کلی خبر در مورد ال کلاسیکو ..

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کلی خبر در مورد ال کلاسیکو ..

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کلی خبر در مورد ال کلاسیکو ..

ال کلاسیکو به روایت آمار و ارقام

 

روز شنبه دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم خواهند رفت که بدون شک حساس ترین بازی هفته در تمام دنیا است.

 

 

 


به گزارس "ورزش سه"، معمولا آمار و ارقام از نظر روحی در شرایط بازیکنان بی تاثیر نیست.

قصد داریم حقایقی در مورد بارسلونا و رئال مادرید را بررسی کنیم:

 

حقایقی در مورد بارسلونا:

 

کاتالان ها 7 دیدار از 13 ال کلاسیکوی قبلی در خانه را با پیروزی پشت سر گذاشته اند

و تنها در 3 دیدار شکست را پذیرفته اند.

 

در صورت پیروزی بارسا،

این پنجاهمین برد این تیم در تاریخ لالیگا در خانه مقابل رئال مادرید خواهد بود.

 

 

 

 

علیرغم اینکه مسی 5 بازی متوالی است که در باز کردن دروازه رئال مادرید ناکام است،

اما هنوز هم با 21 گل بهترین گلزن تاریخ ال کلاسیکو محسوب می شود.

 

هنوز هیچ مدیری در تاریخ بارسلونا، 2 دیدار ال کلاسیکوی متوالی را در خانه نباخته است.

 

حقایقی در مورد رئال مادرید:

 

کهکشانی ها 5 دیدار از 9 دیدار قبلی خود برابر بارسلونا را با پیروزی پشت سر گذاشته اند.

 

فقط آلفردو دی استفانو با 18 گل در تاریخ رئال مادرید آمار بهتری از رونالدو 16 گله در تاریخ ال کلاسیکوها دارد.

 

 

 

 

کریم بنزما در 7 دیدار قبلی برابر بارسا 5 گل به ثمر رسانده که فقط یکی از آنها در نوکمپ به ثمر رسیده است.

 

رئال مادرید 11 کارت قرمز در 26 ال کلاسیکوی قبلی دریافت کرده که سهم راموس 4 کارت بوده است.    

 

 

..........................................................................................................................................................

 

ترکیب احتمالی بارسلونا در ال کلاسیکو

 

بارسلونا که روزهای شیرینی را سپری نمی کند،

احتمالا برای پیروزی به مصاف رئال مادرید در نوکمپ خواهد رفت.

 

 

 


به گزارش "ورزش سه"، شنبه عصر کاتالان ها در خانه، میزبان رئال مادرید خواهند بود

که پیروزی در این دیدار می تواند فاصله 6 امتیازی آنها با صدر جدول را کاهش دهد

و در صورت شکست، کار بارسا برای دفاع از عنوان قهرمانی در لالیگا بسیار دشوار خواهد شد.

 

درون دروازه مانند بازی های قبل، شاهد حضور تراشتگن خواهیم بود

و با توجه به بازی کردن اومتیتی در برابر هرکولس در جام حذفی در بازی دیشب،

احتمالا انریکه قصد دارد تا باز هم از زوج پیکه و ماسکرانو در قلب خط دفاعی استفاده کند.

 

 

 

 

در دو سمت، آلبا و سرخی روبرتو به میدان خواهند آمد

و در صورتیکه آلبا نتواند از مصدومیت رهایی یابد،

لوکاس دینه به جای او در ترکیب قرار خواهد گرفت.

 

در میانه میدان و علیرغم گمانه زنی ها، اینیستا قادر به حضور در ترکیب از ابتدا نیست و احتمالا آندره گومس در ترکیب ابتدایی بلوگرانا قرار خواهد گرفت. حضور بوستکس و آندره راکیتیچ در میانه میدان نیز امری بدیهی است اما با توجه به اخبار، امکان حضور اینیستا در نیمه دوم در صورت نیاز وجود دارد.

 

در خط حمله نیز مانند همیشه، چشم امید انریکه و هواداران بارسلونا به درخشش مسی، سوارز و نیمار خواهد بود و تغییری در این ترکیب ایجاد نخواهد شد. پاکو آلکاسر که آمار ضعیفی را تا به حال با پیراهن بارسلونا به ثبت رسانده، ممکن است در نیمه دوم و در صورت نیاز به جمع مهاجمان بارسلونا اضافه شود.

