آنچلوتی: رونالدو در برابر لیورپول بدشانس بود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: رونالدو در برابر لیورپول بدشانس بود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: رونالدو در برابر لیورپول بدشانس بود

طرفداری- تیم رئال مادرید توانست در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 1-0 تیم لیورپول را شکست دهد تا صعودش به مرحله بعد قطعی شود.

به گزارش فوتبال اسپانیا، سرمربی تیم رئال مادرید اما معتقد است که تیمش با توجه به این پیروزی بر روی فرم اصلی خود قرار نداشته است.

کارلو آنچلوتی گفت: "بازی را کنترل کردیم اما ریتم بازی  زیاد بالا نبود زیرا که نیازی به آن نداشتیم نداشتیم و لایق برد بودیم و همین برای ما کافی است."

او در مورد چهارمین گل بنزما در 5 بازی نیز این چنین گفت: "برخی بازیکنان از نظر ذهنی آماده هستند. کریم در بهترین فرم خود از زمان آمدنش به رئال قرار دارد. عملکردش را در بازی دوست داشتم. بازیکن بسیار مهمی برای ماست اما مارسلو و واران هم بسیار خوب بودند."

رونالدو در این دیدار نتوانست گلی را وارد دروازه تیم لیورپول کند تا بعد از 12 بازی پیاپی به روند گلزنی اش پایان دهد اما آنچلوتی معتقد است که کریستیانو از این بابت ناراحت نیست و بسیار بدشانس بوده است که نتوانست دروازه لیورپول را باز کند.

"بازی خوبی بود اما نتوانستیم گل دوم را به آن ها بزنیم. بسیار تلاش کردیم و پاس های زیاد دادیم اما بدشانسی آوردیم و دروازه بان لیورپول نیز عالی بود. مطمئنم که رونالدو در بازی های بعدی گل خواهد زد و مشکلی نیست. استرس؟ دیر یا زود رکورد را می شکند چرا که این آینده رونالدو است. تمرکز زیادی روی بازی داشت اما گل نزدن ناراحتش نکرده است."

بیل که نتوانسته بود در بازی رفت برای تیمش به میدان رود در این بازی نیز از روی نیمکت کار خود را شروع کرد اما در نهایت جانشین جیمز رودریگز شد و یک گل نیز در این بازی زد که آفساید اعلام شد. انچلوتی از عملکرد ستاره ولزیش راضی است.

"گرت فوق العاده بازی کرد، به تیم بازگشته است و شرایط خوبی دارد. یک بازیکن همانند سایر بازیکنان ما می باشد. بازیهای زیادی در پیش داریم و به سادگی می توان گفت که به همه بازیکنانمان نیاز داریم."

شایعاتی به گوش می رسد که این سرمربی آماده تمدید قرارداد 3 ساله است اما این مربی می گوید برای این حرف ها هنوز زود است: "زیاد صحبت نشده است اما وقتی زمانش برسد صحبت خواهیم کرد. تا 2016 قرارداد دارم. هنوز زمان زیادی دارم اما راضی هستم.”

آنچلوتی همچنین از ترکیب مملو از ذخیره های تیم لیورپول نیز چنین گفت: "نمی توانم در مورد ترکیب آن ها نظری بدهم. شاید می خواستند که از تیمی سرحال تر استفاده کنند تا در فاز دفاعی بهتر باشند و از این بابت تعجب نکردم."

سرمربی تیم  رئال مادرید معتقد است که هم چنان صعود تیمش قطعی نیست و باید به بقیه بازی ها احترام بگذارند: "برنامه مان عوض نشده است زیرا صدرنشینی هنوز قطعی نشده است. باید به مسابقات احترام بگذاریم."

هم چنین از او پرسیده شد چه تیم هایی شایسته صعود هستند؟ "به خاطر تاریخچه، لیورپول شانس بیشتری دارد اما آسان نخوهد بود."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 14 آبان 1393 | 11:6 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.