ژاوی: رئال مادرید را تیم بسیار قدرتمندی می‌بینم؛ بهترین بازیکن دنیا از نظر من همیشه مسی‌ است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ژاوی: رئال مادرید را تیم بسیار قدرتمندی می‌بینم؛ بهترین بازیکن دنیا از نظر من همیشه مسی‌ است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ژاوی: رئال مادرید را تیم بسیار قدرتمندی می‌بینم؛ بهترین بازیکن دنیا از نظر من همیشه مسی‌ است

اسطوره کاتالان‌ها معتقد است جایگاه دو تیم هیچ تاثیری بر جذابیت‌های لالیگا ندارد و مسی از نظر او بهترین بازیکن دنیاست.

طرفداری - ژاوی هرناندز، هافبک سابق و اسطوره بارسلونا در جدیدترین مصاحبه خود مدعی شد ال کلاسیکو چندان ربطی به جایگاه و شرایط جدولی دو تیم ندارد و همواره حساسیت و جذابیت‌های خاص خود را دارد. از نظر ژاوی، بهترین بازیکن روی زمین همواره لیونل مسی‌ست. اگرچه جام‌های معتبر را کریستیانو رونالدو فتح کرده است.

به گزارش mundodeportivo، ژاوی در آستانه اولین ال کلاسیکوی فصل در قطر به مصاحبه با کوپه پرداخته است. آن‌چه در ادامه خواهید خواند، صحبت های ژاوی در این مصاحبه است.

با مسی ارتباط داشتم و او را خوشحال دیدم. او خوشحال است. با او درباره تمدید قرارداد صحبت نکردم اما می دانم بارسلونا بهترین باشگاه دنیا برای اوست. اگر مجبور به شرط بندی باشم،قطعا روی جدایی مسی از بارسا نمی‌بستم.

ال کلاسیکو بازی متفاوتی‌ست. شما می‌توانید 20 امتیاز از رئال مادرید بیشتر داشته باشید اما افتضاح بازی کنید یا خیلی عالی باشید. به همین دلیل هم اینکه بارسا در آنوئتا نمایش خوبی نداشت، هیچ ربطی به بازی روز شنبه ندارد. تنها چیزی که وجود دارد این است که شاید فشار بیشتری روی ما به دلیل اختلاف شش امتیازی‌مان با رئال برای پیروزی وجود داشته باشد.

در سال آخرم در بارسا، لوئيز انریکه شرکت در کارهای دفاعی را از تمامی بازیکنان می‌خواست. مهم نبود مسی باشید یا نیمار یا سوارز. همه باید در دفاع تیمی شرکت می‌کردند. حالا هم فکر نمی‌کنم مشکل تیم در آنوئتا شرکت نکردن مهاجمان در دفاع بوده که اگر هم بوده، مشکل تیم بوده نه فقط مهاجمان.

بازیکنانی که در حال حاضر در بارسا تفاوت‌ها را رقم می‌زنند، سه نفر خط حمله هستند. گواردیولا اما اهمیت بیشتری به خط هافبک می‌داد. با این حال، ایده‌های پپ و انریکه تغییر چندانی نکرده است.

اینیستا بازیکن مهمی برای بارسلوناست. گفته می‌شود تیم در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگری به توقف و کنترل بازی نیاز دارد و این نیاز با حضور آندرس برطرف خواهد شد.

من مهارت‌های ریاست را در پیکه می‌بینم. او تمام چیزهایی که لازم است را دارد. من مربی و پیکه رئيس باشگاه به صورت همزمان بیشتر به رویا می‌ماند. این تنها یک خیال و رویاست که البته خودم هم به آن فکر کرده و می کنم.

مادرید را تیم بسیار مستحمی می‌بینم. در کارهای تیمی به خوبی از یکدیگر حمایت می‌کنند. آن‌ها مجموعه قدرتمندی در اختیار دارند و حالا به خوبی تفکرات زیدان را درک می کنند. در مادرید من بازی مودریچ و مارسلو را که در سطح فوق العاده‌ای بازی می‌کند را می‌پسندم. در خط حمله هم که کریستیانو، بیل و بنزما تفاوت‌ها را رقم می‌زنند. علاوه بر این‌ها، لوکاس وازکز و کارواخال هم هستند که از تیم‌های پایه باشگاهند و نقش بزرگی در موفقیت‌های تیم ایفا کرده و می‌کنند و این برای رئال مهم است.

اگر ملاک را جام‌های قهرمانی کسب شده قرار دهیم، کریستیانو شانس اول توپ طلاست. اگر ملاک بهترین بازیکن روی کره زمین باشد، برای من هیچ شکی وجود ندارد که او مسی خواهد بود. 

من سوتفاهم پیش آمده با کریستیانو را برطرف خواهم کرد. هیچ‌گاه سعی نکردم به کسی بی‌احترامی کنم.

لوپتگی کار بزرگی را در تیم ملی انجام می‌دهد و تیم مانند همیشه خوب به نظر می‌رسد. رابطه فوق العاده خوبی را دلبوسکه داشتم و خیلی خوب پرونده‌ام در تیم ملی را بستم. نمی‌توانید انسان بهتری نسبت به دلبوسکه باشید.

خداحافظی پیکه از تیم ملی؟ این تصمیم شخصی او بود و باید به آن احترام گذاشت. جرارد سال‌هاست که تعهدش به تیم ملی را نشان داد و اگر حالا تصمیم به خداحافظی گرفته، به این دلیل است که خسته شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 12 آذر 1395 | 16:45 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.