تشنه کسب جام‌های بیشتر با رئال هستم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تشنه کسب جام‌های بیشتر با رئال هستم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تشنه کسب جام‌های بیشتر با رئال هستم

تشنه کسب جام‌های بیشتر با رئال هستم

 

مارسلو، مدافع رئال مادرید پس از یک دهه حضور در این باشگاه مدعی شد که به حضور در این باشگاه بسیار افتخار می‌کند و هنوز تشنه کسب موفقیت و جام است.

 

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو در 18 سالگی به رئال مادرید پیوست و حالا که 28 سال دارد، 372 بازی برای این تیم انجام داده و 3 قهرمانی لالیگا و 2 قهرمانی چمپیونزلیگ را در این مدت کسب کرده است.

 

 


او در این رابطه گفت:" به اینکه در تیمی هستم که بازیکنانی مثل روبرتو کارلوس و آلفردو دی استفانو در جمع بزرگانش قرار دارند، افتخار می‌کنم. همانطور که می‌دانید، کارلوس الگوی من است و اینکه شما در طول دوران حرفه ای تان به الگویتان نزدیک شوید بی نظیر است. من از 18 سالگی به این باشگاه پیوستم و تجربه خیلی سختی داشتم زیرا پیوستن به باشگاهی مثل رئال مادرید، که باشگاه بسیار بزرگی است، در آن سن بسیار دشوار است ولی این دوره فوق العاده بوده و امروز سالگرد دهم حضورم را جشن می‌گیرم. من خیلی جوان بودم که به باشگاه پیوستم و در ابتدا کمی نگران بودم ولی همه چیز  فوق العاده بود. این 10 سال استثنایی بوده است. برای کسب جام و اینکه بتوانم به ترکیب اصلی رئال راه پیدا کنم، به این باشگاه پیوستم. چندین جام کسب کردم و امیدوارم باز هم کسب کنم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 27 آبان 1395 | 16:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.