راکیتیچ: پرتغالی ها خودشان هم نمی دانند چگونه گل زدند؛ گاهی فوتبال احمقانه ترین چیز دنیاست

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

راکیتیچ: پرتغالی ها خودشان هم نمی دانند چگونه گل زدند؛ گاهی فوتبال احمقانه ترین چیز دنیاست

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

راکیتیچ: پرتغالی ها خودشان هم نمی دانند چگونه گل زدند؛ گاهی فوتبال احمقانه ترین چیز دنیاست

ایوان راکیتیچ از شکست تیمش در مقابل پرتغال و حذف از رقابت های یورو 2016 بسیار ناراحت بود و پس از بازی، حرف های جالبی را به زبان آورد.

طرفداری- ایوان راکیتیچ – هافبک باشگاه بارسلونا و تیم ملی کرواسی – معتقد است حتی خود بازیکنان پرتغال هم متوجه چگونگی گل شدن ضربه ریکاردو کوارشما در دیدار دیشب نشدند. او همچنین پس از شکست کرواسی در مقابل پرتغال و حذف شدن تیمش از رقابت های یورو 2016، فوتبال را "احمقانه ترین چیز دنیا" توصیف کرد.

به گزارش سایت FourFourTwo، شاگردان آنته کاچیچ در تیم ملی کرواسی در حالی در دقیقه 117 بازی با پرتغال، دروازه خود را باز شده دیدند که گل ریکاردو کوارشما – بازیکن تعویضی پرتغال – در شرایطی تصادفی به ثمر رسید. این در حالی بود که کرواسی قبل از به ثمر رسیدن این گل تیم برتر میدان بود و دقایقی قبل با ضربه سر ایوان پریشیچ تا آستانه زدن گل نیز پیش رفته بود، اما ضربه سر هافبک اینتر به تیر دروازه روی پاتریسیو برخورد کرده بود. پس از اتمام این بازی و حذف کرواسی از گردونه رقابت ها، ایوان راکیتیچ درباره شکست تیمش گفت:

بازیکنان پرتغال حتی خودشان هم نمی دانند که چگونه گل زدند. اگر از آن ها بپرسید که چگونه گل زدند، احتمالاً بی اطلاع خواهند بود. مردم می گویند که فوتبال بهترین ورزش جهان است، اما گاهی احمقانه ترین چیزِ این دنیاست. این اتفاق در بازی امشب رخ داد، زیرا غیرممکن است که تیم بهتر میدان شکست بخورد و مجبور باشد که به خانه باز گردد. نمی دانم که چرا همیشه همه چیز علیه ما رقم می خورد. عدالت کجاست؟ چرا همیشه رویش را از ما بر می گرداند؟ ما در تمام طول تورنمنت عالی بازی کردیم. نمی توانم باور کنم که مجبوریم به خانه باز گردیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 6 تير 1395 | 18:4 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.