رونالدو: رکورد شکنی ها طبیعی است؛ به کرواسی احترام می گذاریم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: رکورد شکنی ها طبیعی است؛ به کرواسی احترام می گذاریم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: رکورد شکنی ها طبیعی است؛ به کرواسی احترام می گذاریم

کریستیانو رونالدو در جریان تساوی 3-3 مقابل مجارستان در آخرین بازی از گروه F رقابت های یورو 2016، چند رکورد دیگر را جابجا کرد.

طـرفداری- تیم ملی پرتغال با 3 تساوی و با کسب 3 امتیاز به عنوان تیم سوم گروه راهی دور یک هشتم نهایی یورو 2016 شد و باید به مصاف کرواسی برود. با این حال کریستیانو رونالدو، کاپیتان تحت فشار این تیم بعد از دو نمایش ضعیف در بازی های قبل و از دست دادن ضربه پنالتی مقابل اتریش، امشب با دو گل و یک پاس گل بازگشت شکوهمندی به عرصه رقابت ها داشت.

رونالدو با حضور در این دیدار، شمار بازی های خود در تاریخ بازی های یورو را به 17 رساند و رکورد دار شد، و به اولین بازیکنی تبدیل شد که در 4 دوره مختلف یورو (2004، 2008، 2012 و 2016) موفق به گلزنی می شود و اکنون با 8 گل در تاریخ این بازی ها، تنها یک گل با رکورد میشل پلاتینی فاصله دارد.

به گزارش Fourfourtwo، رونالدو بعد از دریافت جایزه بهترین بازیکن میدان، گفت:

این هم رکورد دیگری است، اما همانطور که همیشه می گویم، این ها به صورت طبیعی اتفاق می افتد. این یک امتیاز است که بهترین بازیکن میدان شدم اما اولویت ما پیروزی در این دیدار بود. موفق به انجام این کار نشدیم. حداقل خواسته ما صعود کردن بود اما حالا به هدف خود رسیده ایم، بنابراین باید به خودمان تبریک بگوییم.

رونالدو از ذهنیت جنگنده پرتغال راضی بود و در مورد بازی مرحله یک هشتم نهایی مقابل کرواسی هم افزود:

ما تصور می کردیم که به عنوان تیم دوم از گروه صعود خواهیم کرد، اما ایسلند در آخرین دقایق به گل رسید، بنابراین در رتبه سوم قرار گرفتیم. خوشحالم چون تیم در وضعیت وخیمی قرار گرفته بود و سه بار تا آستانه حذف از رقابت ها پیش رفتیم، و باید گلزنی می کردیم تا از عدم بازگشت به خانه مطمئن شویم. موفق شدیم و حالا باید با تیم بسیار خوبی روبرو شویم. فکر می کنم شانس هر دو تیم 50-50 است، و هرکس پیروز شود صعود خواهد کرد.

کرواسی تیم سرسختی است و بازیکنان بسیار خوبی دارند. هر تیمی نمی تواند اسپانیا را شکست دهد، بنابراین به آنها احترام می گذاریم. اما ما نقاط ضعف و قوت خود را می دانیم، بنابراین هنگام رویارؤیی با آنها، چشم در چشم آنها خواهیم دوخت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 3 تير 1395 | 8:44 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.