مصاحبه مفصل کروس: لهستان تیم خطرناکی است؛ هدف آلمان قهرمانی در یورو ۲۰۱۶ است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مصاحبه مفصل کروس: لهستان تیم خطرناکی است؛ هدف آلمان قهرمانی در یورو ۲۰۱۶ است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مصاحبه مفصل کروس: لهستان تیم خطرناکی است؛ هدف آلمان قهرمانی در یورو ۲۰۱۶ است

طرفداری- پس از فتح لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید، تونی کروس، به اردوی تیم ملی آلمان جهت شرکت در مسابقات یورو ۲۰۱۶ ملحق شد. این هافبک خلاق در گفتگویی مفصل با DFB.De به نکات جالبی اشاره کرد.

آقای کروس، بابت فتح لیگ قهرمانان اروپا به شما تبریک می گوییم، آیا شما برای شرکت در یورو آماده هستید و احساس خستگی نمی کنید؟

"نه این طور نیست، من کاملا آماده هستم و می توانم در تمام مسابقات این تورنومنت شرکت کنم. فصل برای سایر بازیکنان سه هفته پیش به پایان رسید اما آن ها نیاز به انجام تمرینات بیشتری دارند. وقت کافی برای آماده سازی را دارم و در فرم خوب خود هستم، بنابر این نیاز به آماده سازی بیشتری ندارم."

آلمان در اولین مسابقه خود در یورو به مصاف اوکراین خواهد رفت، این مسابقه را از لحاظ اهمیت چطور ارزیابی می کنید؟

"در تورنومنت قبل نشان دادیم که شروع خوب چه قدر می تواند مهم باشد. ما مطالعات گسترده ای درباره نحوه بازی اوکراین انجام داده ایم و در دیدار های دوستانه به مصاف تیم هایی رفته ایم که شبیه به رقبای ما در مرحله گروهی هستند. هنوز چندین روز تا شروع مسابقات فرصت داریم و می خواهیم با آمادگی و اشتیاق هر چه بیشتر به مصاف اوکراین برویم."

به نظر می رسد که لهستان سخت ترین حریف شما در مرحله گروهی باشد. شما چه انتظاری از آن ها دارید؟

"ما در دور مقدماتی دو بازی خوب برابر لهستان انجام دادیم که در بازی اول، نحوه گلزنی را فراموش کردیم. لهستان بازیکنانی دارد که می توانند به شما ضربه بزنند و آن ها فقط روبرت لواندوفسکی را ندارند. بسیاری از بازیکنان لهستان در آلمان بازی می کنند و انتظار بازی سختی در مقابل آن ها داریم زیرا دفاع مستحکم و فشرده ای دارند و منتظر ضد حملات می مانند."

صحبت درباره سیستم دفاعی آلمان در این روز ها زیاد شده است و برخی سیستم چهار دفاعه و برخی نیز سیستم سه دفاعه را ترجیح می دهند، نظر شما چیست؟

"در واقع این موضوع بستگی به سیستم و چگونگی بازی تیم های حریف برابر ما دارد. البته انعطاف تاکتیکی نیز باید مهم باشد. ما در اکثر تورنومنت ها با چهار مدافع بازی کرده ایم اما شاید در شرایطی خاص مجبور شویم تا خود را با بازی با سه مدافع تطبیق دهیم، همانند بازی دوستانه برابر ایتالیا که با سه یا پنج مدافع بازی کردیم. بازی با سیستم های متنوع مهم است اما سیستم اصلی ما مبتنی بر بازی با چهار مدافع خواهد بود."

آیا شما به عنوان هافبک دفاعی بازی خواهید کرد؟

"پست من جایی در میانه میدان خواهد بود. در برزیل، من هم در پست هافبک هجومی و هم در پست هافبک دفاعی بازی کردم."

آیا اعضای مانشافت پس از قهرمانی شما با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، از شما استقبال کردند؟

"بله، همه به بهترین شکل از من استقبال کردند و برای من خوشحال بودند. کسی را ندیدم که از این موضوع ناراحت باشد. اما هدف اصلی ما از حضور در این جا آماده شدن برای مسابقات یورو است و جو تیم فوق العاده است."

هدف آلمان برای یورو ۲۰۱۶ قهرمانی است، آیا این هدف واقع بینانه است؟

"بله. البته که واقع بینانه است اما این به معنا نیست که دستیابی به این هدف آسان خواهد بود. همه اعضای تیم برای قهرمانی تلاش خواهند کرد اما پنج یا شش تیم مدعی دیگر نیز حضور دارند و ما در این مسیر تنها نیستیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 14 خرداد 1395 | 8:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.