آنچلوتی به دنبال 11مین پیروزی متوالی با رئال مادرید و ثبت رکوردی شخصی

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی به دنبال 11مین پیروزی متوالی با رئال مادرید و ثبت رکوردی شخصی

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی به دنبال 11مین پیروزی متوالی با رئال مادرید و ثبت رکوردی شخصی

طرفداری- دیدار شنبه شب مقابل در ورزشگاه لوس کارمنس برای کارلو آنچلوتی فراتر از کسب سه امتیاز خواهد بود.به غیر از اینکه او قصد هدایت تیم پایتخت به سمت صدر جدول را دارد، از طرفی دیگر نیز می خواهد با کسب 11مین پیروزی متوالی، رکوردی شخصی برای خود ثبت کند.

رکورد قبلی او که 10 پیروزی متوالی است به 18 دسامبر 2013 برمیگردد (پیروزی 2-0 کوپا دل ری مقابل المپیک شاتیوا) که در 2 فوریه 2014 به پایان رسید و تیمش با نتیجه 1-1 مقابل اتلتیک بیلبائو در سن مامس متوقف شد.

این رکورد، جایگزین رکورد مربی ایتالیایی در زمان هدایت باشگاه میلان شده است که در دو دوره 9 پیروزی متوالی را همراه با روسونری کسب کرد.

آنچلوتی اکنون در موقعیتی است که قصد دارد رکورد 15 پیروزی متوالی در باشگاه رئال مادرید که در اختیار دو مربی سابق این تیم می باشد را بشکند: میگل مونیز (1960/61) و ژوزه مورینیو (2011/12). رکورد مونیز توسط با تساوی 0-0 مقابل رئال اویدو در ورزشگاه کارلوس تارتیر متوقف شد (19-3-1961) و رکورد مورینیو با شکست خانگی (3-1) مقابل بارسلونا در 9 دسامبر 2011 متوقف شد.

لیست بازی های آینده رئال مادرید. به منظور برابری با رکورد باشگاه، رئال مادرید در ابتدا باید فردا به مصاف گرانادا برود. آنها سپس به ترتیب میزبان لیورپول (چمپیونزلیگ) و رایو وایکانو خواهند بود و در 22 نوامبر به ایبار سفر خواهند کرد. در 26 نوامبر برای برگزاری دیدار چمپیونزلیگ مقابل بازل به سوئیس سفر خواهند کرد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 9 آبان 1393 | 14:47 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.