برند شوستر: رئال مادرید با خرید تونی کروس به بارسلونا ضربه زد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

برند شوستر: رئال مادرید با خرید تونی کروس به بارسلونا ضربه زد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

برند شوستر: رئال مادرید با خرید تونی کروس به بارسلونا ضربه زد

طرفدارى- تونى كروس بعد از به ثمر رساندن اولين گل خود براى رئال مادريد در بازى مقابل رايو وايكانو، مورد تمجيد كارلو آنجلوتى سرمربى تيم و مطبوعات اسپانيايى قرار گرفته است.

تونى كروس از رقابت هاى اين هفته لاليگا و در ديدار رئال مادريد مقابل رايو وايكانو كه با برد 5:1 پايتخت نشينان به اتمام رسيد، با ضربه اى از فاصله 23 مترى، موفق به ثمر رساندن اولين گل خود براى تيم جديدش شد. هافبك خلاق آلمانى رئال مادريد در نهمين برد اين تيم در رقابت هاى اين فصل لاليگا نقشى تعيين كننده داشت. وى در دقيقه هشت بازى گرت بيل را با پاس خود در موقعيت گل قرار داد تا موفق به ارسال هفتمين پاس گل خود شود.

نيمه اول ديدار با گل سرخيو راموس و گل آلبرتو بوئنو بازيكن رايو با نتيجه 2:1 به نفع رئال مادريد به پايان رسيد اما در نيمه دوم و در دقيقه 55 بازى، تونى كروس با ضربه از راه دور خود اندوخته تيم را به سه گل افزايش داد و در ادامه نيز كريم بنزما و كريس رونالدو دو گل ديگر به ثمر رساندند تا جايگاه رئال مادريد در صدر جدول لاليگا مستحكم تر شود. سران باشگاه مادريدى و مطبوعات اسپانيايى بعد از بازى به شدت از عملكرد تونى كروس تمجيد نمودند، كارلو آنجلوتى سرمربى ايتاليايى تيم گفت:"تونى بازى فوق العاده اى انجام داد و بهترين بازيكن زمين بود، سطح بازى بالاى او من را واقعا شگفت زده كرد."

آمار نيز تاييد كننده عملكرد خوب تونى كروس در اين بازى است، وى در اين ديدار 52 پاس ارسال نمود كه 49 پاس ارسالى از وى به صورت سالم به مقصد رسيد (دقت 94.2 درصد)، او همچنين موفق به خلق چهار موقعيت گل نيز شد. علاوه بر اين او بارديگر هماهنگى مثال زدنى با لوكا مودريچ داشت، به طورى كه كارلو آنجلوتى از اين دو پس از بازى به عنوان "زوج بى نقص رئال مادريد" نام برد.

عملكرد تونى كروس در بازى شنبه شب مطبوعات اسپانيايى را نيز تحت تاثير قرار داده است، روزنامه AS با تيتر  “Super Kroos” كه به زبان آلمانى معناى "كروس فوق العاده" مى دهد، از عملكرد اين هافبك تمجيد نمود، اين روزنامه در ادامه نوشت:"عملكرد تونى كروس سبب شده كه هيچ كس در مادريد دلتنگ ژابى آلونسو نباشد" ژابى آلونسويى كه در حال حاضر از بهترين بازيكنان بايرن مونيخ به حساب مى آيد و بى ترديد از كيفيت بسيار بالايى برخوردار است. روزنامه AS  در ادامه مى نويسد:"از نحوه بازى كروس چنين احساس مى شود كه او تمام دوران فوتبال خود را تنها براى رئال مادريد بازى كرده است، او استاد پاس هاى بلند است و موقعيت هاى سخت با وجود او براى تيم آسان مى شود، كروس بازيكن بسيار باهوشى است كه برنامه حمله تيم را از قبل در ذهن خود دارد."

Marca ديگر روزنامه ورزشى اسپانيايى نيز از گل تونى كروس به عنوان"زيباترين گل هفته" نام برد و تونى كروس را "تانك رئال مادريد" خواند. اين روزنامه در ادامه "گل رويايى" و برد پر گل رئال مادريد را نتيجه "هنر مهندسى آلمانى" دانست كه تونى كروس با استفاده از آن حريف را جريمه نمود.

.....................................................................................................

طرفداری- مارکا نگاهی‌ انداخته به شرایط تونی کروس در رئال مادرید.

کروس در مادرید می‌‌درخشد. آنچنان درخشان که نورش به آلمان هم رسیده است. تیتر روز گذشته روزنامه آلمانی‌ TZ این بود: "کروس، ستاره‌های مادرید را خیره خود می‌‌کند."

روزنامه بیلد در مورد او کلمه بازی کرد و تیتر "kroosartig" را استفاده کرد که ترکیبی‌ از نام کروس و کلمه فوق العاده بود. بازی‌های درجه یک کروس در آلمان مورد توجه قرار گرفته است، جایی‌ که نشریات تطابق پذیری سریع کروس را بزرگ کرده اند و کنترل کروس در دوران کوتاه حضورش در مادرید را ستایش می‌‌کنند. اعتقاد آن‌ها بر این است که کروس با جابجائی از بایرن به مادرید توانسته است که سطح جدیدی از فوتبال را برای خود به وجود بیاورد.

با این حال، تمجید‌ها تنها از آلمان نیست. آنچلوتی که کمتر از یک بازیکن خاص دفاع می‌‌کند، اولین کسی‌ بود که بعد از بازی با رایو از او تعریف کرد. وی گفت: "بهترین بازیکن زمین بود. اول گل زد و به خوبی‌ هم بازی کرد."

هم تیمی‌های وی هم از بودن در کنار او خوشحال هستند و در رختکن به او بابت اولین گلش تبریک گفتند.

آمار ها

کروس تقریبا هافبک کامل رئال مادرید است. 6 پاس گل داده است و قطب نمای آنچلوتی است. 753 پاس کامل داده که با توجه به 804 پاس او، آماری خیره کننده است. با این حال او فقط با توپ کار نمی‌‌کند و در جنگ‌های دفاعی هم برنده است. او جز 7 بازیکن برتر لیگ‌های بزرگ اروپایی در ربایش توپ است. در مقابل رایو، او اولین گلش را بعد از 13 ضربه به سمت دروازه  به ثمر رساند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 19 آبان 1393 | 20:45 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.