زیدان:کریستیانو شایسته کسب توپ طلاست

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان:کریستیانو شایسته کسب توپ طلاست

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان:کریستیانو شایسته کسب توپ طلاست

سرمربی رئال مادرید به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

طرفداری- یک روز پیش از دیدار رئال مادرید برابر آلاوز در هفته دهم لالیگا، زین الدین زیدان سرمربی کهکشانی ها در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات پاسخ داد. وبسایت رسمی رئال مادرید صحبت های وی را اینگونه پوشش داده است:

دید کلی

بازیکنان می دانند که اگر ما می خواهیم در پایان چیزی ببریم باید در هر بازی خوب باشیم و خوب بازی کنیم. اگر فکر کنیم بازی فردا دیداریست که راحت برنده می شویم اشتباه کرده ایم. تمرکز کرده ایم و در این هفته خوب بوده ایم البته بازی با بازی فرق دارد.

راموس ، مودریچ و کاسمیرو

هر 3 قدم روی زمین بازی گذاشته اند. مودریچ کمی از بقیه جلوتر است و راموس هم دو روز است که شروع به دویدن کرده است. باید به راموس وقت داد و البته کاسمیرو که آهسته تر پیش می رود. باید صبور باشیم و ببنیم در هفته آینده چه پیش می آید. مودریچ با تیم است و ریکاوری کرده است و خوب است. روز به روز بررسی می کنیم و هفته آینده برای وی بسیار مهم خواهد بود.

ناچو

حرفه ای است و گل فوق العاده ای زد و فردا خواهیم دید چه کسانی بازی می کنند. به خوبی تمرین می کند و همیشه آماده بازی کردن است.

توپ طلا

رونالدو را به خوبی می شناسم و عملکردش را در طول سال شاهد بوده ام. او همیشه در بالاترین سطح بوده است و زمانیکه کمی فاصله می گیرد همه صحبت می کنند. در سال 2016 او از نظر فردی و تیمی فوق العاده بوده است و من فکر می کنم با شایستگی باید توپ طلا را ببرد.

بی بی سی

هیچ چیز در تیم ناعادلانه نیست و من مسئول تصمیم گیری ها هستم و می دانم چه چیزی برای تیم خوب است.

آمار کریستیانو رونالدو

شاید عصبانی باشد، این طبیعیست اما نگران نیست. او می خواهد گل بزند و این طبیعیست و برای همین همیشه در بالاترین آمار گلزنی بوده است. او یک پدیده است و باید با این شرایط زندگی کند.

رونالدو نازاریو

شما می دانید که در مورد او چه فکری می کند و چه علاقه ای به وی دارم. شاید بهترین بازیکنی که در کنارش بازی کرده ام. از زمانی که در ایتالیا برابر هم بازی می کردیم از وی خوشم می آمد و خیلی خوش شانس بودم که در یک باشگاه بزرگ با او هم تیمی شدم.

گل های آسنسیو

متعجب نشدم و او بازیکنییست که بسیار متفاوت است و به راحتی خطوط را می شکند و با توپ کار می کند.

گل های خورده رئال مادرید

زیاد نگران آن نیستم اما سعی می کنیم آمارمان را بهتر کنیم. ما برابر تیم های مختلف باز می کنیم و این اندیشه را داریم که گل بزنیم و کمتر گل بخوریم. هدف ما همیشه بردن با اختلاف بوده است و برای همین تلاش می کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 7 آبان 1395 | 19:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.