مورینتس: رونالدو نسبت به بنزما مهاجم شماره 9 بهتری است؛ رئال مادرید پیروز ال کلاسیکو خواهد شد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مورینتس: رونالدو نسبت به بنزما مهاجم شماره 9 بهتری است؛ رئال مادرید پیروز ال کلاسیکو خواهد شد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مورینتس: رونالدو نسبت به بنزما مهاجم شماره 9 بهتری است؛ رئال مادرید پیروز ال کلاسیکو خواهد شد

مهاجم اسبق رئال مادرید، کریستیانو رونالدو را مهاجمی بهتر از کریم بنزما برای پیکان خط حمله تیم زیدان در ال کلاسیکو توصیف می کند.

طرفداری- فرناندو مورینتس، مهاجم اسبق رئال مادرید به عنوان سفیر لالیگا امروز مصاحبه ای انجام داد و در خصوص ال کلاسیکو صحبت کرد.

به گزارش آ اس، مورینتس پیشبینی خود از دیدار پیش روی بارسلونا و رئال مادرید و همچنین اینکه چه بازیکنی بهتر است مهاجم نوک رئال در ال کلاسیکو باشد در گفتگو با اسپانسر جدید لیگ اسپانیا(kiko) اینگونه بیان کرد:

ال کلاسیکوی پیش رو بازی متفاوتی است از این جهت که اختلاف امتیازی میان دو رقیب وجود دارد. قلب و ذهن من می گوید رئال مادرید با نتیجه 2-1 پیروز ال کلاسیکوی آتی می شود. من فکر می کنم با توجه به قدرت هجومی دو تیم، از سوی هر دو، گلزنی را شاهد خواهیم بود. رئال مادرید کمی نسبت به حریفش برتری دارد اما این قطعی نیست و تنها گام مهمی برایش به حساب می آید. این برتری علاوه بر شانس، مسئولیت آن ها را نیز برای کسب برد بیشتر می کند.

علاقه مند هستم کریستیانو را در خط حمله رئال ببینم. در غیاب موراتا مقابل اسپورتینگ خیخون  شاهد حضور بنزما و رونالدو بودیم اما اگر از کریستیانو نیز در خط حمله به تنهایی استفاده شود اتفاق چندانی رخ نمی دهد. او مهاجمی تمام عیار است. بنزما بازیکنی حرفه ای است و تمام آنچه که باید راجع به شماره 9 رئال بداند را مطلع است. با این حال، او در بهترین فرم خود نیست، اما چیزی که حائز اهمیت است اعتماد مربی است. بدون کمک مربی نمی توان از شرایط بد رهایی یافت. اکنون که موراتا مصدوم است، بازی نکردن بنزما می تواند اتفاقی منفی باشد و به او ضربه روحی جدی وارد کند.

کریم بنزما - کریستیانو رونالدو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 10 آذر 1395 | 10:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.