پرتغال 4-1 لتونی؛ نهایت قناعت پیشگی رونالدو و یاران

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پرتغال 4-1 لتونی؛ نهایت قناعت پیشگی رونالدو و یاران

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پرتغال 4-1 لتونی؛ نهایت قناعت پیشگی رونالدو و یاران

شاگردان فرناندو سانتوس با پیروزی پر گل برابر حریف خود، برای سوییس خط و نشان کشیدند

طرفداری- تیم ملی پرتغال موفق شد به لطف درخشش کریستیانو رونالدو و ریکاردو کوارشما، لتونی را از پیش رو بردارد.

گزارش بازی و شرح گل ها

بازی رأس ساعت مقرر به میزبانی قهرمان اروپا آغاز شد و نیمه نخست کاملا بر اساس انتظار، دست کریستیانو رونالدو و یارانش قرار داشت. آن ها در پایان این نیمه %80 مالکیت توپ را از آن خود کرده بودند که همین امر به خوبی نشانگر میزان یک طرفه بودن بازی است.
نیمه دوم هم با برتری پرتغال همراه بود و البته در دقیقه 58 بازی کریستیانو رونالدو با کوبیدن پنالتی به دست آمده توسط آندره گومز به تیر عمودی سمت چپ خود، فرصتی عالی برای رساندن اختلاف به دو گل را از دست داد. در ادامه اما بازی از تب و تاب نیافتاد تا تماشاگران شاهد بازی بسیار جذابی باشند.


دقیقه 27: نانی پس از ورود به محوطه جریمه لتونی به وسیله تکل فریمانیس متوقف شد و داور بی وقفه نقطه پنالتی را نشان داد؛ هر چند که صحنه آهسته از عدم برخورد بین وینگر پیشین منچستریونایتد و مدافع راست لتونی حکایت می کرد، کاپیتان رونالدو پشت توپ ایستاد و آن را به سمت چپ خود شلیک کرد و دروازه بان تیم مهمان با وجود درست تشخیص دادن مسیر توپ نتوانست مانع ورود آن به دروازه اش شود تا پرتغال 1-0 پیش بیافتد.

دقیقه 67: آرتور یوزینس در میان حیرت همگان کار را به تساوی کشاند؛ ارسالی از سمت راست با ضربه ای همراه شد که ژوزه فونته آن را برگشت داد ولی این پایان کار نبود و یوزینس که دقایقی قبل به صورت یار تعویضی وارد میدان شده بود، با پای راست توپ را به گوشه سمت راست دروازه پاتریسیو فرستاد.

دقیقه 69: روی ارسال ریکاردو کوارشمای تازه وارد از سمت راست، ویلیام کاروالیو زودتر از همه خود را به توپ رساند و با ضربه حساب شده خود خیلی زود دوباره برتری را برای پرتغال به ارمغان آورد.

دقیقه 85: ارسال مواج ریکاردو کوارشما از سمت راست روی تیر دورتر به رونالدو رسید و او هم که یارگیری نشده بود، با استفاده از فرصت و با یک ضربه قیچی، نتیجه را 3-1 کرد.

دقیقه 1+90: ارسال پشت دفاع رافائل گریرو مدافع باشگاه دورتموند با ضربه سر تماشایی برونو آلوز به چهارمین گل پرتغال تبدیل شد.

آمار بازی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 24 آبان 1395 | 10:4 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.