 

 

 

 

 

........................................................................................................................................................................

ترکیب احتمالی رئال مادرید در ال کلاسیکو

 

کهکشانی ها که در آخرین ال کلاسیکوی نوکمپ پیروز بودند،

با روحیه خوبی به مصاف بارسلونا خواهند رفت.

 

 

 


به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شرایط بسیار خوبی در جدول دارد و 6 امتیاز بیشتر از رقیب دیرینه خود اندوخته و به صدر جدول تکیه زده است. پیروزی در این دیدار را می توان به منزله گامی بلند برای فتح لالیگا بعد 5 سال تلقی کرد.

 

در ترکیب تیم زیدان، کیلور ناواس سنگربان اصلی خواهد بود و با توجه به اینکه په په تازه از مصدومیتی طولانی رهایی یافته است، احتمالا زیزو ترجیح می دهد از واران و سرخیو راموس در قلب خط دفاعی استفاده کند. در دو سمت، کارواخال جانشین دنیلو خواهد شد و مارسلو نیز به عنوان دفاع چپ به میدان خواهد رفت.

 

 

 

 

در میانه میدان و با توجه به سیل مصدومان رئال مادرید، زیدان احتمالا از ایسکو، مودریچ و کواچیچ استفاده خواهد کرد. با توجه به عملکرد خوب ایسکو در جریان پیروزی شیرین رئال در برابر اتلتیکو، به نظر حضور او در ترکیب اصلی محتمل است.

 

علیرغم بازگشت کاسمیرو، به علت دوران طولانی نقاهت، بعید است از ابتدا در ترکیب نهایی زیدان قرار بگیرد و ممکن است در نیمه دوم شاهد حضور این هافبک برزیلی در میدان باشیم. خامس نیز همانند انتظار، بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.

 

در خط حمله نیز شرایط برای رئال مادرید کمی دشوار است و با توجه به مصدومیت طولانی مدت گرت بیل، باید شاهد حضور لوکاس وازکز در سمت راست باشیم اما حضور کریم بنزما در نوک و رونالدو در سمت چپ امری قطعی به نظر می رسد.

 

 

 

 

 

.........................................................................................................................................................................

 

کریس رونالدو؛

کابوس همیشگی بارسا در نوکمپ

 

آمار نشان می دهد که کریستیانو رونالدو،

فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید همیشه نمایش خوبی در نوکمپ داشته است.

 

 

 


به گزارش "ورزش سه"، علیرغم تئوری عدم درخشش رونالدو در بازی های بزرگ، او از زمان پیوستن به رئال مادرید آمار خیره کننده ای در برابر رقیب سنتی به ثبت رسانده و در 12 دیدار در نوکمپ موفق به زدن 10 گل شده است.

 

 

 

 

در واقع رونالدو از زمان پیوستن به جمع کهکشانی ها، تنها 3 بار در لالیگا و 1 بار در جریان بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان در سال 2011 موفق به گشودن دروازه بارسا در نوکمپ نشده و در دیگر دیدارها موفق به این امر نشده است.

 

نکته جالب اینجاست که در این بازه زمانی، لیونل مسی تنها 5 گل برابر رئال مادرید در خانه به ثمر رسانده که 3 تا در سوپرکاپ اسپانیا و تنها 2 گل در لالیگا بوده است.

 

 

 

 

رونالدو تا به حال 2 بار در نوکمپ دبل کرده است که یکی در دیدار رفت لالیگا سال 2013 و دیگری در بازی برگشت کوپا دل ری در همان سال بوده است.

 

با به ثمر رساندن 8 گل در 4 بازی گذشته، رونالدو بسیار مصمم است تا آمار خیره کننده خود در لالیگا و همچنین در خانه بارسلونا را بهبود بخشد.

 

...........................................................................................................................................................................

 

زیدان و مراقبت از رونالدو تا ال کلاسیکو(کارتون)

 

زین الدین زیدان قصد دارد رونالدو را با آمادگی کامل در ال‌کلاسیکو در اختیار داشته باشد.

