آیا کریستیانو رونالدو تا 41 سالگی توانایی بازی در رئال مادرید را دارد؟

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آیا کریستیانو رونالدو تا 41 سالگی توانایی بازی در رئال مادرید را دارد؟

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آیا کریستیانو رونالدو تا 41 سالگی توانایی بازی در رئال مادرید را دارد؟

طرفداری- ژانویه سال گذشته بود که بسیاری عقیده داشتند کریستیانو رونالدو به دوران آخر فوتبالش نزدیک شده است و دیگر نمی تواند حتی برای رسیدن به توپ طلا هم مدعی باشد. دلیل این ادعا هم عملکرد بد او برای رئال مادرید در آن دوران بود، موضوعی که نشان داد چقدر آن افراد در اشتباه بودند.

از آن زمان تاکنون وی برای دومین بار به همراه رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و به همراه تیم کشورش نیز  در اروپا موفق به یک تاج گذاری تاریخی شد و به تازگی هم جایزه بهترین بازیکن جهان ار از وبسایت گل دریافت کرده است. وی همچنین یک مدعی کاملا جدی برای کسب چهارمین توپ طلای خود در سال جاری می باشد. رونالدو همیشه این موضوع را ثابت کرده است که منتقدانش اشتباه می کنند:

نفرت شما من را قوی تر می کند!

این نگرشی است که وی از سال های جوانی داشته است و به او کمک کرده است در دورانی که خیلی ها می گفتند، او کاری ازش برنیم آید، تمامی قله ها را فتح کرده است. این مرد پرتغالی دو شنبه گذشته قلم بر روی کاغذ گذاشت و قراراداد خود را برای بار دوم با رئال مادرید تمدید کرد و زمانیکه از او در مورد بهترین دوران حضورش در رئال مادرید پرسیدند گفت:

همین الان که قرارداد خود را تمدید می کنم و قهرمانی در لیگ قهرمانان و یورو 2016، این ها بهترین لحظات من بوده اند!

بدون شک این 3 موضوع برای رونالدو شیرین تر از حالت عادی خواهد بود چرا که خیلی ها فکر نمی کردند در پااین فصل وی به چنین دستاوردهایی برسد و غیرممکن برای وی وجود ندارد. با این حال پس از امضای قرارداد جدید وی بود که بسیاری از خبرنگاران به این حدس پرداختند که رونالدو در طی 2-3 سال آینده فوتبالش افت خواهد کرد و از رئال مادرید می رود. اما چگونه ان ها به این استدلال رسیده اند؟

رونالدو همیشه در صحبت هایش عقیده داشته است که قصد دارد تا 40 سالگی فوتبال بازی کند. او در حال حاضر 31 سال سن دارد و به نظر می رسد علاقه ای هم به دوران مربیگری ندارد  گفته است پس از فوتبال دوست دارد به تجارت های شخصی اش بپردازد و این بدین معنیست که وی تا آخرین روز ممکن به بازی کردن ادامه خواهد داد. 

این یکی مانده به آخرین قرارداد من خواهد بود و می خواهم تا 41 سالگی بازی کنم و همین گونه به پیشرفت تادامه دهم.

اما آیا او در این مدت در برنابئو خواهد بود؟ کریستیانو که اینگونه فکر می کند:

من دوست دارم فوتبالم را اینجا تمام کنم.

و بر همین اساس است که او حتی اعتقاد دارد که نمی خواهد فوتبالش را در کشورهایی نظیر قطر و آمریکا تمام کند و می خواهد در یک تیم مسطح بالا نظیر رئال مادرید از فوتبال خداحافظی کند. زمان این موضوع را برای ما روشن خواهد کرد. مادرید اسطورههایی نظیر رائول، کاسیاس، بوتراگوئنو، سانچز و گوتی اسطور هایی بودند که برای رئال مادرید در سطح بالایی بازی کرده اند وپس از رسیدن به دوران خاصی مجبور به ترک این تیم شدند و برای همین رونالدو برای اینکه 5 تا 10 سال آینده را بخواهد در این تیم بکاند، باید سطح خود را حفظ کند. چیزی که روشن است، رونالدو بیش از هر بازیکن دیگری تمرین می کند. بیش از هر بازیکن دیگری به بدن خود اهمیت می دهد و سریع تر و زودتر از سایر بازیکنان به تمامی شرایط بدنی اش توجه دارد.

با این حال او سنش بالا خواهد رفت و برای همین به استراحت بیشتری نیاز دارد و همچنین سرعت بازی وی کمتر خواهد شد وبرای همین بایدسبک بازی خود را تغییر دهد تا بتواند همچنان در سطح بالا بازی کند.با این حال اگر بازیکنی باشد که بتواند بر رونالدو غلبه کند، خود کریستیانو است.

اگر شما هم به او بگویید که نمی تواند این کار را بکند، بار دیگر مصمم تر به شما ثابت می کند که در حال اشتباه هستید!

Ben Hayward / Goal International


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 23 آبان 1395 | 12:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.