نکته آماری؛ رئال مادرید بدون BBC نتایج بهتری در ال‌کلاسیکو گرفته است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

نکته آماری؛ رئال مادرید بدون BBC نتایج بهتری در ال‌کلاسیکو گرفته است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

نکته آماری؛ رئال مادرید بدون BBC نتایج بهتری در ال‌کلاسیکو گرفته است

غیبت گرت بیل شاید حتی به ضرر بارسا تمام شود!

طرفداری - گرت بیل، فوق ستاره ولزی رئال مادرید به دلیل مصدومیت در ال‌ کلاسیکوی روز شنبه غایب خواهد بود و بنابراین، رئال مادرید نمی‌تواند از مثلث معروف خط حمله خود در این بازی استفاده کند. اما آیا این می‌تواند به یک پوئن مثبت برای کهکشانی‌ها تبدیل شود؟ آمار که چنین می‌گوید.

به گزارش mundodeportivo، تنها دو روز دیگر به اولین ال‌ کلاسیکوی فصل باقی مانده است. دیداری که برخلاف میزبان، تیم میهمان نمی‌تواند از مثلث خط حمله معروف خود استفاده کند. گرت بیل به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا نه تنها این بازی، که احتمالا 25 بازی بعدی رئال را نیز از دست بدهد. اما آیا رئال بدون BBC شانس کمتری برای پیروزی در ال کلاسیکو خواهد داشت؟

آمار می‌گوید از سال 2013 که بیل از تاتنهام به رئال پیوست و به عبارت دیگر، مثلث BBC در برنابئو شکل گرفت، بارسلونا و رئال مادرید 7 بار رو در روی یکدیگر قرار گرفته‌اند و آمار نشان می‌دهد رئال هر بار که نتوانسته از گرت بیل، کریستیانو رونالدو و کریم بنزما در این بازی به صورت همزمان استفاده کند، نتایج بهتری گرفته است!

برای بررسی دقیق‌تر، فصل اول بیل در رئال، کهکشانی‌ها هر دو بازی رفت و برگشت را به بارسا واگذار کردند و جالب اینکه در هر دو بازی مثلث بی بی سی در ترکیب ابتدایی رئال قرار داشت. (البته بنزما در بازی رفت به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد). در پایان همان فصل اما رئال موفق شد بارسا را در فینال کوپا دل‌ ری شکست داده و قهرمان شود. در دیداری که رونالدو به دلیل مصدومیت غایب بود و شاگردان آنچلوتی با درخشش دی‌ماریا و مخصوصا گرت بیل، رقیب دیرینه را شکست دادند.

فصل بعد که اولین فصل انریکه روی نیمکت بارسا بود، رئال بازی رفت را در حالی برد که گرت بیل به دلیل مصدومیت غایب بود. در بازی برگشت باز هم رئال با BBC در ترکیب ابتدایی خود در ال‌ کلاسیکو شکست خورد. فصل گذشته نیز اوضاع به همین منوال پیش رفت. در بازی رفت تیم بنیتز هر سه ضلع مثلث خط حمله‌اش را در ترکیب داشت و در نهایت تحقیر شد. اما تنها باری که رئال با حضور BBC در ترکیب، توانست بارسا را شکست دهد، به همان برد معروف فصل قبل برمی گردد. جایی که هر سه ضلع این مثلث درنیمه دوم درخشیدند تا رئال بردی دلچسب کسب کند.

این برد با هدایت زیدان به دست آمد و حالا این مربی این بار نمی‌تواند از این مثلث در ترکیب خود استفاده کند. تاریخ و آمار می‌گوید هواداران بارسلونا نباید چندان به غیبت بیل دلخوش کنند چون رئال بدون بی بی سی عملکرد بهتری در ال‌ کلاسیکوها داشته است. حال، باید منتظر نشست و دید نتیجه این بازی چه خواهد شد. کسی چه می‌داند؟ شاید برای اولین بار پس از پیوستن بیل به رئال، ال‌ کلاسیکو مساوی شد!

به نظر شما چه نتیجه‌ای در این بازی رقم خواهد خورد؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 11 آذر 1395 | 20:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.