پرتغال 3-3 مجارستان: تساوی در شب درخشش رونالدو

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پرتغال 3-3 مجارستان: تساوی در شب درخشش رونالدو

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پرتغال 3-3 مجارستان: تساوی در شب درخشش رونالدو

گــزارش بازی

دو تیم مجارستان و پرتغال در حالی امشب از گروه F به مصاف هم رفتند که صعود مجار ها به دور بعد قطعی شده بود اما پرتغال برای مشخص کردن تکلیف خود، نیاز به پیروزی داشت. لحظات ابتدایی مسابقه با مالکیت توپ پرتغالی ها اما بدون موقعیت گل آنچنانی گذشت و در این میان مجارستان روی ضدحملات و ضربات شروع مجدد برنامه داشت. دردقیقه '19 کرنر ارسالی بازیکنان مجارستان، با دفع ناقص مدافعان پرتغال همراه شد که زولتان گرا پشت محوطه پس از کنترل توپ با شلیک محکم و زمینی خود توپ را به گوشه دروازه پاتریسیو فرستاد تا پرتغال به شوک فرو رود.

 

دقیقه '23 روی اشتباه خط دفاعی پرتغال در تشخیص آفساید، الک صاحب موقعیت شوت زنی شد که ضربه پای چپ او را پاتریسیو برگشت داد. رونالدو که در این مسابقه هم چند فرصت خوب از ضربات ایستگاهی راه دور داشت، در دقیقه '28 باز هم شانس خود را  از راه دور امتحان کرد که با واکنش خوب کیـرای توپ به کرنر رفت. حملات و فشار پرتغالی ها آنچنان زهردار نشان نمی داد و تنها توپ را در اختیار داشتند؛ سرانجام در دقیقه '42 روی پاس در عمق عالی رونالدو، نانی داخل محوطه صاحب توپ شد و با شوت سر ضرب پای چپ دروازه مجارستان را باز کرد تا دومین گل خود در این بازی ها را به ثمر رسانده باشد. این گل به موقع از سوی شاگردان سانتوس، باعث شد تا نیمه اول را بازنده به رختکن نروند.

با آغاز نیمه دوم هر دو تیم دست به تعویض زدند؛ در تیم پرتغال موتینیو جای خود را به رناتو سانچز داد و در طرف مقابل، گرا، زننده تک گل مجارستان جای خود را به بشه داد. مجارستان این نیمه را هم با گل شروع کرد! در دقیقه '47 1ضربه ایستگاهی جوجاک با برخورد به آندره گومز در دیوار دفاعی تغییر مسیر داد و درون دروازه قرار گرفت. در دقیقه '49 اشتباه خط دفاعی پرتغال، فرصت گلزنی دیگری برای مجارستان مهیا کرد، اما شوت پای چپ خطرناک لوورنچیچ به کناری دروازه برخورد کرد.

بازی در نیمه دوم فوق العاده جذاب تر شده بود، و در دقیقه '50 هم بالاخره پای رونالدو به گلزنی باز شد؛ ارسال ماریو از سمت راست، با ضربه زیبا و تماشایی رباح ماجری CR7 به گوشه دروازه رفت تا وی به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شود که در 4 دوره رقابت های یورو موفق به گلزنی می شود. در دقیقه '55 مجارستان به گل سوم هم دست یافت؛ شوت جوجاک این بار از گوشه محوطه جریمه با برخورد به پای نانی تغییر مسیر داد تا باز هم توپ وارد دروازه پاتریسیو شود!در دقیقه '61 کوارشما به جای آندره گومز به بازی آمد.

بدون شک یکی از بهترین بازی های جام را شاهد بودیم و کریستیانو رونالدو به خوبی پاسخ تمام منتقدان خود را داد؛در دقیقه '62 روی ارسال کوارشمای تازه وارد، رونالدو با ضربه سر خوب خود گل تساوی و دوم خود را هم به ثمر رساند.بازی فوق العاده سریع دنبال می شد و این بار در سمت دیگر زمین، روی ارسال زمینی توپ از سمت چپ، شوت الک به تیر عمودی دروازه پرتغال برخورد کرد و به زمین برگشت. در دقیقه '70 فرناندو سانتوس الیسئو را فراخواند و نوشته ای روی کاغذ به او داد تا به دست رونالدو برساند!  دقیقه '76 روی ارسال ویرینیا ضربه چکشی رونالدو به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه '80 نانی جای خود را به دنیلو داد.

به این ترتیب با تساوی این دو تیم و پیروزی ایسلند در لحظات پایانی، پرتغال به عنوان تیم سوم از گروه F صعود کرد و حریف کرواسی شد.

بهترین بازیکن زمین:


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 3 تير 1395 | 8:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.