هشدار به بارسلونا: تاریخ، رای به قهرمانی رئال مادرید می‌دهد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

هشدار به بارسلونا: تاریخ، رای به قهرمانی رئال مادرید می‌دهد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

هشدار به بارسلونا: تاریخ، رای به قهرمانی رئال مادرید می‌دهد

وقف مقابل سوسیه‌داد، زنگ خطر را برای آبی اناری‌پوشان به صدا درآورده است.

طرفداری - بارسلونا شب گذشته مقابل رئال سوسیه‌داد با ارائه یک نمایش فوق العاده ضعیف متوقف شد تا علاوه بر هفت ساله‌شدن طلسم آنوئتا، حالا با اختلافی شش امتیازی پای به اولین ال‌کلاسیکوی فصل بگذارد. اختلافی که به حکم تاریخ، قهرمانی را از بارسا خواهد گرفت.

به گزارش mundodeportivo، نمایش بارسا در بازی با سوسیه‌داد تردیدهای فراوانی را به همراه داشت. بارسا با خوش‌شانسی محض و البته اشتباه داور، توانست با امتیاز از سن سباستین خارج شود تا در روزی که تصور بر شکسته‌شدن طلسم پیروزنشدن در آنوئتا بود، اختلاف با رئال مادرید صدرنشین به شش امتیاز افزایش پیدا کند.

اما نگاهی به تاریخ لالیگا نشان می‌دهد که جام قهرمانی این فصل احتمالا به مادرید خواهد رفت. چه آخرین باری که بارسا تا هفته سیزدهم لالیگا تنها موفق به کسب 27  امتیاز شده بود، فصل 2007 - 2008 ، در نهایت با تشکیل دالان افتخار برای تشویق رئال در برنابئو همراه شد. در ال‌کلاسیکویی که البته باخت سنگینی نیز برای کاتالان‌ها به همراه داشت. کهکشانی‌ها با هدایت برند شوستر با 18 امتیاز اختلاف(!) قهرمان شدند.

اما این پایان کار نیست. آمار می‌گوید آخرین باری که بارسا شش امتیاز کمتر از رئال مادرید داشته، فصل 2011 - 2012، در نهایت قهرمانی را هم به رقیب سنتی واگذار کرده است. فصلی که با نمایش‌های تحسین‌برانگیز رئال مورینیو در نهایت به لالیگای رکوردها شهرت پیدا کرد. رئال با 100 امتیاز در آن فصل قهرمان و بارسا نیز با 9 امتیاز کمتر، دوم شد. البته این اختلاف امتیازی میان دو تیم در هفته‌های پایانی رقم خورد اما این نکته، چیزی را درباره عملکرد ضعیف مدافع عنوان قهرمانی تغییر نمی‌دهد.

حالا شرایط را با آخرین میزبانی بارسا در ال‌کلاسیکو مقایسه کنید. بارسایی که حالا به دنبال رساندن اختلافش با رئال به سه امتیاز است، مدتی پیش در ال‌کلاسیکوی برگشت فصل قبل، با 10 امتیاز برتری نسبت به رئال پای به میدان گذاشت. اگرچه زیدان و تیمش با پیروزی در این بازی و همه بازی‌های بعدی، در نهایت قهرمانی را با تنها یک امتیاز اختلاف  به کاتالان‌ها واگذار کردند.

زنگ خطر برای انریکه و تیمش به صدا درآمده است. چیزی که هم انریکه به آن اعتراف کرد - وقتی کسب تساوی در بازی با سوسیه‌داد را چیزی شبیه معجزه دانست - و هم پیکه. بارسا فارغ از هر آماری، با این روند قهرمانی را به مادرید واگذار خواهد کرد. در چنین شرایطی، دو ال‌کلاسیکوی این فصل بسیار حساس‌تر دنبال خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 8 آذر 1395 | 16:21 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.