موراتا: نیازی به اثبات خودم به زیدان ندارم؛ رئال مادرید در مورد آینده ام تصمیم می گیرد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

موراتا: نیازی به اثبات خودم به زیدان ندارم؛ رئال مادرید در مورد آینده ام تصمیم می گیرد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

موراتا: نیازی به اثبات خودم به زیدان ندارم؛ رئال مادرید در مورد آینده ام تصمیم می گیرد

آلوارو موراتا عنوان کرد چیزی برای اثبات به زیدان در رئال مادرید وجود ندارد.

طرفداری –  آلوارو موراتا تاکید کرد که آماده پیوستن به رئال مادرید و تلاش برای به دست آوردن جایگاه مناسب در ترکیب این تیم و حفظ این جایگاه می باشد.

به گزارش FourFourTwo موراتا پس از گذراندن دو فصل درخشان در یوونتوس به رئال مادرید بازخواهد گشت تا به کهکشانی ها در فصل پیش رو کمک کند. این بازیکن 23 ساله همچنان آینده خود را نامشخص می داند. موراتا گفت:

هیچ چیزی برای اثبات کردن به زیدان ندارم. من بازیکنی از کاستیا (تیم آکادمی رئال مادرید) نیستم تا بگویم باید فرصت حضور در پیش فصل با رئال مادرید را داشته باشم. آن ها در صورتی که فکر می کنند من برای بازی در رئال مادرید آماده هستم، تصمیم خواهند گرفت. من برای به دست آوردن جایگاه در این تیم مبارزه خواهم کرد، در غیر این صورت راه حل دیگری وجود خواهد داشت.

موراتا اکنون همراه با تیم ملی اسپانیا در رقابت های یورو2016 حضور دارد.اسپانیا باید برای حضور در جمع 8 تیم برتر رقابت های یورو، ایتالیا را از پیش رو بر دارد. این بازیکن که تاکنون موفق به زدن 3 گل در این رقابت ها شده است، تاکید کرد تا زمان حضور در فرانسه ، روی تیم ملی تمرکز خواهد داشت.

وی افزود:

به آینده ام زیاد فکر نمی کنم زیرا اکنون در حال بازی برای تیم ملی اسپانیا هستم که در تلاش برای قهرمانی در اروپا می باشد. فکر می کنم که باید در لحظه زندگی کنیم، من آرام و خونسرد هستم و منتظر می مانم تا ببینم چه اتفاقی رخ می دهد. در حال حاضر بازیکن رئال مادرید هستم و نمی توانم چیزی بگویم. دوست دارم به این باشگاه بپیوندم و در این تیم بازیکن مهمی باشم و برای جایگاهم بجنگم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 6 تير 1395 | 18:7 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.