به روایت طرفداری؛ رئال مادرید و تکیه بر تخت پادشاهی اروپا

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

به روایت طرفداری؛ رئال مادرید و تکیه بر تخت پادشاهی اروپا

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

به روایت طرفداری؛ رئال مادرید و تکیه بر تخت پادشاهی اروپا

اختصاصی طـرفداری- پس از اینکه کارلو آنچلوتی در دومین سال حضور خود در رئال مادرید، فصل را بدون جام به اتمام رساند، فلورنتینو پرز طبق عادت همیشگی خود دست به تغییرات غیرمنتظره و عجیب زد و با اخراج سرمربی محبوب ایتالیایی، رافا بنیتز نه چندان موفق در سال های اخیر را از ناپولی به خدمت گرفت و سکان هدایت تیم پر مهره را به او داد. از همان ابتدا برنامه ریزی تیم با سفر های متعدد به سراسر جهان در پیش فصل و جو سنگین و منفی که علیه سرمربی اسپانیایی وجود داشت، کار را برای او و تیمش سخت کرد.

رئال مادرید رقابت های لالیگا 2015/16 را با تساوی بدون گل غیرمنتظره مقابل اسپورتینگ خیخون تازه صعود کرده آغاز کرد تا در همان قدم اول 2 امتیاز از رقبا و مدعیان قهرمانی عقب بیفتد. بعد از آن تیم بنیتز عملکرد خود را در چند بازی بعدی بهبود بخشید و در هفته پنجم با غلبه براتلتیک بیلبائو به صدر جدول صعود کرد، اما در حالیکه بارسلونا با دو شکست مقابل سلتاویگو و سویا لغزش قابل توجهی داشت، مادریدی ها از این فرصت استفاده نکرده و با دو تساوی پیاپی 0-0 و 1-1 مقابل مالاگا و اتلتیکو مادرید در هفته های ششم و هفتم در امتیاز 15 با تیم انریکه برابر ماندند. در هفته یازدهم و یک هفته قبل از نخستین ال کلاسیکوی فصل، تیم بنیتز اولین شکست خود را با حساب 3-2 مقابل سویا تجربه کرد و 3 امتیاز از حریف مستقیم خود عقب افتاد.

اختلافات سرمربی تیم با کاپیتان و تعدادی از بازیکنان کلیدی تیم، جو خوبی در رختکن حاکم نکرده بود و پیش از ال کلاسیکو نیز شایعات روی کار آمدن زیدان به گوش می رسید. در حالیکه شک و تردید ها میان هواداران رئال مادرید نسبت به عملکرد تیم افزایش یافته بود، آنها با شکست 4-0 سنگین مقابل بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، عملاً وارد بحران شدیدی شدند که در ادامه فشار به روی سرمربی اسپانیایی به اوج خود رسید.

کابوس هواداران رئال مادرید با بنیتز تمامی نداشت؛ آنها دو بازی بعد از شکست تحقیر آمیز در ال کلاسیکو، در رقابت های کوپا دل ری، با حساب 3-1 از سد کادیز عبور کردند اما در پایان مسابقه مشخص شد که رئال مادرید از دنیس چریشف در حالی استفاده کرده است که وی به دلیل محرومیت فصل گذشته اش همراه با تیم ویارئال، اجازه حضور در این دیدار را نداشته است. به این ترتیب طبق رأی فدراسیون فوتبال اسپانیا، رئال مادرید خیلی زود و در همان مرحله نخست از گردونه رقابت های جام حذفی کنار گذاشته شد.

در هفته پانزدهم رقابت های لالیگا، شکست 1-0 مقابل ویارئال، علیرغم دو تساوی متوالی بارسلونا، هواداران رئال مادرید را از قهرمانی در این فصل رقابت های لیگ نیز ناامید کرد. اما در عوض تیم بنیتز در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا عملکرد قابل قبولی داشتند و در مرحله گروهی، از گروه A رقابت ها و در حضور تیم های مالمو، شاختار و پاریسن ژرمن، تنها با یک تساوی و 5 پیروزی به عنوان تیم صدرنشین از گروه صعود کردند.

