دی‌بوئر: از نظر من مسی بهترین بازیکن تاریخ است؛ رونالدو با او قابل مقایسه نیست

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

دی‌بوئر: از نظر من مسی بهترین بازیکن تاریخ است؛ رونالدو با او قابل مقایسه نیست

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

دی‌بوئر: از نظر من مسی بهترین بازیکن تاریخ است؛ رونالدو با او قابل مقایسه نیست

بازیکن سابق آبی اناری‌ها، فوق ستاره آرژانتینی کنونی این تیم را بهترین بازیکن تاریخ می‌داند.

طرفداری - رونالد دی‌بوئر، بازیکن سابق بارسلونا که به مدت یک فصل و نیم در نیوکمپ بازی کرد، مدعی شد برای او، لیونل مسی بالاتر از یوهان کرایوف و پله، بهترین بازیکن تاریخ است.

به گزارش mundodeportivo، موضوع بهترین بازیکن تاریخ یکی از پربحث‌ترین موضوعات دنیای فوتبال به خصوص پس از رونمایی از فوق ستارگانی چون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به شمار می‌رود. علی‌رغم اینکه بسیاری معتقدند جایگاه پله و مارادونا در صدر این لیست غیرقابل جابجایی‌ست، از نگاه خیلی‌ها فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. از جمله این افراد، رونالد دی‌بوئر، هافبک سابق کاتالان‌هاست. او که مصاحبه مفصلی با موندو دپورتیوو ترتیب داده بود، در پاسخ به سوالی درباره بهترین بازیکن تاریخ گفت:

من بازی‌های کرایوف را دیده‌ام. بازی‌های پله را نیز تماشا کرده‌ام و باید بگویم از نظر من، مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. همیشه همین‌گونه بوده است. در خانه، خارج از خانه، لالیگا، چمپیونزلیگ. بازیکنان خوب معمولا سه تا چهار سال در اوج دوران بازیگری خود هستند اما مسی بیش از ده سال است که در بالاترین سطح بازی می‌کند. او همیشه آماده است و بازیکنی به خوبی او در عمرم ندیده‌ام.

مسی و رونالدو

در آژاکس به بچه‌هایی که هوادار کریستیانو هستند به شوخی می‌گویم شما باید اینجا را ترک کنید! اما جدا مسی بازیکن بهتر و کامل‌تری نسبت به کریستیانوست. از لحاظ گلزنی، پاس گل، بازیسازی و ... کریستیانو قابل مقایسه با مسی نیست. لئو شگفت‌انگیز است و همه کارهایش را از روی غریزه انجام می‌دهد. او استعدادی خالص و بازیکنی‌ست که همه دوست دارند شبیه‌ش باشند. رونالدو بازیکن فوق العاده‌ای‌ست اما استعداد و طبیعت مسی را ندارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 25 آبان 1395 | 10:47 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.