په په: قدرت مان را به بارسا نشان داديم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

په په: قدرت مان را به بارسا نشان داديم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

په په: قدرت مان را به بارسا نشان داديم

په په: قدرت مان را به بارسا نشان داديم


په په، مدافع رئال مادريد، ادعاي ژاوي، هافبک باتجربه رئال، در مورد پيروزي اين تيم در کلاسيکو تنها به لطف ضد حملات، را رد کرد.


به گزارش "ورزش سه"، رئالی ها در دیدار شب گذشته ابتدا با یک گل از حریف عقب افتادند اما در نهایت توانستند با گل های رونالدو، په په و بنزما، آبی و اناری ها را شکست بدهند. په په معتقد است که تیمش در این دیدار به اندازه کافی مالک توپ بود و توانست برتری اش را به حریف دیکته کند.
او در پاسخ به سوالی در مورد ادعای ژاوی، گفت:" فکر نمی کنم اینطور باشد. در مقاطعی از بازی آنقدر به هم پاس می دادیم که هوادارانمان فریاد اوله اوله سر داده بودند. به اندازه کافی مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و تاکتیک ما روشن بود. یک روز هم کمتر از بارسا فرصت برای آماده سازی داشتیم با این وجود توانستیم قدرت خودمان را به این تیم تحمیل کرده و پیروز شویم.
باید به همین روند ادامه دهیم چرا که هنوز در ابتدای فصل هستیم. در نیمه دوم با ذهنیت پیروزی وارد بازی شدیم. از همان ابتدا روی بارسا مسلط شدیم و به گل رسیدیم. در ادامه نشان دادیم که اتفاقی قهرمان اروپا نشده ایم. در این فصل بهتر از فصل گذشته هستیم. به خوبی با ایده های آنچلوتی خودمان را وفق داده ایم و به درک بهتری از مربی مان رسیده ایم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 4 آبان 1393 | 14:48 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.