زیدان: شکست اتلتیکومادرید هیچ‌چیزی را تضمین نمی‌کند؛ بازی بسیار دشواری در پیش داریم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: شکست اتلتیکومادرید هیچ‌چیزی را تضمین نمی‌کند؛ بازی بسیار دشواری در پیش داریم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: شکست اتلتیکومادرید هیچ‌چیزی را تضمین نمی‌کند؛ بازی بسیار دشواری در پیش داریم

طرفداری - زین الدین زیدان، سرمربی موفق و فرانسوی رئال مادرید که تیمش فرداشب در هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه اسپورتینگ لیسبون به میدان خواهد رفت، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی شرکت کرد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

به گزارش marca، زیدان ابتدا درباره بازی فردا مقابل اسپورتینگ گفت:

از نمایش دور رفت اسپورتینگ سوپرایز نشدم. آن‌ها بازی فوق العاده‌ای به نمایش گذاشتند و ما به سختی توانستیم پیروز شویم. فردا نیز بازی دشوار در پیش داریم و اسپورتینگ بدون شک، کار را برای ما سخت خواهد کرد.

راموس و بنزما

خواهیم دید. همه به جز مصدومین با تیم به پرتغال سفر کرده‌اند و همه نیز آماده بازی‌کردن هستند.

442 یا 433

می‌توان روی آن فکر کرد اما مهم‌ترین نکته در تیم ما این است که همه برای بازی آماده‌اند و با ورود به زمین، کار را برای تیم آسان‌تر می‌کنند. سیستم بازی ما تغییر نخواهد کرد. به خوبی از دشواری پیروزی در هر بازی باخبریم. شکست اتلتیکو هیچ‌چیزی را تضمین نمی‌کند. به بازی فردا امیدوارم. اگرچه بازی بسیار دشواری در پیش داریم.

دوم شدن بهتر است؟

اهل چنین محاسباتی نیستم. تنها چیزی که برایم اهمیت دارد این است که در تک تک بازی‌ها برای پیروزی تلاش کنیم. هر کاری برای پیروزی انجام می‌دهیم و پس از آن هیچ اهمیتی ندارد که چه اتفاقی رخ خواهد داد. اگر فردا به پیروزی رسیدیم، آنگاه به جدول نگاه خواهیم کرد. ابتدا باید از سه امتیاز بازی دشوار فردا اطمینان حاصل کنیم.

سیستم

درباره سیستم بازی ما هر کسی نظر خود را دارد اما برای من همواره ساده بوده است. تیمی را روانه میدان می‌کنم که فکر می‌کنم پیروز خواهد شد. فارغ از سه یا چهار نفره بودن خط هافبک. بهترین بازیکنان را در اختیار دارم و اینکه هر کدام در چه قسمتی از زمین قرار بگیرند، تفاوت چندانی ایجاد نخواهد کرد. همیشه حریف و شرایط خود را آنالیز می‌کنیم و طبق آن تصمیم می‌گیریم. به همین سادگی!

BBC

آن‌ها بهترین هستند اما غیرقابل جایگزینی نیستند. هیچ‌کس نیست. همه بازیکنانم بهترین هستند اما آن‌ها(BBC) کمی بیشتر!

کریستیانو

در برخی بازی‌ها به نظر می‌رسد که خوب بازی نمی کند اما این‌گونه نیست و او همواره می‌تواند خطرساز شود. کریستیانو در تمام طول نود دقیقه سرحال است و دقیقه یک با دقیقه 90 برای او تفاوتی ندارد. فراموش نکنید که سه هفته پیش مقابل آلاوز هت‌تریک کرد، مقابل اتلتیکو هم همین‌طور و امیدوارم در بازی فردا هم این کار را انجام دهد.

ایسکو

پست ایسکو، پست شماره 10 است چون او همواره در این پست بازی کرده است. معتقدم در این پست بهتر هم بازی می‌کند. اگرچه این توانایی را دارد که در چندین پست دیگر نیز بازی کند. ایسکو فوق العاده بوده اما هیچ‌چیز درباره ترکیب فردا مشخص نیست.

ژلسون مارتینز

او بازی معرکه‌ای در برنابئو انجام داد و قطعا فردا نیز همین کار را انجام خواهد داد. بازی خوب او علاوه بر اینکه از کیفیت بالایش سرچشمه می‌گیرد، به دلیل نام رئال مادرید نیز هست چون همه تیم‌ها در مقابل ما باانگیزه‌تر هستند. ژلسون بازیکن بزرگی‌ست و تلاش می‌کنیم تا در بازی فردا او را مهار کنیم.

از شکست 4 -0 مقابل بارسلونا تا برد در دربی

هنوز هیچ کاری انجام نشده است. مادرید، همان مادرید است. حالا تیم تحت هدایت من کمی بهتر نتیجه می گیرد. اما شما و من به خوبی می‌دانید که قضیه از چه قرار است و با چند تساوی دوباره همه چیز پیچیده می‌شود. تیم در همان مسیری‌ست که در زمان سه تساوی پیاپی بود. برای من هیچ چیز مهم‌تر از پیشرفت تیم نیست و به همین دلیل هم پس از پیروزی در دربی بیش از اندازه لازم شادی نکردم. چیزی که می‌خواهیم، تداوم و ثبات و فتح عناوین قهرمانی‌ست اما می‌دانیم که از حالا تا پایان فصل، مسیر پیچیده‌ای در پیش داریم و به همین دلیل باید در کمال آرامش، به سختی تلاش کنیم.

بازگشت به لیسبون

امیدوارم لحظات شاد دیگری را در اینجا تجربه کنیم اما می‌دانیم که اسپورتینگ به پشتوانه حمایت هوادارانش می‌آید تا کار را برای ما دشوار کند. پس باید از همان دقیقه اول به سختی بجنگیم. 

پست بیل

تا جایی که من می دانم او همواره در سمت چپ خط حمله بازی می‌کند. با این حال، او توانایی بازی در چند پست دیگر را نیز دارد. گرت در سمت راست نیز بسیار خوب و در عمق بازی می‌کند. خواهیم دید که فردا چگونه بازی خواهیم کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 2 آذر 1395 | 10:17 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.