حال خوب مصدومان بارسلونا در آستانه ال کلاسیکو

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

حال خوب مصدومان بارسلونا در آستانه ال کلاسیکو

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

حال خوب مصدومان بارسلونا در آستانه ال کلاسیکو

طرفداری- در حالی که چیزی حدود 10 روز به نخستین ال کلاسیکوی این فصل لالیگا در نیوکمپ باقی مانده، مصدومان بارسلونا در حال رسیدن به این بازی هستند، چیزی که در ابتدا خلافش عنوان شد.

به گزارش اسپورت، آندرس اینیستا در توئیتر خود از حال و احساس خوبش خبر می دهد و در تلاش برای بازگشت به فرم آمادگی است. هافبک هجومی و تاثیرگذار بارسلونا تمرینات انفرادی را آغاز کرده و بعید به نظر می رسد تا هفته آتی به تمرینات گروهی تیم اضافه نشود. هر چند غیبت او در بازی پیش از ال کلاسیکو مقابل رئال سویداد حتمی است.

وضعیت ساموئل اومتیتی نیز رو به بهبود است. مدافع وسط جوان و فرانسوی بارسا که از ناحیه همسترینگ پای چپ دچار کشیدگی شده بود مراحل درمانش به سرعت پیش می رود و از هفته آینده و بعد از بازگشت تیم از اسکاتلند پیشبینی می شود به تمرینات تیمی بازگردد.

جرارد پیکه که ابهاماتی در خصوص مصدومیتش و غیبت در تمرینات بعد از دیدار با مالاگا مطرح بود، شب گذشته با تیم در گلاسکو و پیش از دیدار با سلتیک تمرین کرد تا شایعات مصدومیت دوباره اش را برطرف کند.

جرمی متئو از اینیستا و اومتیتی می توان گفت آماده تر است. مدافع باتجربه و فرانسوی حتی به تمرینات تیمی هم بازگشته و قطعا برای دو دیدار پیش روی بارسلونا مقابل رئال سوسیداد و مادرید در دسترس کادر رفنی خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 3 آذر 1395 | 10:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.