رئال مادرید 6-1 لئونسا؛ صعود آسان در شب گل‌زنی زیدانِ جوان و هت‌تریک ماریانو دیاز

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 6-1 لئونسا؛ صعود آسان در شب گل‌زنی زیدانِ جوان و هت‌تریک ماریانو دیاز

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 6-1 لئونسا؛ صعود آسان در شب گل‌زنی زیدانِ جوان و هت‌تریک ماریانو دیاز

طرفداری- در شرایطی که دیدار رفت در خانه لئونسا با پیروزی 1-7 رئال مادرید به پایان رسیده بود، این‌بار  دو تیم در سانتیاگو برنابئو به مصاف یکدیگر رفتند.پیش از آغاز این دیدار، به احترام کشته‌شدگان حادثه هوایی تیم چاپه‌کوئنسه، ورزشگاه یک دقیقه سکوت کرد.

رئال مادرید - لئونسا

اگرچه این آرامش پیش از طوفان بود و هنوز یک دقیقه از بازی هم نگذشته بود که ماریانو دیاز موفق شد با پاس آسنسیو دروازه لئونسا را باز کند. در ادامه بازی، در دقیقه 21 ماریانو بار دیگر روی ارسال هامس رودریگز صاحب موقعیت شد که ضربه سر این بازیکن به بیرون رفت. دو دقیقه بعد و در دقیقه 23 اما این خود هامس رودریگز بود که موفق شد با یک ضربه سر روی ارسال دنیل کارواخال دروازه لئونسا را برای بار دوم باز کند. 

هامس رودریگز

پس از این گل، بازی در دقایقی آرام دنبال می‌شد، اما در اواخر نیمه اول، فشار حملات رئال مادرید نتیجه داد و باز هم این ماریانو دیاز بود که مزد بازی خوب خود را گرفت و روی پاس گل دیگری که توسط کارواخال داده شد، موفق شد گل سوم را به ثمر برساند. دقایقی بعد و در دقیقه 45 بازی اما این یرای از لئونسا بود که با یک ضربه پای راست از بیرون از محوطه جریمه موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند تا بازی در نیمه اول با نتیجه 3-1 به پایان برسد.

ماریانو دیاز

با آغاز نیمه دوم، بازیکنان عمدتاً جوان رئال مادرید که فرصت کم‌تری برای بازی در ترکیب این تیم دارند، با اشتیاق بیش‌تری به حملات خود ادامه دادند تا در نهایت، روی حرکت تیمی و ضربه تمام کننده انزو زیدان، گل چهارم رئال مادرید به ثمر برسد.

در ادامه نیمه، بازی دو تیم متعادل پیش رفت و در کنار موقعیت‌هایی که مهاجمان رئال مادرید از دست می‌دادند، چند فرصت هم نصیب یاران لئونسا شد، اما این ماریانو دیاز بود که با یک ضربه سر از فاصله‌ای نزدیک به دروازه لئونسا روی ارسال تخرو کار نیمه‌تمام خود را تمام کرد و گل پنجم رئال مادرید را به ثمر رساند. در آخرین دقیقه این دیدار نیز سزار مورگادو از لئونسا به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا رئال مادرید موفق شود با پیروزی 6-1 در این بازی و 13-2 در مجموع، به راحتی از مرحله یک سی و دوم جام حذفی اسپانیا گذر کند. 

ماریانو دیاز

در دیگر دیدارهای حساس امشب، اتلتیکو مادرید به مصاف گیخلو خواهد رفت و بارسلونا میزبان هرکولس خواهند بود. در ادامه می‌توانید ترکیب دو تیم، آمار و ارقام این دیدار و وقایع بازی را در صفحه اختصاصی این دیدار در طرفداری مشاهده کنید. هم‌چنین می‌توانید خلاصه این دیدار را از اینجا مشاهده کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 11 آذر 1395 | 10:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.