بولونی: همبازی های رونالدو در سطح نیمار و سوارز نیستند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بولونی: همبازی های رونالدو در سطح نیمار و سوارز نیستند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بولونی: همبازی های رونالدو در سطح نیمار و سوارز نیستند

کاشف رونالدو، مسی را به نوعی خوش شانس می داند.

طرفداری- لاژلو بولونی، مربی که در اولین بازی اسپورتینگ لیسبون به کریستیانو رونالدو فرصت بازی داد، معتقد است بازیکنانی نظیر گرت بیل و کریم بنزما در حد نیمار و لوئیس سوارز نیستند.

به نقل از آاس، طی مصاحبه ای این مربی رومانیایی در خصوص آنچه که در گذشته با کریستیانو انجام می داده گفت و در مقایسه با لیونل مسی به ستایش از رونالدو پرداخت:

استعدادی که کریستیانو رونالدو دارد غیر قابل انکار برای مربیان است و هر کسی می خواهد او را در تیم خود داشته باشد. در دوره ای که همگان از اوزه بیو و لوئیس فیگو صحبت می کردند می دانستم کریستیانو روزی از هر دو بهتر می شود. ضمن احترام با آن ها، رونالدو به خاطر آنچه که با باشگاه و تیم ملی کشورش برده در جایگاهی عظیم قرار دارد. او توانست پرتغال را به سطح اول اروپا و بر نوک قله برساند.

رونالدو بیش از اینکه بازیکن سریعی باشد، بازیکنی انفجاری بود و از لحاظ جسمی در سطحی که الان قرار دارد نبود. به همین دلیل تصمیم گرفتم به جای اینکه وی را در مرکز زمین و مقابل بازیکن 90 کیلیویی قرار دهم، از او به خاطر سرعتی که دارد در کنار ها بازی بگیرم. در ابتدا من کمی شک داشتم به این عملی که به آن دست زده بودم اما بسیار خوشحال شدم وقتی دیدم الکس فرگوسن نیز کار من را انجام داده و در منچستر نیز رونالدو را در کناره ها بازی می دهد. تماس و دیدار با رونالدو اکنون بسیار سخت شده اما باز هم گاهی با او هم صحبت می شوم.

 

من از طرفداران رونالدو هستم اما این بدان معنا نیست که به مسی احترام نگذارم. مسی نیز نابغه است، اما نباید این نکته را فراموش کرد که او در جایی که موفق است بازیکنانی بزرگی نظیر نیمار، سوارز و اینیستا را به عنوان حمایت کننده کنار و پشت خود دارد. در رئال مادرید، رونالدو به اندازه مسی پشتیبانی نمی شود. گرت بیل تحت هیچ شرایط نیمار و سوارز نمی شود، کریم بنزما نیز به همین صورت. مودریچ تنها هافبکی است که با یک رویکرد مشابه با اینیستا در حال بازی کردن است. در مادرید انتظارات به گونه ای است که رونالدو باید بالاتر از همه نتایج را به سود باشگاهش رقم بزند، در حالی که در بارسلونا وضع متفاوت است و بازیکنان کنار مسی گاهی می توانند به اندازه او بدرخشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 3 آذر 1395 | 20:7 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.