کریستیانو رونالدو به بازماندگان هواپیمای چاپه کوئنسه، کمک مالی نکرده است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو به بازماندگان هواپیمای چاپه کوئنسه، کمک مالی نکرده است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو به بازماندگان هواپیمای چاپه کوئنسه، کمک مالی نکرده است

شایعات منتشر شده دیروز برخی رسانه ها در خصوص کمک مالی فوق ستاره پرتغالی به بازماندگان هواپیمای تیم چاپه کوئنسه برزیل، رد شد.

طرفداری- اعضای تیم چاپه کوئنسه، تیمی از لیگ سری A فوتبال برزیل که برای دیدار نهایی مسابقات کوپا سود آمریکانا با هواپیمای Lamia BAE-146 در حال سفر به منطقه آنتونیوکویای کلمبیا بودند، در شهر مدلین این کشور سقوط کردند و بیش از 70 نفر از مسافران آن جان خود را از دست دادند.

به نقل از میرور انگلیس، طی دیروز (سه شنبه)، شایعاتی در خصوص کمک مالی 3 میلیون دلاری کریستیانو رونالدو برای همدردی با خانواده بازماندگان این حادثه تلخ، که واکنش های توییتری و اشخاص مشهور را به دنبال داشت، منتشر شد که صحت نداشته است.

با این حال، کاپیتان تیم قهرمان اروپا در رده باشگاهی و ملی، به کارهای خیریه مشهور است و طی سال های درخشان دوران بازی اش، اخبار بسیاری در خصوص کمک های مالی و غیر مالی او به افراد و نهادهای مختلف، منتشر شده است. شنیده ها حاکی از آن است که او جایزه 600 هزار یورویی اش از قهرمانی در لیگ قهرمانان فصل گذشته را تماما به اهداف خیرخواهانه اختصاص داده و طی دوران فوتبال حرفه ای اش، همکار مستمر یونیسف، World Vision و سایر نهادهای خیریه بوده است.

سکوت یک دقیقه ای در تمرین تیم رئال مادرید به احترام درگذشتگان حادثه هواپیمای چاپه کوئنسه

کریستیانو رونالدو 5 میلیون پوند هم برای ابراز همدردی با بازماندگان زلزله نپال، که طی آن حدود 8 هزار نفر کشته شدند، اهدا کرد. او همچنین 53 هزار پوند برای عمل جراحی یک کودک 10 سال پرداخت کرده بود و هزینه های شیمی درمانی کودک 9 ساله دیگری که به سرطان مبتلا بود، را متقبل شده بود.

این ستاره سابق منچستر یونایتد105 هزار پوند برای احداث مرکزی تحقیقاتی در بیمارستانی که مراحل درمان سرطان مادرش در آن طی شده بود، پرداخت کرد و از سوی وبسایت dosomething.org، به عنوان خیرترین ورزشکار سال 2015، معرفی شده است. خود او در سال 2013، این گونه صحبت کرده بود:

پدرم همیشه می گفت 'وقتی به دیگران کمک می کنی، خداوند دو برابر آن را به تو عطا می کند'. همین طور هم شده است. وقتی دیگران را هنگام نیاز کمک کرده ام، خدا بیشتر از آن به من داده است.

گفتنی است رونالدو، که دارای مصدومیت جزئی هم هست، مشغول به تمرینات سخت و فشرده و البته انفرادی برای کسب حداکثر آمادگی برای مسابقه چند روز آینده با بارسلونا است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 11 آذر 1395 | 10:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.