 

 


به گزارش "ورزش سه"، پس از تایید مصدومیت بیل و غیبت او در کنار موراتا و کروس، زیدان می‌خواهد از ستاره‌هایی که در اختیار دارد حداکثر استفاده را ببرد؛ از این رو، رونالدو را که در اوج آمادگی است در دیدار شب گذشته استراحت داد و تمرینات ویژه‌ای برایش در نظر گرفت. حال عمر مومانی نیز به زیباترین شکل این موضوع را به تصویر کشیده است. زیدان رونالدو را با حباب‌های پلاستیکی محافظ پوشانده تا آسیبی به او پیش از ال‌کلاسیکو وارد نشود.

 

 

 

............................................................................................................................................................................

راز دریبل های مسی و شوت های رونالدو

 

کریستیانو رونالدو و لئو مسی، شنبه آتی یک بار دیگر مقابل هم قرار خواهند گرفت.

این جذاب ترین دوئل ال کلاسیکوی پیش رو است؛ بدون شک.

 

 

 


به گزارش "ورزش سه"، صحبت از بهترین های کنونی دنیای فوتبال است که از سال 2009 بر این ورزش سلطه بی چون و چرایی پیدا کرده اند. هر کدام روش خاص خود را دارند اما نقطه اشتراکشان این است که به نظر نمی رسد که دیگر نمونه آنها در تاریخ فوتبال تکرار شود.

هر دو البته مزایایی نسبت به یکدیگر دارند. به طور مثال مسی از لحاظ دریبل زنی نسبت به رونالدو برتر است و رونالدو از حیث شوتزنی به سمت دروازه.

 

این دو خصوصیت بارز رونالدو و مسی مورد بررسی دقیق دانشگاهی قرار گرفته است.

دانشگاهی در والنسیا آنالیز دقیقی روی شوت های رونالدو چه با سر و چه با پا انجام داده که نتایج آن در شماره امروز مارکا منتشر شده است.

 

 

 

 

طبق بررسی های صورت گرفته، رونالدو از سال 2009 تا به امروز بیشتر از هر بازیکن دیگری به سمت دروازه شوت زده است. او به طور متوسط هر فصل بیش از 300 بار دروازه رقبای رئال و تیم ملی پرتغال را هدف شوت های خود قرار داده است.

رونالدو از ابتدای دوران فوتبال خود تا به امروز 568 بار گلزنی کرده که بیشترینشان روی نبوغش در شوت های غیرقابل مهار به ثمر رسیده است. رونالدو را یک شوتزن قهار و کشنده می دانند.

 

اما راز این شوت های غیر قابل مهار رونالدو در چیست؟

بررسی ها نشان می دهند که قدرت فوق العاده نهفته شده در بالاتنه رونالدو، مهمترین دلیل سهمگین بودن شوت های اوست.

رونالدو به هنگام شوتزنی می تواند مرکز ثقل بدن خود را پایدار نگاه دارد. همین مساله باعث انتقال قدرتی فوق العاده به پایی می شود که قصد ضربه زدن با آن را دارد. قد بلند رونالدو نیز یک فاکتور مهم برای او محسوب می شود. او به خوبی می تواند پای موافق خود را هنگام ضربه زدن اهرم کرده که این به شدت ضربه او کمک می کند.

 

رونالدو قدرت پرش بسیار بالایی نیز دارد. او از سال 2009 بیش از هر بازیکنی با ضربه سر گلزنی کرده است (60 بار). این به زمان بندی مناسب او هنگام پرش کردن و نیز توانایی او در 50 تا 60 سانتیمتر پرش کردن بیش از قد خودش بر می گردد.

رونالدو حتی توانسته تا 2.61 متر از سطح زمین بلند شده و چند ثانیه در همان حالت باقی بماند که بیش از هر بازیکنی در فوتبال دنیاست. این به وی کمک می کند بالاتر از بلندقامت ترین مدافعان دنیا سر بزند.

 

 

 

 

و اما مسی....

تحقیقات صورت گرفته روی 100 گل مسی در دانشگاه های سیدا، بارسلونا و پورتو نشان داده اند که راز دریبل های استثنایی مسی در مغز او نهفته است.

