ماموریت دشوار متئو کواچیچ در نیوکمپ؛ مهار لیونل مسی

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ماموریت دشوار متئو کواچیچ در نیوکمپ؛ مهار لیونل مسی

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ماموریت دشوار متئو کواچیچ در نیوکمپ؛ مهار لیونل مسی

او یکی از امیدهای زیدان در نبرد شنبه شب در نیوکمپ است.

طرفداری- کمتر از چند روز دیگر به یکی از حساس ترین مسابقات فصل اروپا باقی مانده است، دیداری که در آن رئال مادرید صدرنشین باید در ورزشگاه خانگی بارسلونا یعنی نیوکمپ به میدان برود.

به گزارش MARCA، آخرین تقابل دو تیم در این ورزشگاه به بازی برگشت فصل پیش برمی گردد که رئال مادرید در شبی که کارلوس کاسمیرو یکی از بهترین بازیکنانش بود موفق به پیروزی 2-1 شد. بازیکنی که به دلیل مصدومیتی که داشته است و به تازگی از آن رهایی پیدا کرده است، بعید است از ابتدا برای تیمش به میدان برود و به همین منظور متئو کواچیچ هافبک کروات رئال که به خوبی در این مدت جای کاسمیرو را پر کرد، در میانه میدان به کار گرفته خواهد شد.

پیش بینی ها از این بازی این است که کواچیچ برای رئال مادرید یک نقش مهم و کلیدی داشته باشد، چرا که در بازی برگشت فصل پیش، کاسمیرو با نقش تخریبی که داشت بسیار خوب توانسته بود فضای پشت محوطه جریمه رئال را پوشش دهد و در این بازی هم گفته می شود ماموریت اصلی کواچیچ مهار و حرکت قدم به قدم وی با لیونل مسی در آن ناحیه می باشد، اتفاقی که برای این بازیکن جوان بسیار سخت خواهد بود و باید دید تا چه حد از پس آن برمی آید.

با تمام این اوصاف باید صبر کرد و دید که در این بازی میانه میدان به دست کدام تیم خواهد افتاد و کدام سمت تبض بازی را در دست خواهد گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 9 آذر 1395 | 11:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.