راجرز: رئال مادرید می تواند بهترین تیم های تاریخ را تحت الشعاع قرار دهد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

راجرز: رئال مادرید می تواند بهترین تیم های تاریخ را تحت الشعاع قرار دهد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

راجرز: رئال مادرید می تواند بهترین تیم های تاریخ را تحت الشعاع قرار دهد

طرفداری- بعد از شکست 1-0 لیورپول مقابل رئال مادرید، برندن راجرز اظهار داشت که تیم آنچلوتی می تواند به یکی از بهترین تیم های تاریخ فوتبال تبدیل شود.

بنا به گزارش فوتبال اسپانیا، سرمربی قرمز ها به شدت از عملکردی لوس مرنگوئس مقابل لیورپول و صعود به مرحله یک هشتم نهایی تحت تأثیر قرار گرفته بود. او بلافاصله در پایان بازی به خبرنگاران گفت: "رئال مادرید در مسیری است که اگر بهتر از بارسلونای فوق العاده چهار یا پنج سال اخیر که دیده ایم نباشد، اما به همان خوبی می باشد.

شما به کیفیت آنها در مالکیت توپ نگاه کنید، کیفیت بازیکنانی چون لوکا مودریچ یا تونی کروس که با وجود 24 سال سن، آرامشی فوق العاده در زمین دارد و من خیلی دوستش دارم. بعد از آن گرت بیل وجود دارد، کریستیانو رونالدو که با وجود 29 سال سن هنوز هم تشنه است و بنزما. و آنها درست چند روز قبل بارسلونا را 3-1 شکست دادند، بنابراین مشخصاً می خواهند که عناوین قهرمانی را فتح کنند، اما در طول سه یا چهار سال آینده آنها می توانند آن بارسلونا را تحت الشعاع قرار دهند."

راجرز در ادامه افزود: "شما قبل از بازی از من سؤال کردید که آیا ترکیبی که انتخاب کرده ام قدرت کافی را دارد؟ و امشب می توانستید ببینید که آنها چقدر خوب هستند. من می دانم که چه کاری کرده ام. احتمالاً ما از نتیجه به دست آمده نا امید هستیم چرا که شکست خورده ایم، اما آمدن به چنین ورزشگاهی، که آنها در آن حریفان خود را با سه یا چهار گل شکست می دهند، و تیم هایی چون بارسلونا را مغلوب می سازند، و ارائه عملکردی نزدیک تا آخرین لحظات، تنها نشانگر کیفیت عملکرد ما می باشد.

می دانستیم که باید خوب دفاع کنیم، اما شجاعت بازی کردن نیز داشتیم و من امشب خیلی به تیمم افتخار کردم. هواداران نیز باور نکردنی بودند، آنها حمایت فوق العاده ای از ما کردند. در مجموع، ما برای بازی در چنین ورزشگاه بزرگی، آرامش فوق العاده ای نشان دادیم.

در عملکرد هوشمندانه ما، نکات مثبت زیادی وجود داشت. برخی از بازیکنان جوان ما بسیار خوب کار کردند، آنها به زندگی در لیورپول عادت می کنند، و ما نکات مثبتی از این دیدار برداشت کردیم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 14 آبان 1393 | 11:9 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.