تیم برتر فصل 2016-2015: انتخاب دشوار

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تیم برتر فصل 2016-2015: انتخاب دشوار

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تیم برتر فصل 2016-2015: انتخاب دشوار

خوب می دانم بسیاری از مردان شایسته در سیاهه نیامده اند، ولی سرانجام به ترکیب زیر رسیدم.

اختصاصی طرفداری 

دروازه بان: کیلور ناواس / رئال مادرید

با آرامش غیرمنتظره ای جای کاسیاس افسانه ای را گرفت و اجازه نداد فشار ناشی از سوی طرفداران و رسانه ها او را خرد کند. ناواس آن قدر خوب بازی کرد که همه فراموش کردند قرار بود داوید ده خیا وارد شود. رئال با او برای یازدهمین بار قهرمان اروپا شد. رکورد 6 کلین شیت طی 8 دیدار مترادف بود با شکسته شدن رکورد ادوین فن درسار. ناواس طی 11 دیدار فقط 3 گل خورد و به 9 کلین شیت دست پیدا کرد تا از ارکان پرواز اروپایی رئال باشد.

 

مدافع چپ: پاتریس اورا / یوونتوس

احتمالا فلیپه لوییز در این پست شایسته بود، ولی همیشه شیفته پا به سن گذاشته های جان سخت بوده ام و در 35 سالگی نشانی از نزول در پاتریس ندیدیم. او با جامه بانوی پیر باز هم قهرمان سری آ شد و در لیگ قهرمانان هم از مرز 100 بازی گذشت که یعنی پس از تیری آنری دومین رکورد دار بازیکنان فرانسوی در این تورنمنت شده است.

 

مدافع میانی: وس مورگان / لستر سیتی

کاپیتان روباهان معجزه گر بود و در قلب دفاع رسوخ ناپذیر، قوی، باهوش و گلزن. در دیدار لستر و منچستر یونایتد در اولدترافورد با ضربه سر گل تساوی بخش را زد تا خیال آنهایی که تصور می کردند لستر در روزهای پایانی نزول خواهد کرد بر باد رود. لستر روز بعد قهرمانی اش را جشن می گرفت. توصیف کلودیو رانیری از مورگان با قیاسش با شخصیت "بالو" خرس دوست داشتنی قصه "کتاب جنگل" همه حرف ها را در باره این اولین جامائیکایی که قهرمان لیگ برتر شده نمی زند.

 

مدافع میانی: سرخیو راموس / رئال مادرید

همیشه ستایشگر راموس بوده ام و برایم یک مدافع آرمانی است. او در طول فصل بازوبند کاپیتانی رئال را بست و هفته های پر تب و تابی را سپری کرد. هم خوب بود و هم عصبی. هم بالا، هم پایین. در ال کلاسیکو کارت قرمز21 اش را گرفت ولی در فینال لیگ قهرمانان باز هم گل زد و سرانجام جام زرینه بال را بالا برد.

 

مدافع راست: خوان فران / آتلتیکو مادرید

این سیاهه بدون مدافعی از  میان مدافعان آتلتیکو مادرید که کمترین تعداد گل در لالیگا را دریافت کردند و برابر بارسلونا و بایرن مونیخ جانانه دفاع کردند و سرانجام میلیمتری در فینال جام را از دست دادند کامل نمی شد. او برابر بایرن مونیخ، کومان و مولر را مهار کرد و برابر بارسا، نیمار و اینیستا را و برابر رئال، رونالدو را. او با هر معیاری فوق العاده بود، ولو آن که آن ضربه پنالتی را در لیگ قهرمانان از دست داد.

 

گوش چپ: کریستیانو رونالدو / رئال مادرید

می گفتند 31 ساله شده و نزول کرده ولی در فصل سپری شده بهترین گلزن تاریخ رئال شد، بهترین گلزن لیگ قهرمانان، رکورد 500 بازی باشگاهی و ملی را پشت سر گذاشت، برای ششمین فصل متوالی بیش از 50 گل زد و سرانجام با ضربه پنالتی اش قهرمانی یازدهم اروپا را تقدیم رئال مادرید کرد.

 

هافبک وسط: ریاض محرز / لستر سیتی

این مرد میانی الجزایری تبار قلب تپنده لستر طی فتح رویایی لیگ برتر بود. پاس داد، دریبل کرد، فضاها را یافت، گل زد. مرد سال فوتبال انگلیس شد. محرز بی چون و چرا یکی از بهترین هافبک های فصل سپری شده بود و ورای همه این ها در بازی کردنش نشاط کودکانه ای موج می زد که می توانست قلب هر عاشق فوتبال را به وجد آورد.

 

هافبک میانی: کلودیو مارکیزیو / یوونتوس

در فصلی که مصدومیت رهایش نکرد باز هم تاثیرگذار بود و گره گشا. مارکیزیو برای من مرد میانی است که هم حمله می کند و هم دفاع و این تیم انتخابی به بازیکنی از نوع او سخت نیاز داشت.

 

گوش چپ: لیونل مسی / بارسلونا

او هم مثل رونالدو در اوج قرار نداشت، ولی 41 گل زد و 23 پاس گل داد. حالا هم مهاجم است و هم یک مرد میانی بازیساز، یک پاسور بسیار پخته که قفل های بزرگ و پیچیده را باز می کند: محض نمونه مثل دو پاس گل او در دیدار نهایی جام حذفی برابر سویای سرسخت که تسلیم نمی شد.

 

مهاجم: لوییز سوارز / بارسلونا

او در تیمی که مسی و نیمار در آن بازی می کردند مرد اول شد. در لیگی که رونالدو در آن به میدان می رفت. سوارز با زدن 40 گل در لالیگا عنوان بهترین گلزن را کسب کرد تا از سال 2009 به بعد برای اولین بار عنوان "پی چی چی" را از چنگ رونالدو و مسی درآورد. او در پنج دیدار آخرش 14 گل زد که رکوردی بود حیرت آور. در عین حال در لیگ 16 پاس گل ارسال کرد، همان تعداد پاس گلی که مسی ارسال کرده بود. این اولین باری بود که بیشترین گل زده و پاس گل ارسالی در لالیگا به یک بازیکن تعلق می گرفت. به پسر اروگوئه ای که دیگر بداخلاق نیست.

 

مهاجم: گونزالو هیگواین / ناپولی

فصل معرکه ای را سپری کرد. 36 گل او در 35 بازی سری آ مترادف بود با شکسته شدن رکورد 35 گل گونار نوردال در 1950. او بود که با گل هایش ناپولی را در تعقیب یووه برای کسب عنوان قهرمانی نگاه داشت و سرانجام راهی لیگ قهرمانان کرد. در این فصل از مرز 200 گل باشگاهی اش عبور کرد. هوشیار بود و بسیار نیشدار، مثل گل ثانیه 64 برابر اینتر. تاکنون هیچ بازیکنی مثل او در دیدارهای خارج از خانه بیش از 20 گل نزده بود. حالا همه خواهان گونزالو شده اند.

 

سرمربی: کلودیو رانیری / لستر سیتی

چه کسی غیر از او؟

 

ذخیره ها

توماس مولر / بایرن مونیخ 

آرتورو ویدال / بایرن مونیخ 

جیمی واردی / لستر سیتی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 17 خرداد 1395 | 7:15 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.