مندس: رونالدو بهترین بازیکن تاریخ است؛ هر تیمی او را داشته باشد، همه‌چیز دارد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مندس: رونالدو بهترین بازیکن تاریخ است؛ هر تیمی او را داشته باشد، همه‌چیز دارد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مندس: رونالدو بهترین بازیکن تاریخ است؛ هر تیمی او را داشته باشد، همه‌چیز دارد

سوپرایجنت پرتغالی به تمجید از هم‌وطن خود پرداخت.

طرفداری - خورخه مندس، سوپرایجنت دنیای فوتبال که مدیربرنامه‌های کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید نیز محسوب می‌شود در تمجیدی فوق العاده، هم‌وطن خود را بهترین بازیکن تاریخ دانست.

به گزارش Goal، رونالدو که امروز جایزه بهترین بازیکن سال 2016 از نگاه این وب‌سایت را دریافت کرد، به احتمال فراوان تا چند هفته دیگر توپ طلای فرانس فوتبال و عنوان بهترین بازیکن سال دنیا از سوی فیفا را نیز دریافت خواهد کرد تا بهترین فصل دوران فوتبال او هم‌چنان پربارتر شود. تمام این موارد باعث شده تا خورخه مندس، سوپرایجنت دنیای فوتبال و مدیربرنامه‌های فوق ستاره پرتغالی که رابطه بسیار صمیمانه‌ای نیز با این بازیکن دارد، به تمجید فوق العاده از موکلش بپردازد. آن‌چه در ادامه می‌خوانید، تمام صحبت‌های مندس درباره رونالدو ر گفتگو با گل است:

کریستیانو فصل شگفت‌انگیزی را پشت سر گذاشت. او با 16 گل زده به همراه رئال قهرمان چمپیونزلیگ شد و سپس با تیم ملی پرتغال قهرمان یورو شد. کشوری کوچک که قهرمانی آن در اروپا غیرقابل تصور بود. به همین دلیل ارزش آن نسبت به قهرمانی دیگر کشورها سه برابر است.به همین دلیل هم هست که او لایق جایزه Goal 50 است و به شخصه از این رسیدن این جایزه به رونالدو خیلی خوشحالم. هم‌چنین هیچ شکی ندارم که عدالت در مورد کریستیانو رعایت خواهد شد و او برنده توپ طلا و عنوان بازیکن سال فیفا خواهد بود.

به جرات می‌توانم به شما بگویم که تنها یک بازیکن در دنیا وجود دارد که می‌تواند تمام این افتخارات بالا را کسب کند و آن هم کریستیانوست. چون در هر زمینه‌ای که شما مقایسه کنید، او با اختلافی بسیار زیاد نسبت به دیگران قرار می‌گیرد. او یک جنگجوست که هر روز خودش را شکست می‌دهد و از نگاه من، کریستیانو بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. هر تیمی او را داشته باشد، همه‌چیز دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 22 آبان 1395 | 9:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.