منچسترسیتی و رئال مادرید به دنبال پدیده 14 ساله بارسلونا

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

منچسترسیتی و رئال مادرید به دنبال پدیده 14 ساله بارسلونا

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

منچسترسیتی و رئال مادرید به دنبال پدیده 14 ساله بارسلونا

آینده یکی از آینده‌دارترین بازیکنان لاماسیا کاملا در خطر قرار دارد.

طرفداری - نیکو گونزالز، بازیکن 14 ساله تیم‌های پایه بارسلونا به شدت مورد توجه منچسترسیتی و رئال مادرید قرار دارد و هیچ بعید نیست این استعداد نیز در تابستان راه خروج از نیوکمپ را در پیش بگیرد.

به گزارش mundodeportivo، ابتدا برای آشنایی با این بازیکن باید گفت که او فرزند فران گونزالز، بازیکن سابق دپورتیوو و یکی از مدیران تیم‌های پایه منچسترسیتی‌ست. او که در لاماسیا پرورش پیدا کرده و در حال حاضر در تیم‌های پایه این باشگاه (Cadete ) بازی می‌کند، یک هافبک بازیساز است که از کودکی چشم‌ها را به خود خیره کرده بود و حالا به دلیل ثبات در این درخشش، تیم‌های متمول به دنبال جداکردن او از بارسلونا هستند.

در این میان شانس و جدیت سیتیتزن‌ها بیش از مادریدی‌هاست. دلیل آن هم این است که پدر نیکو در شهر منچستر زندگی و کار می‌کند و بنابراین، نیکو از لحاظ قوانین فیفا مشکلی برای انتقال به این تیم نخواهد داشت.  فران که بارها به پسرش پیشنهاد پیوستن به آکادمی منچسترسیتی را داده است. پیشنهادی که تاکنون با مقاومت خود بازیکن رو به رو شده اما رادیو کاتالونیا روز چهارشنبه مدعی شد نیکو گونزالز از فصل آینده قطعا به منچسترسیتی خواهد پیوست. رئال مادرید نیز که پیش از پیوستن نیکو به لاماسیا او را زیر نظر داشت، هم‌چنان به دنبال جذب اوست اما  به دلیل محرومیت تحمیلی فیفا شانس رئال کمتر از سیتی پیش‌بینی می‌شود.

تمام این احتمالات در صورتی می‌توانند بررسی شوند که نیکو تصمیم به ترک بارسا بگیرد. در این بین، نکته جالب این است که بارسلونا هنوز هیچ اطمینانی درباره ماندن این بازیکن نداده است. باید دید سرنوشت این استعداد آینده‌دار در کدام تیم رقم خواهد خورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 5 آذر 1395 | 21:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.