کارلو آنچلوتی: رئال مادرید پیروز شد، چون آن را می خواست

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: رئال مادرید پیروز شد، چون آن را می خواست

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: رئال مادرید پیروز شد، چون آن را می خواست

طرفداری- کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم رئال مادرید، تمایل و تلاش تیمش برای کسب پیروزی مقابل بارسلونا را مهمترین قسمت دیدار امشب خواند.

کارلو آنچلوتی بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل آبی اناری ها، به AS گفت: "بهترین چیز؟ تلاش تیم بود. ما بعد از دریافت گل، تمرکز خود را از دست ندادیم. با ایده های خود به بازی ادامه دادیم و همه چیز جواب داد. چیزهای زیادی وجود داشت که در مورد تیمش، خوشم آمد. سرعت بالا بود و ما به خوبی از دیدار چهارشنبه شب، ریکاوری کردیم.

من همیشه تصور می کردم که دفاع کردن به کیفیت مربوط نمی شود، بلکه حاصل یک فداکاری است. من یک یتم جدی و حرفه ای دیدم که معنای بازی برای مادرید و فداکاری را می دانست. می خواستیم با داشتن مالکیت توپ حمله کنیم و از کناره ها استفاده کنیم. در نیمه دوم ما پیروز شدیم چرا که می خواستیم پیروز شویم."

آنچلوتی همچنین به شدت از عملکرد ایسکو تمجید کرد و اظهار داشت که گرث بیل وقتی که پس از مصدومیت به ترکیب تیم بازگردد، می داند که رقابت سختی در پیش خواهد داشت.

"عملکرد ایسکو فوق العاده بود اما برای شکست دادن بارسا ما نیاز به عملکرد همگانی داشتیم. همه باید در سطحی فوق استاندارد می بودند و دو روز بعد از دیدار مقابل لیورپول، این کار آسانی نبود.

بیل یکی از بازیکنان مرکزی تیم می باشد و بازی خواهد کرد، اما این برای تیم خوب است که تنها 11 بازیکن ندارم. ما در مقابل لیورپول و امروز هم نشان دادیم که آمادگی جسمانی همه چیز نیست. ما همچنین از لحاظ روانی نیز متقاعد شده بودیم که خوب عمل خواهیم کرد.

من در مورد تمرکز کردن و فکر کردن در مورد آنچه که انجام می دهیم صحبت کردم تا استراتژی و دستورالعمل ها را دنبال کنیم. مقایسه کردن با تیم های دیگر سخت است اما فکر می کنم این تیم در کارش جدی است.

این یک پیروزی مهم است چرا که حریف ما بسیار قدرتمند بود و ما به هدف خود که کاهش اختلاف در صدر جدول بود، دست یافتیم. به همین خاطر است که همگی خوشحال و راضی هستیم."


نظرات شما عزیزان:

ashkan
ساعت15:23---4 آبان 1393
پرسه های شیشه ای
http://ashkan41.loxblog.com/
اگر دوست داری برات یه قالب زیبا درست میکنم فقط به شرط این که لوگو سایتم تو ی قالب شما قرار بگیره همه اینا به صورت رایگان اگر خواستی یه پیام بفرس برا سایتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 4 آبان 1393 | 14:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.