رئـال مادرید 1-0 لیـورپول

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئـال مادرید 1-0 لیـورپول

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئـال مادرید 1-0 لیـورپول

نیــمه اول

با توجه به ترکیب راجرز برای این مسابقه، مشخص بود که آنها با قصد گل نخوردن و ضربه زدن به رئال مادرید در ضد حملات آمده اند و به همین دلیل مادریدی ها از همان ابتدای کار توپ و میدان را در اختیار گرفتند و موقعیت هایی روی دروازه لیورپول خلق کردند که واکنش های مینیوله در چند صحنه مانع از فروپاشی دروازه اش توسط کریستیانو رونالدو شد. اما سرانجام تک گل دقیقه 27 بنزما کافی بود تا نیمه نخست با پیروزی قوهای سفید به پایان برسد.

  دقیقه 10: اشتباه اسکرتل در خط دفاعی باعث توپ ربایی بنزما و پاس او به رونالدو شد که در نهایت ضربه این بازیکن از داخل محوطه را مینیوله با واکنشی خوب به کرنر فرستاد.

  دقیقه 34: ضربه ایستگاهی عالی و سرکش رونالدو باز هم با واکنش خوب مینیوله دفع شد تا ستاره پرتغالی همچنان در گلزنی ناکام باشد.

نیــمه دوم

 در نیمه دوم شاهد بازی آرام تری بودیم اما لیورپولی ها در لحظات ابتدایی هجومی تر بازی کرده و چند موقعیت خلق کردند که راه به دروازه کاسیاس نداشت. از دقیقه 60 تعویض های بازی آغاز شد و رفته رفته بیل، جرارد، استرلینگ و کوتینیو وارد میدان شدند و در بین آنها تنها گرت بیل بود که با ضربه ای از داخل محوطه، خطر ساز شده و تیر دروازه مینیوله را به لرزه در آورد. در ادامه باز هم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا رئال مادرید با پیروزی 1-0 دوازدهمین امتیاز خود در مرحله گروهی را نیز کسب کند و رکورد رائول گونزالس هم فعلاً دست نخورده باقی بماند.

  دقیقه 61 و 68: گرت بیل به عنوان اولین تعویض مسابقه جایگزین هامس شد و دقایقی بعد جرارد و استرلینگ هم در تیم لیورپول به جای مارکوویچ و لوکاس به میدان آمدند.

  دقیقه 70: نفوذ مارسلو از سمت چپ و پاس به بیرون او با ضربه بیل به تیر افقی دروازه لیورپول برخورد کرد و برگشت.

  دقیقه 71: ضربه ایستگاهی کریستیانو رونالدو چسبیده به محوطه جریمه به جایی رفت مینیوله ایستاده بود و او با مشت های خود توپ را برگشت داد.

  دقیقه 84: خطای مورنو چسبیده به محوطه جریمه یک ضربه ایستگاهی دیگر نصیب مادریدی ها کرد که این بار مینیوله ضربه دیدنی بیل را به خوبی برگشت داد.


شرح گل

  دقیقه '27 (1-0): مارسلو از سمت چپ توپ را به دهانه دروازه فرستاد و کریم بنزما با گریز از پشت کولو توره توپ را به طاق دروزاه لیورپول رساند تا پنجمین گل خود را ثبت کند.


آمار و ارقام بازی و ترکیب دو تیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 14 آبان 1393 | 10:59 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.