برخی مواقع دوم‌شدن بهتر از صدرنشین‌شدن است!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

برخی مواقع دوم‌شدن بهتر از صدرنشین‌شدن است!

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

برخی مواقع دوم‌شدن بهتر از صدرنشین‌شدن است!

برخی مواقع دوم‌شدن بهتر از صدرنشین‌شدن است!

برخی مواقع دوم‌شدن بهتر از صدرنشین‌شدن است!
نتایج و پیش‌بینی‌ها به وضوح نشان می‌دهند برای رئال مادرید، دوم شدن بسیار بهتر از سرگروه شدن است.

طرفداری - پس از گذشت چهار هفته از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا و البته با پیش‌بینی نتایج احتمالی دو هفته باقی مانده، به وضوح می‌توان دریافت که برای رئال مادرید، قرار گرفتن در رده دوم گروه بسیار بهتر از صدرنشینی‌ست.

به گزارش marca، رئال مادرید شب گذشته در مقابل لژیا ورشو لهستان با تساوی 3 -3 متوقف شد تا با توجه به پیروزی دورتموند در برابر اسپورتینگ لیسبون، حالا کهکشانی‌ها برای صدرنشینی در این گروه، محکوم به کسب پیروزی در برنابئو مقابل زنبورها باشند. اما واقعا چه نیازی به صدرنشینی‌ست؟

برای بهتر روشن شدن قضیه بیایید یک بار دیگر نگاهی به جدول گروه‌ها بیندازیم. در حال حاضر و در پایان هفته چهارم، تیم‌های آرسنال، ناپولی، بارسلونا، اتلتیکومادرید، موناکو، بروسیا دورتموند، لسترسیتی و سویا صدرنشین گروه‌های هشت‌گانه هستند که در میان آن‌ها نام سه تیم اسپانیایی به چشم می‌خورد. حالا این نکته را نیز یادآوری کنیم که تیم‌های یک لیگ و تیم‌های هم‌گروه، در مرحله بعد به یکدیگر برخورد نخواهند کرد. این یعنی رئال مادرید اگر به عنوان تیم دوم گروهش به مرحله بعد صعود کند، به یکی از تیم‌های ناپولی، لسترسیتی، موناکو و آرسنال برخور خواهد کرد.

حالا روی دیگر سکه را نیز بررسی می‌کنیم. در حال حاضر تیم‌های پاریسن‌ژرمن، بنفیکا، منچسترسیتی، بایرن مونیخ، لورکوزن، رئال مادرید، پورتو و یوونتوس تیم‌های دوم گروه‌های هشت‌گانه هستند. این یعنی اگر در پایان مرحله گروهی هم این رتبه‌ها حفظ شوند، رئال در صورت صدرنشینی به یکی از این تیم‌ها برخورد خواهد کرد. یا به بیان دقیق‌تر، به احتمال 50٪ به یکی از چهارتیم سیتی، بایرن، یووه و پاریسن‌ژرمن برخورد می‌کند!

البته این نکته را نیز نباید فراموش کرد که تمام این برآیندها در صورتی معتبر است که سه تیم دیگر اسپانیایی در پایان مرحله گروهی صدرنشین باشند. به این معنا که اتلتیکومادرید آیندهوون را ببرد و در آلیانزآره‌نا شکست نخورد و یا شکستی با حداقل اختلاف به همراه گل متحمل شود (نتایجی مانند 2 -1، 3 -2 و ...). و بارسلونا از دو بازی مقابل سلتیک در خانه حریف و مونشن‌گلادباخ در نیوکمپ چهار امتیاز کسب کند. یا سویا لیون را ببرد و به یوونتوس نبازد. ضمن اینکه هنوز هم تیم‌های دیگری به جز تیم‌های فوق، شانس صعود به مرحله حذفی را دارند. اگرچه احتمال آن پایین پیش‌بینی می‌شود.

احتمال تحقق شروط فوق بالاست و باید گفت در برخی مواقع دوم شدن بهتر از صدرنشین شدن است. زیدان و رئال باید به این قضیه کمی بهتر فکر کنند. هم چنان که برخی منابع از وجود چنین تفکری در رختکن رئال خبر داده‌اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 13 آبان 1395 | 20:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.