لژیا ورشو 3 - 3 رئال مادرید؛

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

لژیا ورشو 3 - 3 رئال مادرید؛

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

لژیا ورشو 3 - 3 رئال مادرید؛

طرفداری - دو تیم لژیا ورشو و رئال مادرید از ساعت 23:15 به وقت ایران به مصاف هم رفتند. ترکیب ابتدایی دو تیم را اینجا، و پیش بازی را اینجا مشاهده کنید. 

 لحظات مهم نیمه اول

دقیقه 1: چیزی از بازی نگذشته بود که گرت بیل یک سوپر گل زد. توپ از سمت راست ارسال شد و پشت محوطه جریمه رونالدو با ضربه سر روی توپ اثر گذاشت و توپ را به سمت چپ برای گرت بیل فرستاد و ستاره ولزی با یک شوت والی زیبا دروازه لژیا را باز کرد.

دقیقه 8: رئال مادرید کاملا کنترل بازی را در اختیار داشت و مثل یک بازی تمرینی توپ را با پاس های زیاد در زمین می چرخاند.

دقیقه 16: رئال مادرید با خطایی روی گرت بیل اتفاق افتاد در حدود 25 متری دروازه صاحب ضربه آزاد شد. ضربه گرت بیل به دیوار دفاعی برخورد کرد و به کرنر رفت.

دقیقه 17: رئال مادرید در آستانه زدن گل دوم متوقف شد. ضربه کرنر کروس روی سر واران آمد و ضربه سر مدافع فرانسوی روی خط دروازه توسط مدافعان لژیا بیرون کشیده شد.

دقیقه 19: موراتا با یک حرکت و پاس خوب، بنزما را در موقعیت شوتزنی قرار داد. ضربه خطرناک بنزما را دروازه بان لژیا مهار کرد. 

دقیقه 25: بازی زیبای رئال مادرید با حدود 20 پاس، و در انتها گرت بیل،رونالدو را در موقعیت شوتزنی قرار داد اما ضربه مهاجم پرتغالی مهار شد و به کرنر رفت. شانس بسیار خوبی برای رونالدو از دست رفت.

دقیقه 26: ضربه کرنر روی دروازه ارسال شد و مالانژ نتوانست اثر خوبی روی توپ بگذارد. توپ مقابل رونالدو فرود آمد اما ستاره پرتغالی در موقعیتی بسیار خوب موفق به گلزنی نشد.

دقیقه 35: رئال مادرید توسط کریم بنزما به گل دوم رسید. یک کار تیمی زیبای از رئال مادرید. کواچیچ با یک پاس خوب بیل را صاحب توپ کرد. بیل توپ را به بنزما رساند و مهاجم فرانسوی با یک ضربه زیبا دروازه لژیا را برای بار دوم باز کرد. 

دقیقه 40: میزبان به گل اول رسید. اوجیجا در میانه های میدان صاحب توپ شد و پس از عبور کردن از کواچیچ، با یک ضربه فوق العاده توپ را گوشه بالای چپ دروازه رئال مادرید فرستاد.

بازی در نیمه اول با نتیجه 2-1 به سود میهمان به پایان رسید.

لحظات مهم نیمه دوم

دقیقه 47: موراتا توپ را روی دروازه لژیا ارسال کرد اما در موقعیتی خطرناک بنزما موفق نشد ضربه سر را بزند. رئال مادرید به کرنر رسید.

دقیقه 50: دو شانس عالی برای رئال مادرید از دست رفت. بیل با پاس چیپ بنزما در موقعیت شوتزنی، ضربه اش را زد اما دروازه بان لژیا توپ را برگرداند. توپ مقابل رونالدو قرار گرفت اما مهاجم پرتغالی نتوانست مالانژ را تنبیه کند.

دقیقه 53: ضربه آزاد برای لژیا اعلام شد و توپ روی دروازه ارسال شد. گیلرم ضربه اش را به سمت دروازه رئال زد اما با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 58: در کمال ناباوری، رئال مادرید گل تساوی را دریافت کرد. رادوویچ در میانه های میدان صاحب توپ شد و پس از حرکت به سمت دروازه رئال مادرید با یک شوت دروازه کیلور ناواس را باز کرد. ناواس می توانست بهتر عمل کند.

دقیقه 63: پاس بیل به بنزما رسید و مهاجم فرانسوی در موقعیتی خوب توپ را به سمت دروازه لژیا شلیک کرد اما با مهار دروازه بان توپ از کنار دروازه به کرنر رفت. 

دقیقه 65: ارسال از سمت راست روی سر رونالدو فرود آمد اما ضربه سر او از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه 69: رونالدو روی یک ضربه آزاد پشت توپ قرار گرفت و ضربه او را مالانژ مهار کرد.

دقیقه 83: لژیا ورشو به گل سوم دست یافت تا زیدان فکری برای خط دفاعی اش انجام دهد. اوجیجا از سمت راست حرکت کرد و توپ را به پریوویچ و او نیز توپ را به رادوویچ پاس داد و مهاجم لژیا با یک ضربه زیبا دور از دستان ناواس دروازه رئال مادرید را باز کرد.

دقیقه 85: گل تساوی برای رئال مادرید. کارواخال از سمت راست حرکت کرد و خود را به زمین لژیا رساند و میان مدافعان توپ را به کواچیچ سپرد و هافبک کروات با یک ضربه زیبا دروازه لژیا را باز کرد.

دقیقه 90: داور 3 دقیقه زمان تلف شده اعلام کرد. 

بازی با نتیجه 3-3 به پایان رسید.

آمار بازی، کارت ها و تعویض ها را اینجا مشاهده کنید. 

ترکیب ابتدایی دو تیم:


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 13 آبان 1395 | 9:29 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.