مسی می تواند با داخل پا توپ را کنترل کرده و در کسری از ثانیه با بیرون پا توپ را جلو ببرد. او می تواند با یک ضربه کوتاه به توپ، مدافع مقابل را به کمک سرعت ویرانگر خود محو کند. همه اینها زائیده فعالیت مغزی بیشتر او نسبت به فوتبالیست های دیگر است.

مغز مسی به او کمک می کند تا سریع تر از هر بازیکن دیگر تصمیم گیری کرده و بهترین راه برای موقعیت سازی و نیز ثبت گل را طراحی کند.

او در چند فصل اخیر بیش از هر بازیکن دیگری دریبل موفق داشته؛ هرچند که امسال از این منظر پایین تر از نیمار قرار دارد. بهترین فصل مسی از این حیث، فصل 2014-2015 با 307 دریبل موفق بود.

 

............................................................................................................................................................................

روش عجیب رونالدو برای دور زدن مالیات

 

کریستیانو رونالدو با ثبت یک شرکت در جمهوری ایرلند،

در چند سال گذشته روشی مناسب برای دور زدن مالیت ها پیدا کرده است.

 

 

 


به گزارش "ورزش سه"، اسناد منتشر شده از سوی وبسایت جنجالی فوتبال لیکس

که امروز در ال کنفیدنسیال بازتاب داشته، نشان می دهند

که کریستیانو رونالدو در جمهوری ایرلند شرکتی با نام "MIM Limited" تاسیس کرده

و خود را به عنوان مدیر این شرکت معرفی کرده است.

بر این اساس او مالیاتی کمتر از حد معمول از درآمدهای تبلیغاتی خود( نایکی، KFC، کونامی و تویوتا) پرداخت کرده است.

 

 

 

 

ایرلند کشوری است که در آن، شرکت ها در مقایسه با کشورهای دیگر اروپایی

کمترین مالیات بر درآمد را پرداخت می کنند. به طور مثال 12.5 درصد کمتر از کشوری مثل اسپانیا.

اداره مالیات می تواند در این زمینه بازرسی کرده

و حتی این امکان وجود دارد که در صورت پیدا شدن آمار و اسناد قلابی،

رونالدو تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و جرایم سنگین مالی شامل حالش شود.

..........................................................................................................................................................................

چگونه پیوستن رونالدو به بارسا منتفی شد؟

 

خوان لاپورتا، رئیس سابق بارسلونا،

امروز ضمن تایید صحبت های 2 هفته پیش رونالدو

مبنی بر پیشنهاد بارسلونا به وی، فاش ساخت که چرا این انتقال منتفی شد.

 

 

 


به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا، بین سال های 2003 تا 2010 ریاست باشگاه بارسلونا را برعهده داشت

و توانست این باشگاه را دچار تحولی شگرف کند.

لاپورتا بود که با جذب رونالدینیو توانست بارسلونا را از رکودی 5 ساله و زیر سلطه رئال خارج کند.

گواردیولا نیز با اعتماد وی سرمربی بارسلونا در سال 2008 شد.

 

 

 

 

او در حاشیه یک مراسم تبلیغاتی در مورد ال کلاسیکوی شنبه آتی گفت

:« بدون شک بارسا شانس اول برد خواهد بود. با حمایت هواداران می توانیم رئال را شکست دهیم.

معتقدم هنوز در دور رفت رقابت ها قرار داریم و با شناختی که از کیفیت بازیکنان دارم،

بارسا می تواند عقب افتادگی خود در جدول را جبران کند. باید به این مجموعه اطمینان کرد.

در هر فصل طبیعی است که در مقطعی یک تیم دچار افت شود.»

 

مسی یا رونالدو:« مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

بازیکنان بزرگ دیگری هم در دنیا هستند ولی به پای مسی نمی رسند.

او یک رهبر، یک گلزن و یک انسان فوق العاده فروتن است.»

 

 

 

 

رونالدو:« سال 2004 ما رونالدینیو، کوارشما و رافا مارکز را جذب کرده بودیم تا بارسلونا را دچار تحول کنیم.

ژرژ مندس(ایجنت مشهور) به ما دکو را پیشنهاد کرد؛

ولی برای او جایی در تیم نداشتیم.

او کمی بعد به ما گفت که یک استعداد فوق العاده به نام کریستیانو رونالدو در اختیار دارد.

