چورلوکا: پرتغال حتی ضعیف تر از ترکیه و جمهوری چک بود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

چورلوکا: پرتغال حتی ضعیف تر از ترکیه و جمهوری چک بود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

چورلوکا: پرتغال حتی ضعیف تر از ترکیه و جمهوری چک بود

ودران چورلوکا نیز همچون سایر هم تیمی هایش معتقد است که تیم ملی پرتغال استحقاق پیروزی مقابل کرواسی و صعود به دور یک هشتم نهایی رقابت های یورو 2016 را نداشته است.

طرفداری- ودران چورلوکا - کاپیتان لوکوموتیو مسکو و مدافع تیم ملی کرواسی - با انتقاد از کیفیت تیم ملی پرتغال، یاران کریستیانو رونالدو را ضعیف تر از تیم هایی دانست که در مرحله گروهی هم تیمی کرواسی بودند و موفق به صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی نشدند.

به گزارش سایت Goal، تیم ملی کرواسی در حالی در دقیقه 117 بازی دیشب با تیم ملی پرتغال دروازه خود را باز شده دیدند که تا قبل از آن بازی بهتری را نسبت به تیم حریف ارائه داده بودند و موقعیت های خوبی را برای گلزنی خلق کرده بودند. پس از پایان بازی، چورلوکا درباره شکست مقابل پرتغال گفت:

پرتغال از ترکیه و جمهوری چک هم ضعیف تر است. با این حال باید خاطر نشان کنم که شکست در مقابل ترکیه در سال 2008 دردناک تر از این شکست بود.

دوماگوی ویدا – دیگر مدافع تیم ملی کرواسی در دیدار دیشب – نیز پس از پذیرش شکست و حذف از یورو 2016، درباره این اتفاق گفت:

خدا نمی خواست که ما صعود کنیم. انگار ما طلسم شده ایم. در لحظه به ثمر رسیدن گل پرتغال، من در حال تماشای توپ بودم. توپ در حال رسیدن به من بود، اما نرسید. به نحوی به رونالدو رسید، او شوت زد، سوباسیچ توپ را مهار کرد و در ریباند کوارشما گلزنی کرد. فکر می کنم تقدیر بازی این چنین رقم خورده بود. اشک های زیادی در رختکن تیم ریخته شد، زیرا همه ما می دانستیم که تیم برتر میدان بودیم.

ایوان راکیتیچ نیز پس از دیدار دیشب اعتقاد داشت که تیمش با ناعدالتی از دور رقابت ها کنار رفته است و فوتبال را "احمقانه ترین چیز دنیا" خوانده بود. مصاحبه هافبک بارسلونا را در این لینک می توانید بخوانید. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 6 تير 1395 | 18:4 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.