ایسکو، ایسکو، ایسکو،...!!!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ایسکو، ایسکو، ایسکو،...!!!

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ایسکو، ایسکو، ایسکو،...!!!

طرفداری- فریاد نام ایسکو از سوی هواداران، مانند کسانی که روز چهارشنبه در کورنیا حضور داشتند، در فوتبال اسپانیا تبدیل به یک اتفاق معمول می شود.

"ایسکومانیا" یک واقعیت است. این جوان جادویی که از مالاگا آمده است نه تنها قلب هواداران رئال مادرید را فتح کرده (تشویق ایستاده او در دیدار مقابل بارسلونا نشانگر این بود) بلکه در دیگر ورزشگاه های کشور نیز محبوب است: زمانی که تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا مقابل صربستان به تساوی رضایت داد، ایسکو باز هم از سوی هواداران کادیز، در سیوتات د والنسیا به تنهایی مورد تشویق قرار گرفت... و در آنفیلد، یک معبد فوتبال. حتی بازیکنان تیم کورنیا، از جمله کابایه نیز او را تحسین کرده و در طول بازی کوپا دل ری به وی گفت: "تو یک ماشین هستی."

علیرغم اینکه تنها 22 سال دارد، ایسکو به بلوغ رسیده است. او در آگوست گذشته شاهد تولد اولین فرزند پسرش بود (ایسکو جونیور). همراه با خانواده اش در محله های مسکونی هورتالزا در مادرید زندگی می کند. یک زندگی کاملاً آرام را سپری می کند و دوست دارد به سینما برود، NBA تماشا کند و پلی استیشن بازی کند،...

او حالا کاملاً با رختکن رئال مادرید یکپارچه و هماهنگ شده است، و در سفر های خارجی با ایارامندی هم اتاق می شود. دیگر دوستان نزدیک او در ترکیب تیم، بازیکنان هم سن و سال خود مثل (ناچو، کارواخال،...) هستند. اما او می تواند روی حمایت بی قید و شرط سایر اعضای رختکن نیز حساب کند، از جمله وزنه های تیم مثل سرخیو راموس. ستاره و خرید جدید رئال مادرید هم بلافاصله از درخشش او صحبت کرده است. هامس در مصاحبه رادیویی اخیر خود گفت: "بازیکنی که بیشتر از همه مرا تحت تأثیر قرار داده است، ایسکو با کیفیت باورنکردنی اش است."

ایسکو همچنین، علیرغم جا نیافتادن در ترکیب 3-3-4 فصل گذشته، دل آنچلوتی را هم برده است. با این وجود، ایسکو از لحاظ مدت زمان بازی در فصل گذشته، نهمین بازیکن تیم محسوب می شد ('3.172). در جریان مراسم معارفه اسپانسر جدید باشگاه، IPIC در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، لحظه ای فوق العاده رقم خورد و آنچلوتی شروع به خواندن کرد: "ایسکوووو، ایسکووووو،..." این شعار اکنون در ورزشگاه مادرید تقلید می شود و به یک اتفاق معمول تبدیل شده است. مربی ایتالیایی در پایان دیدار کوپا دل ری اذعان کرد که: "ایسکو بهترین لحظات فوتبالی اش را سپری می کند، و در فرم فوق العاده ای است. امیدواریم که این روند را حفظ کند."

زمانی که بیل از مصدومیت بازگردد، آنچلوتی یک مشکل دیگر نیز خواهد داشت، چرا که طبق گفته های این مربی جایگاه ستاره بریتانیایی تضمین شده است. تلاش او برای استفاده از ایسکو به عنوان شماره 9. کاذب جواب نداد. بازگشت به خط میانی و ریشه خود، باعث شده تا بار دیگر شاهد مهارت های فوق العاده این بازیکن باشیم. همه این ها باعث به وجود آمدن یک سؤال کلیدی می شود: زمانی که بیل از مصدومیت بازگردد، کدام بازیکن از ترکیب تیم خارج خواهد شد؟؟!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 9 آبان 1393 | 14:45 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.