چلسی 2-3 رئال مادرید؛ پیروزی پسران زیدان به لطف درخشش کاپیتان مارسلو

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

چلسی 2-3 رئال مادرید؛ پیروزی پسران زیدان به لطف درخشش کاپیتان مارسلو

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

چلسی 2-3 رئال مادرید؛ پیروزی پسران زیدان به لطف درخشش کاپیتان مارسلو

چلسی 2-3 رئال مادرید؛ پیروزی پسران زیدان به لطف درخشش کاپیتان مارسلو


ترکیب ابتدایی دو تیم

گزارش بازی

دقیقه 3 روی ارسال ویلیان از سمت چپ، تری روی توپ اثر گذاشت و توپ در نزدیکی هلی محوطه شش قدم نصیب نمانیا ماتیچ شد اما این کیکو کاسیا بود که با خروج به موقع اش عرصه را بر یار صرب چلسی تنگ کرده و خطر را دفع کرد.

دقیقه 18 مارسلو که کاسه صبرش لبریز شده بود، با حرکت در عرض از سمت چپ تصمیم گرفت با پای راست بختش را بیازماید و ضربه وی با برخورد به اسکار تغییر مسیر داد و درون دروازه آبی پوشان لندنی جای گرفت.

دقیقه 26 روی یک و دو با آسنسیو، بار دیگر این مارسلو بود که تحت فشار ماتیچ وارد محوطه چلسی شد و با یک ضربه پای چپ به زاویه موافق، برای دومین بار تور دروازه را به لرزه در آورد.

دقیقه 28 در یک موقعیت مناسب یک ضربه ایستگاهی نصیب سفیدپوشان شد؛ کاسمیرو پشت توپ ایستاد ولی ضربه اش با اختلافی نسبتا زیاد از بالای دروازه بگوویچ به بیرون رفت.

دقیقه 37 روی یک پاسکاری زیبا، مارسلو توپ را به ماریانو دیاز سپرد و این یار جویای نام مادریدی ها هم با شوتی از نزدیکی های پشت خط محوطه جریمه، سومین گل را وارد دروازه چلسی کرد.


دقیقه 50 برتراند ترائوره در موقعیتی ایده آل یک ضربه ایستگاهی را برای چلسی به دست آورد. خوان کوادرادوی کلمبیایی پشت توپ ایستاد و با شوتی سرکش و تیز، توپ را از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

دقیقه 53 تحت فشار بازیکنان مادریدی، توپ نصیب باتشوایی شد و این یار تازه وارد چلسی ضربه ای را از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه کاسیا زد که با واکنش خوب این گلر توپ راهی کرنر شد.

دقیقه 63 باتشوایی درون محوطه جریمه رئال مادرید پا به توپ شد و دو مدافع سفیدپوش به استقبال او رفتند؛ تعادل وی به هم خورد اما داور اعتقادی به ضربه پنالتی نداشت.

دقیقه 66 روی کرنر ارسالی ادن هازارد، کاپیتان تری با ضربه سر دروازه مادرید را تهدید کرد ولی بار دیگر این سنگربان رئال مادرید بود که توپ را ازان خود کرد.

دقیقه 79 بالاخره قفل دروازه رئال مادرید باز شد. روی یک ارسال قطری از میانه میدان و فرار ادن هازارد از تله آفساید، روبن یانز گلر جوان مادرید در خروجش عجله کرد و توپ زیر پای هازارد افتاده، و او نیز با ضربه ای آرام و با پای چپ گلزنی کرد.

دقیقه 84 یک ضربه ایستگاهی از سمت راست محوطه جریمه رئال مادرید، برای چلسی به دست آمد. هازارد کنار کشید ولی ضربه فنی باتشوایی با اختلاف از سمت چپ دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 86 یک پاس در عمق هوشمندانه می رفت که باتشوایی را در موقعیتی تک به تک قرار دهد ولی دنیلو که در لحظات پایانی با خروج عده زیادی از بازیکنان با تجربه تر بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازو داشت، با تکلی بلند توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 91 کیهیل یک یار سفید پوش را کنار زده و توپ را به باتشوایی پاس داد، او نیز با پاسی بلند هازارد را پیدا کرد و این یار بلژیکی در صحنه ای که انگار تکرار گل اولش بود، باز هم گلر سبز پوش مادریدی ها دریبل کرده و از همان زاویه گلزنی کرد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 12 مرداد 1395 | 10:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.