ما پیشنهادی 17 میلیون یورویی برای جذب رونالدو دادیم؛

ولی او با رقم 19 میلیون یورو با یونایتد توافق کرد و به این تیم پیوست.»

 

........................................................................................................................................................................

آنچلوتی: به یک شرط ال‌کلاسیکو را تماشا می‌کنم

 

کارلو آنچلوتی که سابقه هدایت رئال مادرید را در کارنامه دارد،

یکی از مشتاقان تماشای ال کلاسیکوی شنبه آتی است.

 

 

 


به گزارش "ورزش سه"، کارلتو بین سال های 2013 تا 2015 هدایت رئال را بر عهده داشت

و در مجموع 5 ال کلاسیکو را نیز تجربه کرد.

حاصل کار رئال با آنچلوتی در تقابل با بارسلونا، 2 برد و 3 باخت بود.

شیرین ترین خاطره کارلتو نیز به پیروزی 2-1 رئال بر بارسا در فینال کوپا دل ری سال 2014 برمی گردد.

 

 

 

 

کارلتو به خاطر فتح لادسیما برای رئال، محبوبیت فراوانی در میان رئالی ها دارد.

او که هم اکنون مربی بایرن مونیخ است، از برنامه خود برای تماشای ال کلاسیکو خبر داد.

 

آنچلوتی که در نشست خبری بازی با ماینتس شرکت کرده بود گفت:

« به یک شرط ال کلاسیکو را تماشا می کنم و آن در صورتی است که ما فردا ماینتس را شکست دهیم.

در غیر این صورت در حال گریستن هستم و ال کلاسیکو را تماشا نخواهم کرد.(می خندد)»

 

کارلتو در مورد بازی با ماینتس نیز گفت:

« به خوبی تمرین کرده ایم و انتظار بازی خوبی را داریم. باداشتوبر سرما خورده است،

یولیان گرین و کینگزلی کومان مصدوم هستند و ژابی آلونسو و آرتورو ویدال نیز صد در صد آماده نیستند.

ما این فرصت را داریم تا جمعه دوباره به صدر جدول برگردیم،

البته بازی با ماینتس هیچ گاه آسان نبوده است.

لایپزیگ تیم فوق العاده ای است، مطمئنم که آنها تا پایان فصل با ما رقابت می کنند.»

 

بایرن در حال حاضر با سه امتیاز کمتر از لایپزیک، در رده دوم بوندسلیگا قرار دارد.

........................................................................................................................................................................

بنزما: صدرنشین بودن در ال‌کلاسیکو بی معناست

 

کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید معتقد است

که رسیدن به ال کلاسیکو به عنوان صدرنشین

و با فاصله 6 امتیازی نسبت به بارسا تعیین کننده نتیجه بازی نخواهد بود.

 

 

 


به گزارش "ورزش سه"، سه روز دیگر در نوکمپ،

بارسلونا پذیرای رئال در حساس ترین دیدار فوتبال دنیا خواهد بود. رئال در حال حاضر صدرنشین لالیگاست

و با بارسلونا 6 امتیاز اختلاف دارد.

 

 

 

 

کریم بنزما در مورد این بازی حساس گفت:

« دیداری دشوار مقابل یک تیم بسیار بزرگ پیش رو داریم. این بازی مثل همیشه حساس است

و می دانیم که چه چیزی انتظارمان را می کشد.

فشار زیادی بر بازی حاکم خواهد بود و همه دنیا منتظر این بازی هستند.

همه اینها باعث می شود که صدرنشین بودن هیچ تاثیری در نتیجه پایانی نداشته باشد.

باید مراقب باشیم و بازی خودمان را انجام دهیم.»

 

هو شدن در بازی مقابل خیخون:« آمار و ارقام من به تنهایی می گویند که موفق بوده ام یا خیر.

به این مسائل عادت دارم و این بخشی از فوتبال و زندگی من است.

همیشه عاشق رئال بودم. دوست داشتم روزی برای این تیم بازی کنم و فاتح جام های مختلف شوم.

بازی با پیراهن رئال به اندازه ای با ارزش است که توجه زیادی به انتقادات نداشته باشم.»

......................................................................................................................................................................

