کرواسی 0-1 پرتغال؛ جذاب اما نفس گیر!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کرواسی 0-1 پرتغال؛ جذاب اما نفس گیر!

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کرواسی 0-1 پرتغال؛ جذاب اما نفس گیر!

 

گــزارش بازی

دو تیم کرواسی و پرتغال در سومین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 با قضاوت آقای کارلوس ولاسکو کاربایو از اسپانیا در ورزشگاه فلکیس بولارت دللیس در شهر لانس به میدان رفتند. پرتغالی ها با سه تساوی در مرحله گروهی به عنوان تیم سوم راهی این مرحله شده بودند، و در مسیر راحت تری برای صعود به فینال قرار داشتند.

بازی در نیمه نخست بسیار کم سرعت و بدون موقعیت آنچنانی روی دروازه دو تیم دنبال شد و می توان گفت سطح بازی پایین تر از حد انتظارات در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 و نام دو تیم بود. تنها موقعیت مسابقه در دقیقه '24 روی ارسال گریرو از سمت چپ محوطه به روی دروازه کرواسی شکل گرفت که با ضربه سر خطرناک په په به بالای دروازه رفت. در دقیقه '29 هم روی اشتباه مبتدیانه نانی در میانه میدان، کرواسی روی فرار پریشیچ از راست صاحب فرصت ضدحمله شد اما ضربه زمینی این بازیکن به کنار دروازه برخورد کرد. در نهایت نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل و نمایش ضعیف و قابل توجه آندره گومز در میانه میدان به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم، در دقیقه '50 سانتوس دست به اولین تعویض زد و رناتو سانچز به جای آندره گومز وارد بازی شد. دقیقه '52 کرواسی روی غافلگیری پرتغالی ها کرنر را سریع شروع کرد و وارد محوطه این تیم شد اما ضربه بروزوویچ از بالای دروازه به شکلی خطرناک به بیرون رفت. دقیقه '57 همکاری خوب بازیکنان پرتغال پشت محوطه، فضای خوبی برای شوت زنی مهیا کرد، اما ضربه عجیب و بد سانچز با اختلاف به بیرون رفت. دقیقه '61 این بار نوبت کرواسی بود که خطرناک ظاهر شود؛ ارسال توپ از سمت راست، با ضربه سر ویدرا پیش تاخته از کنار دروازه به بیرون رفت.

یکی از ضعیف ترین بازی های تورنمنت را شاهد بودیم و با وجود اینکه توپ و میدان بیشتر در اختیار پرتغالی ها بود، اما هیچ کدام از دو تیم فرصت خطرناکی خلق نمی کردند؛ در دقیقه '75 با خطای سانچز، چسبیده به سمت راست محوطه جریمه، کرواسی صاحب موقعیت خوبی شد اما سانتر نه چندان خوب راکیتیچ به راحتی دفع شد. دقیقه '88 مانژوکیچ جای خود را به کالینیچ داد و در سمت دیگر، کوارشما به جای ژوائو ماریو وارد میدان شد. در نهایت این مسابقه کسل کننده، با تساوی بدون گل در '90 دقیقه به پایان رسید تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.

وقت های اضافه

هر سه بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 در نخستین روز به وقت های اضافه کشیده شد. در دقیقه '96 روی اشتباه کاروالیو و در ادامه فونته، کالینیچ داخل محوطه صاحب فرصت خوبی شد اما عجله کرد و ضربه بدی به توپ زد تا موقعیت از دست برود. نیمه اول وقت های اضافه هم چنگی به دل نزد و با مدارای دو تیم بدون گل به پایان رسید.

در دقیقه '108 دنیلو به جای آدرین سیلوا به بازی آمد. در دقیقه '110 هم راکیتیچ جای خود را به پیاتسا داد. دقیقه '113 کرنر ارسالی خطرناک بروزوویچ، با ضربه سر خطرناک ویدا و اشتباه پاتریسیو از بالای دروازه به بیرون رفت. بازی در این لحظات جان تازه ای به خود گرفته بود و در حالیکه در دقیقه '115 ضربه سر خطرناک پریشیچ به تیر عمودی دروازه پرتغال برخورد کرد، در دقیقه '116 روی ضدحمله ای تند و تیز توسط رناتو، توپ به نانی رسید، پاس زمینی فوق العاده او به مقابل دروازه با ضربه رونالدو همراه شد که سوباشیچ توپ را ناقص دفع کرد تا کوارشما به راحتی با ضربه سر دروازه خالی کرواسی را باز کرده و آب سردی بر پیکر این تیم بریزد. بعد از این گل شاگردان چاچیچ سراسر حمله شدند و در دقیقه '121 در حالیکه حتی سوباشیچ هم جلو آمده بود، ضربه خطرناک ویدا از کنار دروازه به بیرون رفت. در نهایت سوت پایان بازی به صدا در آمد تا تورنمنت برای رونالدو و یاران ادامه داشته باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 6 تير 1395 | 18:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.