی سختی در پیش خواهد بود. این طبیعی است، چرا که در مقابل یک رقیب بزرگ قرار خواهیم گرفت. آماده هستیم و قصد تمرکز روی بازی فردا را داریم. هواداران از ما برد می خواهند. ما همیشه به تمام مسابقات خود به چشم یک جدال مهم نگاه می کنیم و تنها این به بازی فردا ارتباط ندارد. خیلی خود را درگیر کسب یک نتیجه نمی کنیم، هدف بیشتر ارائه بازی خوب و قابل پسند است. پیروز شدن در نیوکمپ فوق العاده است و هر بازیکنی فکر آن را در سر می پروراند. من خوش شانس هستم که این مهم را تجربه کرده ام. مسابقه فردا را متفاوت با سال گذشته می دانم، دلیلش هم واضح است همه چیز به خصوص حریفمان تغییر کرده و باید با تمرکز بالا و آمادگی کامل پا به میدان بگذاریم. ما به دنبال بردن هستیم و اختلاف امتیاز و محاسبات فکر نمی کنیم. 90 دقیقه فرصت انجام یک بازی بزرگ را داریم.

پیشرفت روزانه در مربیگری را حس می کنم و چیز های بیشتری یاد می گیرم. مربیان زیادی می توانستند به جای من در لیست نامزدهای مربی سال باشند. می خواهیم مانند بازی با اتلتیکو باشیم. به بازی بارسلونا مقابل سوسیداد در سن سباستین توجهی ندارم. ما برابر یک قهرمان بازی می کنیم و قهرمانان در مسابقات بزرگ خود را نشان می دهند. من ترکیب تیمم را برای بازی فردا انتخاب کرده ام با این حال از بازگشت کاسمیرو خوشحالم. کروس هم شرایط خوبی دارد. به بنزما و رونالدو در این بازی نیاز داریم چون بازیکنان کلیدی ما هستند، با این حال نقش کل تیم را برای بازی فردا حائز اهمیت می دانم.

 من مایل هستم تا پایان عمرم در مادرید بمانم، چون از زندگی در اینجا احساس راحتی می کنم. مردم به من احترام می گذارند و همه چیز خوب است. با وجود بسیاری از مخالفت ها، پرز به من فرصت داد و از او تشکر می کنم. در حال حاضر من مربی تیم هستم و وضعیت فرق می کند. 

 اینیستا بازیکن بزرگی است اما حضور وی تغییری در روند تاکتیکی ما ایجاد نمی کند. مسی یکی از بهترین های دنیاست، با این حال اعتقاد دارم حریف تنها یکی یا دو تا بازیکن مهم در اختیار ندارد. کل تیمشان خوب است و باید احتیاط کنیم. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 12 آذر 1395 | 21:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.