ماسکرانو: فاصله 6 امتیازی با رئال زیاد نیست

 

خاویر ماسکرانو، مدافع آرژانتینی بارسا،

بهترین فرصت برای کم کردن فاصله 6 امتیازی با رئال را پیروزی در ال کلاسیکوی پیش رو می داند.

 

 

 


به گزارش "ورزش سه"، بارسا پس از تساوی در زمین سوسیداد،

حالا 6 امتیاز با رئال مادرید صدرنشین فاصله دارد

و برای کم کردن فاصله خود چاره ای جز پیروزی در ال کلاسیکوی روز شنبه ندارد.

بارسا در نوکمپ میزبان رئال مادرید است

که این روزها در اوج به سر می برد و روند 32 بازی بدون شکست را طی می کند.

 

 

 

 

ماسکرانو در مورد این بازی به "بی این اسپورتس" گفت:

« متاسفانه در لالیگا تداوم همیشگی را نداشته ایم و 6 امتیاز با رئال فاصله پیدا کرده ایم.

با این وجود معتقدم این فاصله هنوز زیاد نیست و می توان آن را کاهش داد.

شنبه برابر رئال، بهترین فرصت را برای این کار داریم.

واضح است که باید در خیلی زمینه ها بهتر شویم؛

چرا که روند ثابتی را طی نکرده ایم و اینگونه نمی توان قهرمان لالیگا شد.

تیمی می تواند قهرمان شود که ثبات بیشتری داشته باشد.

مقابل رئال این فرصت را داریم تا اشتباهات هفته های اخیر را جبران کنیم.

در ال کلاسیکو دیگر حق هیچ اشتباهی نداریم و پیروزی در آن، می تواند شروعی دوباره برای ما باشد.»

....................................................................................................................................................................

پویول و راه کم اثر کردن رونالدو در ال کلاسیکو

 

کارلس پویول، کاپیتان سابق بارسلونا

در مصاحبه با خبرنگاران به صحبت در مورد ال کلاسیکوی حساس شنبه آتی پرداخت.

 

 

 


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شنبه آتی در نوکمپ میزبان رئال است؛

در حالی که به دلیل فاصله 6 امتیازی با کهکشانی ها، نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی دارد.

در روزهایی که رونالدو آماده نشان می دهد، بیشترین نگرانی در جبهه بارسلونا به وی بر می گردد.

 

 

 

 

پویول در همین رابطه گفت:

« نه فقط رونالدو، بلکه همه رئالی ها بسیار خوب و خطرناک هستند.

معتقدم بارسلونا باید به سبک همیشگی خودش یعنی حفظ و کنترل توپ بازی کند.

در این صورت خطر رونالدو و دیگر بازیکنان رئال کمتر خواهد شد.

این گونه می توان شانس بیشتری برای پیروزی پیدا کرد.

بارسلونا باید در ال کلاسیکو به فلسفه خودش وفادار باشد.»

 

 

 

 

پویول در مورد خاطراتش از ال کلاسیکو گفت:

« این بزرگترین بازی فصل برای دو تیم است. یک دنیا منتظرند تا این بازی فرا برسد.

شانس این را داشتم تا در ال کلاسیکوهای زیادی حاضر باشم.

مسابقه ای پراسترس که از 10 روز قبل از شروع، سوژه اول رسانه ها می شود.

برد 2-6 و 0-3 در برنابئو و پیروزی 5-0 در نوکمپ، از بهترین خاطراتم هستند.

به خصوص پیروزی 2-6؛ چرا که رئال در حال کم کردن فاصله خود با ما بود.

 

در ال کلاسیکوی سال 2000 که فیگو برای اولین بار با پیراهن رئال به نوکمپ باز می گشت،

همه می گفتند که رایزیگر مامور مهار فیگو خواهد بود؛

ولی گواردیولا یک هفته قبل از بازی به من گفت که باید هر روز به بازیکن پرتغالی رئال فکر کنم(فیگو).

آنجا بود که فهمیدم سرافرر(مربی وقت بارسا) قصد دارد به من از ابتدا در ال کلاسیکو میدان داده

و مامور مهار فیگو کند.

جو ورزشگاه عجیب و باورنکردنی بود. معتقدم در همان شرایط هم فیگو بهترین بازیکن رئال بود.»

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 11 آذر 1395 | 20:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.