خشم هواداران رئال مادرید از قیمت بالای بلیط ال‌کلاسیکو و دربی مادرید

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

خشم هواداران رئال مادرید از قیمت بالای بلیط ال‌کلاسیکو و دربی مادرید

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

خشم هواداران رئال مادرید از قیمت بالای بلیط ال‌کلاسیکو و دربی مادرید

هواداران رئال مادرید عصبانیت و ناراحتی خود را به لالیگا اعلام کرده‌اند.

طرفداری - هواداران رئال مادرید که قصد دارند برای تماشای اولین ال‌کلاسیکوی فصل به نیوکمپ بروند، از دیدن قیمت تعیین‌شده از سوی بارسلونا برای هواداران میهمان شوکه و ناراحت شده‌اند و این ناراحتی را به سازمان لیگ اسپانیا نیز اعلام کرده‌اند.

به گزارش AS، اولین ال‌کلاسیکوی فصل در راه است. دیداری که به میزبانی بارسلونا در نیوکمپ روز 3 دسامبر از ساعت 18:45 (به وقت ایران) آغاز خواهد شد. اما این بازی حساس و تماشایی از حالا باعث ناراحتی هواداران میهمان شده است. 

داستان از این قرار است که بارسا برای هواداران رئال در این بازی، 600 بلیط کنار گذاشته است. اما قیمت فوق العاده بالای این بلیط‌ها باعث ناراحتی هواداران رقیب شده است. 123 یورویی که کاتالان‌ها به ازای هر بلیط درخواست کرده‌اند، در مقایسه با 80 یورویی که هواداران بارسلونا فصل گذشته در برنابئو پرداخت کردند، بسیار رقم قابل توجهی‌ست.

این را هم باید در نظر گرفت که جایگاه هواداران رئال، بدترین نقطه نیوکمپ است و دیدن بازی از طبقه سوم بدون مانیتور بر ناراحتی رئالی‌ها افزوده است. آن‌ها از طریق کانون رسمی مادریسیموها در مادرید، اعتراض و ناراحتی خود را به لالیگا نیز اعلام کرده‌اند. در نامه‌ای که این کانون به سازمان لیگ اسپانیا ارسال کرده آمده است:

مقایسه قیمت بلیط‌ها در دیگر کشورها با اسپانیا پذیرفتنی نیست. انگلیس حداکثر قیمت بلیط برای هواداران تیم میهمان را 39 یورو قرار داده است. از آلمان هم که صحبت نکنیم، بهتر است چون آن‌ها با هواداران درست به مانند قلب و روح فوتبال رفتار می‌کنند.

اما خشم وایکینگ‌ها وقتی بیشتر می‌شود که قیمت بلیط دربی مادرید در کالدرون بین 90 تا 100 یورو تعیین شده است و این در حالی‌ست که در مورد مشابه فصل پیش، دربی مادرید به میزبانی رئال، 130 هوادار اتلتیکومادرید که در برنابئو حضور داشتند، به شدت به قیمت بسیار بالای بلیط‌ها اعتراض کردند. در حالی که قیمت تعیین شده، 70 یورو بود!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 21 آبان 1395 | 20:27 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.