تساوی 2-2 مقابل والنسیا در هفته 18 رقابت های لالیگا، پایان راه بنیتز و رئال مادرید بود و زین الدین زیدان در نخستین تجربه جدی مربیگری خود، از تیم رئال مادرید کاستیا به تیم اصلی منتقل شد و هدایت تیم را به عهده گرفت. روی کار آمدن زیدان کم تجربه هرچه نداشت، جو خوب و آرامش را به رختکن تیم بازگرداند؛ چیزی که ظاهراً گمشده اصلی لوس بلانکوس بود. زیدان در مهمترین گام خود، رئال مادرید را به دو پیروزی 2-0 و 2-0 در بازی رفت و برگشت مقابل رم رساند تا از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا عبور کنند. رئال مادرید همراه با زیدان در بازی های باقی مانده لیگ تنها 2 تساوی و 1 شکست را تجربه کرد و حتی پیروزی 2-1 در نوکمپ و ال کلاسیکوی برگشت نیز تسکینی بر درد مادریدیستا ها بود و تا آخرین هفته شانس قهرمانی را داشتند که در نهایت با یک امتیاز اختلاف، لیگ را به بارسلونا واگذار کردند.

اما رئال مادرید تحت هدایت زیدان به طور کلی متحول شده بود و این را در رقابت های اروپایی هم نشان داد؛ اگرچه حتی خوشبین ترین هواداران تیم هم به سختی می توانستند قهرمانی در اروپا را با شرایط موجود تصور کنند؛ اما تیم زیدان به ترتیب با حذف رم در مرحله یک هشتم نهایی، حذف دراماتیک ولفسبورگ در مرحله یک چهارم نهایی در حالیکه بازی رفت را 2-0 واگذار کرده بودند و با هت‌تریک رونالدو در دیدار برگشت، بازگشتی رؤیایی رقم زدند و در نیمه نهایی به منچستر سیتی برخوردند که در دیدار رفت با وجود غیبت رونالدو به دلیل مصدومیت، به تساوی 0-0 در ورزشگاه اتحاد دست یافته و در برنابئو با پیروزی 1-0 راهی فینال میلان شدند. این بار زیزو باید تیمش را آماده رویارؤیی با تیمی می کرد که غول کش این فصل رقابت های چمپیونزلیگ بود و رقیب همشهری و تشنه انتقام نیز محسوب می شد. لوس بلانکوس در تکرار فینال سال 2014 لیسبون، این بار در ضیافت پنالتی ها داغ قهرمانی را بر دل همشهریان پر تلاش و شایسته خود گذاشت و برای یازدهمین بار به قله فوتبال اروپا رسید.

در ادامه تمام بازی هایی که رئال مادرید در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا پشت سرگذاشت را با جزئیاتی که می توانید با کلیک روی آن ها مطالعه کنید، را در اختیار شما خواهیم گذاشت:

بازی ها میزبان نتیجه میهمان گلزن گزارش خلاصه بازی مصاحبه / خبر
مرحله گروهی رئال مادرید 0-4 شاختار دونتسک بنزما، رونالدو (3) گزارش ویدئو ایسکو / بنیتز
مرحله گروهی مالمو 2-0 رئال مادرید رونالدو (2) گزارش ویدئو آربلوا / عبور رونالدو از مرز 500 گل
مرحله گروهی پاریسن ژرمن 0-0 رئال مادرید - گزارش ویدئو راموس
مرحله گروهی رئال مادرید 0-1 پاریسن ژرمن ناچو گزارش ویدئو رونالدو / مصدومیت مارسلو و ناواس
مرحله گروهی شاختار دونتسک 4-3 رئال مادرید رونالدو (2)، مودریچ، کارواخال گزارش ویدئو مصدومیت واران / رونالدو
مرحله گروهی رئال مادرید 0-8 مالمو بنزما (3)، رونالدو (4)، کواچیچ گزارش ویدئو رکورد شکنی رونالدو / بنیتز / بنزما
یک هشتم نهایی رم 2-0 رئال مادرید رونالدو، خسه گزارش ویدئو زیدان/ یادداشت دکتر صدر
یک هشتم نهایی رئال مادرید 0-2 رم رونالدو، هامس گزارش ویدئو پالوتا / رکورد  شکنی ناواس در کلین شیت
یک چهارم نهایی ولفسبورگ 0-2 رئال مادرید - گزارش ویدئو زیدان / بیل
یک چهارم نهایی رئال مادرید 0-3 ولفسبورگ رونالدو (3) گزارش ویدئو نکات آماری / زیدان / رونالدو
نیمه نهایی منچستر سیتی 0-0 رئال مادرید - گزارش ویدئو زیدان / جو هارت / بیل
نیمه نهایی رئال مادرید 0-1 منچستر سیتی OG گزارش ویدئو رکورد کلین شیت در برنابئو / مودریچ / کروس
فینال رئال مادرید 1 (5)-(3) 1 اتلتیکو مادرید راموس گزارش ویدئو لحظه به لحظه تا بازی / رونالدو / پرز / زیدان / سیمئونه

لوکاس وازکز، مارسلو، گرت بیل، سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو ضربات پنالتی خود در فینال لیگ قهرمانان اروپا را به گل تبدیل کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 14 خرداد 1395 | 8:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.