فلورنتنيو پرز خيال آنچلوتي را راحت کرد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فلورنتنيو پرز خيال آنچلوتي را راحت کرد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فلورنتنيو پرز خيال آنچلوتي را راحت کرد

فلورنتنيو پرز خيال آنچلوتي را راحت کرد


فلورنتينو پرز در جديدترين سخنراني خود براي اعضاي باشگاه رئال مادريد بار ديگر به تقدير از رونالدو و البته کارلو آنچلوتي پرداخت.


به گزارش "ورزش سه"، رئال این روزها در یکی از بهترین مقاطع تاریخ خود به سر می برد و رئیس باشگاه رئال نیز از این امر بی نهایت خوشحال است.فلورنتنیو پرز امروزدر میان اعضای رئال مادرید گفت:" سال هاست از اینکه عضوی از باشگاه رئال هستیم به خود افتخار می کنیم. این باشگاه شادی های زیادی به ما داده است و شک ندارم که این موفقیت ها تداوم خواهد داشت."

پرز در مورد رونالدو گفت:" کریستیانو جانشین شایسته دی استفانو در رئال مادرید است. سال هاست که برای این باشگاه و موفقیتش تلاش می کند و با گل هایش همه ما را شاد کرده است.در یکی از بهترین مقاطع تاریخ باشگاه قرار داریم و این امر بدون گل های رونالدو ممکن نبود."

مدیر رئال همچنین به تمجید از سررمبی تیمش آنچلوتی پرداخت:" با آنچلوتی به لادسیما دست یافتیم و هم اکنون صدر نشین لالیگا هستیم. تیم او زیبا بازی می کند و همه از دیدن بازی های رئال لذت می برند. روی مربی فوق العاده خودمان حساب می کنیم. در DNA رئال مادرید کسب موفقیت های بیشتر است. این باشگاه هیچگاه پا پس نمی کشد و ما همچنان به کمک ایده های آنچلوتی برای بردن جام های بیشتر تلاش خواهیم کرد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 17 آبان 1393 | 20:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.